4-MPD

Brakka Mang

Badass junkie
Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.
Hoe sliepen jullie dan? Met pammetjes?

mr-chr

Newbie
ik zou graag willen weten of er al mensen zijn die 4-mpd gespoten hebben ? of dat je 4-mpd beter niet kan spuiten .

Dr. Black

Newbie
Overmorgen ga ik het rustig testen (want ik weet is goed gebakken) met stapjes, dus van 0.010 tot 0.050. binnen een uur.
Lege maag, en geen andere substanties zoals alcohol benzo (wat ik sowieso bagger vind) bekijken.
Ben zelf een oldschool figuur, en geen gabber lol. Zag ze nog schuimbekkend in the 80's op de vloer leggen vanwegen
"Wie kan er meer slikken als ik" lol.
We gaan het bekijken.
Afwegen en in capsules.
Wie spuit is waus. Zou ik nooit doen.

ff klein verhaaltje erbij...
Iemand vertelde mij dat toen een meid bij hem was, en jij gespoten had, dat hij in slaap pleurde, en zij zijn Methadone pillen had geslikt.
Dat kind was dus dood.
Ik sprak met hem, en het leek alsof hem het niets uitmaakte.
Hij zei... Ja ... ze hebben haar weg gehaald uit mijn huis.
Ik vroeg hem... En? niks anders?
Nee zei hij, alleen met de ambulance en afgvoerd.
Nou... Dan weet je wel wat spuiten is...
Bekende die spuit, dus die er bij zit = afvoeren.
Ziek maar waar.

Laatst bewerkt:

KoningToto

Bewuste gebruiker
Wat deden jullie die 4 weken dan zo al? Stimfappen is leuk voor even, max een paar dagen misschien. Maar meerdere weken is wel heel erg lang. Series, films, muziek, goede gesprekken, wandelen? Ben gewoon benieuwd.

Hoe voelde je in het midden van het experiment, merkte je al gekke klachten of voel nog wel mee? Hoe gestoord het ook is het triggert bij mij wel wat. Vroeger zag ik in een appartement tegenover mij wel een groep die op vrijdagavond begon en pas eindigde zondagmiddag. Er lag wel eens iemand met te veel g buiten. Had vooral te doen met zijn onderbuurman. Te meer daar het zeker 2 keer per maand was en je dan dus heel het weekend niet kunt slapen door die gasten boven je.

Tot slot, hoe zijn de klachten nu, als die er nog zijn?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
4MPD gebruikt een poos terug. Slapperdewatzki zooi imo. 3mmc nooit gebruikt maar wel 3cmc. Vond 3cmc best wel oke. Die 4mpd weinig tot geen euforie, geen stimulans iets te gaan doen maar wel plafonddienst, niet vreten ook.

Dus de dunne kweenie van dat 4mpd. Heb nog ruim een gram over. Had 1,5 gram gekocht.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
4MPD gebruikt een poos terug. Slapperdewatzki zooi imo. 3mmc nooit gebruikt maar wel 3cmc. Vond 3cmc best wel oke. Die 4mpd weinig tot geen euforie, geen stimulans iets te gaan doen maar wel plafonddienst, niet vreten ook.

Dus de dunne kweenie van dat 4mpd. Heb nog ruim een gram over. Had 1,5 gram gekocht.

Dan klinkt 2-mmc nog interessanter 😁.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Welke ROA gebruiken jullie bij 4-MPD?

Oraal?
Snuiven?
Pluggen? (NIET doen, ik gok AUWWWW)

Ik had het oraal genomen maar dat was mwah. Ik had eerst 1 capsule met 50mg genomen 1,5 uur later nog eens een capsule met 25mg. Ik kon niets over doseringen van dit goedje vinden.
Ik houd echt niet van snuiven en vermeid dat liever maar ga het straks denk wel op die manier eens proberen. Geen flauw idee of dat verschil uitmaakt. ❓

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dan klinkt 2-mmc nog interessanter 😁.

Vond ik ook niet geweldig.
Tis het allemaal net-niet eigenlijk die rc's.
Behalve mijn favo rc: 1P-LSD!

Inderdaad net niet met veel neveneffecten.
De 2 raakte net genoeg de sweetspot zonder nasleep.

Ik heb die left-over (gewogen) 1,2 gram 4-MPD die ik niet zo vond kunnen ruilen voor 1 gram 2-MMC.

Die 4-mpd had er anders over tig tijd nog gelegen.
De 2-MMC had ik maar 1x van iemand anders geprobeerd. Geef het dan nog maar een kans! 👍

miles

Wijs gebruiker
Ik heb die left-over (gewogen) 1,2 gram 4-MPD die ik niet zo vond kunnen ruilen voor 1 gram 2-MMC.

De 2-MMC had ik maar 1x van iemand anders geprobeerd. Geef het dan nog maar een kans! 👍
Ben benieuwd wat je er van vind, ik vond er niet veel aan, pas bij redelijk hoge dosering werd het wat leuker, maar wel een plafonddienst er achteraan waar weinig aan was

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

2-mmc moet je gewoon wat hoger doseren. 200 a 250mg oraal is nog heel makkelijk te handelen maar toch een heel leuk effect.
Bij snuiven lag de dosis bij mij ook hoger dan bij de meeste cathinones.

miles

Wijs gebruiker
2-mmc moet je gewoon wat hoger doseren. 200 a 250mg oraal is nog heel makkelijk te handelen maar toch een heel leuk effect.
Had jij geen lange nawerking daarbij? Ver nadat het leuke er af was bleef ik nog onrustig en wakker bij hogere dosering.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ben benieuwd wat je er van vind, ik vond er niet veel aan, pas bij redelijk hoge dosering werd het wat leuker, maar wel een plafonddienst er achteraan waar weinig aan was

Ik hoor er uiteen lopende reacties over. Er is hier ook iemand (weet niet meer wie) die 2-mmc juist wel lekker vind. Maar geef toe: al die rc’s zijn het eigenlijk net niet vergeleken bv goede speed, coke, mdma etc.
Ik heb 3-mmc nooit geprobeerd dus of 2-mmc echt een slap aftreksel daarvan is zoals velen zeggen weet ik niet.
Ook vond ik de pas verboden 3-CMC voor een rc echt lekker. Was ik ook een van de weinige hier.

Ik ga het misschien vandaag of morgen proberen die 2-MMC.
Oraal is denk beter? Die ene x van mij heb ik gesnoven omdat ik snel effect wilde (kort “feestje”) . Dus hoeveel mg ik op had geen idee. Was een kleine lijn, mja, hoeveel he..?
Ik ben sowieso niet van snuiven op zich. Zowel in praktische zin (WHOOOOP coke in de wasbak, uche ugge gelijk in longen, 🤣) alswel in neusgevoeligheid. 1 lijn van wat ook en potdicht en als ik een avondje zou snuiven zoals ik deed voor ik wist dat je speed kon slikken en pluggen, had ik gelijk korsten/wondjes overal in en rond neus, week verkouden en geen reuk.

En is 50mg een mooie dosis oraal (capsule)?
Kan op https://psychonautwiki.org/wiki/2-MMC weinig vinden.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Ik hoor er uiteen lopende reacties over. Er is hier ook iemand (weet niet meer wie) die 2-mmc juist wel lekker vind. Maar geef toe: al die rc’s zijn het eigenlijk net niet vergeleken bv goede speed, coke, mdma etc.
Ik heb 3-mmc nooit geprobeerd dus of het echt een slap aftreksel daarvan is zoals velen zeggen weet ik niet.
Ook vond ik de pas verboden 3-CMC voor een rc echt lekker. Was ik ook een van de weinige hier.

Ik ga het misschien vandaag of morgen proberen die 2-MMC.
Oraal is denk beter? Die ene x van mij heb ik gesnoven omdat ik snel effect wilde (kort “feestje”) . Dus hoeveel mg ik op had geen idee. Was een kleine lijn, mja, hoeveel he..?
Ik ben sowieso niet van snuiven op zich. Zowel in praktische zin (WHOOOOP coke in de wasbak, uche ugge gelijk in longen, 🤣) alswel in neusgevoeligheid. 1 lijn van wat ook en potdicht en als ik een avondje zou snuiven zoals ik deed voor ik wist dat je speed kon slikken en pluggen, had ik gelijk korsten/wondjes overal in en rond neus, week verkouden en geen reuk.

En is 50mg een mooie dosis oraal (capsule)?
Kan op https://psychonautwiki.org/wiki/2-MMC weinig vinden.

Die 50mg die ik in mijn bericht voorstel is dus heel weinig? Doseer jij bij met 2-mmc? Ik vind 200mg zoveel klinken.
2fma, 3-cmc, 4-mpd nam ik nog niet eens de helft er van over een hele avond verdeeld.

miles

Wijs gebruiker
De eerste keer heb ik een aantal keer 50 mg genomen en dat viel me erg tegen,
De 2e keer 2 lijnen van 100 mg neergelegd en maar deels opgesnoven, niet weg te krijgen, veel te veel en die troep doet nog pijn in je neus ook, en ik ben normaal een redelijk enthousiaste snuiver🤪
De rest heb ik opgelikt en weggespoeld met een drankje, dosering was goed te doen, nog een paar keer op gevoel bij gepakt, ongeveer n halve gram gebruikt die avond, miss iets meer

miles

Wijs gebruiker
Die 50mg die ik in mijn bericht voorstel is dus heel weinig? Doseer jij bij met 2-mmc? Ik vind 200mg zoveel klinken.
2fma, 3-cmc, 4-mpd nam ik nog niet eens de helft er van over een hele avond verdeeld.
Bij 2fa heb ik aan 30 mg al genoeg, dat is idd niet te vergelijken qua hoeveelheid

MR_CHIP

Badass junkie
met 3mmc deed ik ook altijd 180mg in een capsule meestal dan (er waren momenten dat ik vanwege tolerantie 500mg in capsule deed, doe dat echter niet na ! )

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Jep! Best wat.
BMI is nu 16. En ben 50+ vrouw. Best wel laaaaaaaaaag.
Vet% is bij mij schrik niet maar 7,7%.

Bekijk bijlage 58655

Daar aan tegen is mijn spiermassa % weer rete overdreven.. 😂😂

:Bekijk bijlage 58656

normaal bloeddruk voor mij is 109/70
Na zooi uppers max 120/80

Oh ja, dat is ook wel handig om te weten miss, ik ben 190cm en 88 kilo

Goede Nick heb ik hier he? 😂
Ik heb een stofwisselingsaandoening en een auto immuun ziekte.
Gewend hoor en doseer dus altijd mega laag.

miles

Wijs gebruiker
Beter voor de portemonnee ook, ideaal als je niet zo veel nodig hebt.
Heeft het ook eens een voordeel dat je niet veel weegt, ik heb vroeger eens een tijd verkering gehad met iemand die deze problemen ook had, brengt toch ook de nodige ongemakken mee

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Bijdoseren is geen probleem met dat spul. Zoals ik zeg is het tamelijk aardig voor het lichaam met weinig neveneffecten.
Die 50mg ga je sowieso niets van voelen.
Vele reports online kunnen dat beamen.
De gezellig voelbare doseringen begint toch bij 150.
Het klinkt veel maar met 2mmc is dat nog best weinig.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
60 mg 2-MMC oraal.

iemand bekend met wat een beetje "standaard" dosering er van is? Zoals normaal op Psycho Wiki staat zeg maar.

-Hoe lang werkt het precies?
-heeft bijnemen zin?

Ik heb 2 uur geleden nog een klein bordje stampot gegeten. Voor het geval eten niet lukt zoals snel bij mij met dit soort middelen.

Bijdoseren is geen probleem met dat spul. Zoals ik zeg is het tamelijk aardig voor het lichaam met weinig neveneffecten.
Die 50mg ga je sowieso niets van voelen.
Vele reports online kunnen dat beamen.
De gezellig voelbare doseringen begint toch bij 150.
Het klinkt veel maar met 2mmc is dat nog best weinig.

Ik begin denk wat te voelen.
Een beetje fijne "warmte" fysiek. Relax/ontspannen maar toch alert, ik denk een beetje Entactogene werking te bemerken en niet gedwongen bewgingsbehoefte. Kan dus zitten maar als ik iets ga doen maak ik t af en tis niet vervelend.
Ben bv de was aan t doen en normaal als t nog niet "moet" dan doe ik 1 was met "spoedjes" en de rest van het weekend. Nu kan ik toe zetten hele was te doen.

Muziek klinkt iets leuker en ben goed gehumeurd.
Hartslag en bloeddruk normaal en zoals gewoonlijk 0,0 doppen.

Het mag idd wel iets meer dan de 60mg die ik heb genomen maar voel het echt zeker wel hoor!
Als ik gelijk 150mg in ene had genomen was denk te heavy geweest.
Ik ga zo wel bijnemen, ik denk nog eens 60mg (dan totaal 120mg) en das denk wel genoeg.

Nee wacht, ik bedenk me: ik neem denk ik 40mg oraal bij en snuif dan wat later 20mg.
Denk ik.
😂🤣

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het mag idd wel iets meer dan de 60mg die ik heb genomen maar voel het echt zeker wel hoor!
Als ik gelijk 150mg in ene had genomen was denk te heavy geweest.
Ik ga zo wel bijnemen, ik denk nog eens 60mg (dan totaal 120mg) en das denk wel genoeg.

Nee wacht, ik bedenk me: ik neem denk ik 40mg oraal bij en snuif dan wat later 20mg.
Denk ik.
😂🤣

Je voelt het heel subtiel dan?
Gek dat je wat merkt op zo'n lage dosering.
Word daar niet eens warm van.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.

En geen van beiden dacht tijdens deze 4 weken waar zijn we mee bezig? Hoe gaat het nu?

Leslie010

Experimenterende gebruiker
Ik begin altijd laag met drugs. Ik ben een vd weinige die liever een et-niet ervaring heeft dan een TE.

Bijnemen kan rich gewoon met 2-mmc?
2-mmc werkt minder euforisch en iets meer stimulerend dan 3-mmc, en dan die op zijn kant weer tegenover 4-mmc. De dip is minder heftig hoe lager het cijfer is imo. 2-mmc heeft wel byfar de hoogste dosering nodig in mijn ervaring (ervaring = wekelijks gebruik met pauzes voor 5 jaar). 3-mmc geeft voor mij grotere cravings om bij te nemen dan 2. Je kan wel bijnemen, maar zorg ervoor dat je hoeveelheid die je in bezit hebt gematigd is. Het kan zomaar je overnemen en zorgen dat je blijft nemen tot je 2 dagen wakker bent en gefrituurd bent. Vooral met alcohol. Dat is het vaak niet waard en geeft enorme naklachten achteraf. 100mg lijn x 2/3 op de avond, dan gaat het lekker genoeg. (Mijn ervaring/mening ofc)

Stiekem

Newbie
Heeft er iemand ervaring met het roken van 4-MPD?

Als ik NEP puur wit poeder op aluminium folie rook heeft dat veel minder nare effecten.
Als ik het snuif of slik krijg ik snel hartkloppingen en onrustig - ik heb dat ook met coke.
Maar als ik NEP rook heeft het een veel milder effect, en totaal geen hartkloppingen.
Wat je niet verwacht als je iets rookt, meestal is het dan heftiger en korter.
De NEP pillen zijn trouwens niet te roken, die verbranden gewoon. Maar het pure witte poeder smelt mooi weg op aluminium.

Ik vroeg me af of 4-MPD roken het ook aangenamer maakt dan snuiven of slikken.

y0itsj3ss

Newbie
PS: tot nu toe zeer positieve ervaring die ik lang na de ban van 3mmc niet ervaren heb. Het voelt een stuk cleaner dan elke cathione na de ban van 3mmc. Ik heb ervaring met meer dan 10 verschillende cathiones na de ban van 3mmc. En in totaal 36 Research Chemicals over de afgelopen jaren, dus morgen post ik een full tripreportje over 4MPD. Tot nu toe enorm verrast op een positieve manier als t op cathiones aankomt.

Morgen een tripreport waar ik alles met timestamps and vergelijkingen bijhoud :)
Geen tripreport dus :(

Nu weet ik zeker dat ik niet scheel ben… Maar ik zie 4-MDP nergens meer te koop😭. Terwijl ik het echt leuk vond qua werking, space en de uitwerking😍. Maar elke RC die ik bezoek is het resultaat ; 🤷🏻‍♀️.
Ligt dit nou aan mij of is het “foetsie”?

Bovenaan