4FMP-Stuipen en toevallen

Hallo,

ik heb zo`n 4 maanden regelmatig 4FMP gebruikt.
Na mijn eerste keer, werd ik tijdens het slapen steeds wakker van mezelf,
omdat mijn armen om de paar minuten alle kanten de lucht in stootte.
Na een maand kreeg ik tintelingen in mijn benen en dat werd erger en steeds vaker.
Van een keer op een dag, naar elke dag zowat de hele dag lang.
Soms zijn de tintelingen zo erg, dat het voelt alsof ik op een trilplaat sta.
Op een gegevenen moment kreeg ik stuiptrekkingen en kleine toevallen als het begon uit te werken.
En 1 keer ging het goed fout.
Mijn oren begonnen te suizen,en toen dacht ik en voelde ik al, oh shit, dit gaat fout.
Ik ben supersnel op bed gaan liggen en ja hoor, een epileptische aanval.
Het enig verschil met de meeste voorkomende epileptische aanvallen was dat ik volledig bij bewustzijn bleef.
Ik kreeg geen lucht omdat mijn lichaam natuurlijk helemaal in kramp zat en daar lag ik dan minutenlang, voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid, met mijn armen en benen als een idioot te stuipen, mijn ogen draaide 1 kant op, ik kreeg mijn kaken niet van elkaar, en ik kreeg dus geen lucht en dacht dat ik stikte.
Ik wist wel wat van epileptische aanvallen en dacht eerst, ok, rustig blijven, dit uitrijden en het gaat zo weer over.
Ik raakte echter helemaal in paniek toen ik niet meer kon ademen.
Na enige tijd werd het wat minder en kon ik wat lucht happen.
En toen was het voorbij, in mijn gezicht waren nog wel wat spieren aan het aantrekken.
Ik wist dat het een bijwerking kon zijn, een risico.

Nu ben ik al een tijd gestopt met het gebruik van 4FMP.
De toevallentjes komen niet meer voor.
Ik merk dat ik steeds meer intresse krijg in dingen, dat was helemaal weg.
Ik wordt langzaam weer mezelf.
Het enige wat niet weg gaat, zijn de tintelingen in mijn benen.
Ik kreeg ze toen ik begon met 4FMP, dus vraag ik me af of ik iets blijvend beschadigd hebt ergens in mijn zenuwstelsel of hersenen.
Ik kijk het nog even aan en dan moet ik maar naar de huisarts om het uit te pluizen.

Er staan genoeg waarschuwingen over 4FMP op het internet en op deze forum.
Ook komt het steeds terug in het nieuws.
Ik hoef ook niet uitgebreid te vertellen over de enge dingen die er in zitten of de mensen die er aan dood gaan, of beroertens van krijgen.
Wat ik nu heb mee gemaakt valt opzich nog mee, ik had net zo goed een beroerte kunnen krijgen en nu in een rolstoel kunnen zitten of onder de grond kunnen liggen.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Dit is gewoon een teken dat je tevaak te veel gebruikt hebt. Had dit ook wel eens na een avondje mdma misbruiken. Halve tot hele week stuipingen en hele harde suizen in mn oor. Zo erg dat ik er zelfs van wakker schrok. Ik heb gehoord dat dit te maken kan hebben met je serotonine huishouding, maar kan daar verder niet heel veel wetenschappelijks over vinden.

Hallo dat is wel.heftig ja ik gebruik het nu ook.veel te veel maar nu ik dit lees is dit niet echt waar ik op.zit te wachten ik heb het nu in 2 maanden tijd zeker 6 of 7 keer gebruikt maar heb nog geen klachten gehad echt maar bedankt voor je report ga ook.zeker een stop erin gooie van 3 maande voor dat ik het ga gebruiken weer

alwaysgohard zei:
Hallo dat is wel.heftig ja ik gebruik het nu ook.veel te veel maar nu ik dit lees is dit niet echt waar ik op.zit te wachten ik heb het nu in 2 maanden tijd zeker 6 of 7 keer gebruikt maar heb nog geen klachten gehad echt maar bedankt voor je report ga ook.zeker een stop erin gooie van 3 maande voor dat ik het ga gebruiken weer

Goed bezig :)
Ik zou zeker even stoppen.
Het ideale gebruik is 1x per 3 maanden.
Plus dat je van te voren,tijdens, en erna allerlij soorten vitaminen pillen moet nemen,
fruit, groente en noten ect moet eten, en ga zo maar door.
Ik zet de lijst daarvan zo meteen wel hier.
De stofjes in je hersenen die opraken door het gebruik,
hebben echt wel even tijd nodig om het weer aan te maken.
De vitaminen pillen, fruit en noten enzo helpen daar dus bij.

Ik heb ondertussen nog steeds 24/7 extreme tintelingen in mijn benen.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts.
Het kan een vitaminengebrek zijn tot aan ms.
Neem dit van me aan!
Als je een klacht/symptoon, what not hebt, ga niet googlen maar ga naar je h.a.
Ik was helemaal bang geworden door google, vandaar liep ik er te lang mee door.

4FMP vitaminen/voedsel lijst kom er zo aan...

:grin:

Vitaminepillen / voedsel
4FMP

Tijdens gebruik na ongeveer 3 uur:
- Alfa-liponzuur 500mg

Als u gaat slapen:
- Multivitamine compleet A tot Z
- Visolie Omega3. Geen andere omega`s!

Als U wakker bent:
- Alfa-liponzuur 500mg
- Visolie Omega3. Dus geen andere omega`s!!

Eten & drinken

- Fruit waar veel vita C in zit.
- Groente zoals broccoli en ui.
- Noten.
- Verse vis in plaats van de omega3 pillen.
- Groente thee.

Voor en na gebruik goed eten, om je hersenpan te herstellen,
en ook om geen kater te krijgen!

Bye bye :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Netjes gemaakt , goede harmreduction. Dank voor je post het word immers veel genomen hoor ik. Zou een sticky topic hierover handig zijn (en 2-cb). ??

Keep theme coming super info :)

Haha ja thanks man zie nu pas je lijst van vitamines ik heb alleen 5htp gekocht om ff van me dip af te zijn gebruik het nu een week en een week geen drugs echt super voel ik mij weer eindelijk drugs is leuk maar met mate teveel maakt je hele levenstijl naar de klote ;( haha happy to be normal. Again

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Netjes gemaakt , goede harmreduction. Dank voor je post het word immers veel genomen hoor ik. Zou een sticky topic hierover handig zijn (en 2-cb). ??

Voor een sticky zou ik graag nog wel een onderbouwing met bronvermelding willen zien waarom die lijst zo is opgesteld. Nu komt het gewoon over als een random lijst van iemand, zonder dat we weten waarom.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:

Voor een sticky zou ik graag nog wel een onderbouwing met bronvermelding willen zien waarom die lijst zo is opgesteld. Nu komt het gewoon over als een random lijst van iemand, zonder dat we weten waarom.

alpha liponzuur:
na gebruik van bijvoorbeeld 4fmp heb je veel shit in je lichaam, oxidanten. alpha liponzuur is een super antioxidant wat ervoor zorgt dat de afbraak van de oxidanten sneller gaat en het dus sneller uit je lichaam is.

Multivitamines:
Vitamines zijn altijd goed voor je, als je er te veel in neemt is het niet erg, je plast ze gewoon weer uit. het zorgt ervoor dat alles sneller hersteld, precies hoe en wat effe geen idee. Zal wel met de weerstand te maken hebben.

visolie:
in visolie zit veel omega3, omega3 is een goede vet, na gebruik van een stimulerend middel (en ervan uitgaan dat je veel beweegt) kom je vaak vetten te kort. Na 20-30 minuten dansen ga je al bijvoorbeeld over op je vet reserves omdat die meer energie geven dan een suikertje. Als je door zou blijven dansen zonder te eten zou je uiteindelijk je spierweefsel gebruiken maar dat terzijde.

vitamine c:
vitamine c is ook een antioxidant. vitamine c zit vooral in: groente, aardappelen, citrusfruit, kiwi's, aardbeien en bessen.

noten:
wederom gezonde vetten, houd het wel bescheiden. 1 handje per dag is meer dan zat voor een gemiddeld persoon.

groene thee:
stimuleert de stofwisseling waardoor alles makkelijker en sneller weg gaat uit je lichaam.

water:
drink gerust standaard 2-3L water op een dag om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos doorloopt. water is de begeleider die overal de voedingsstoffen brengt dus vergeet het niet.

nu alleen nog mooi verwerken en tada!
Dit geld trouwens voor bijna iedere drug.

Peace :stoned:

oortjes zei:
Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:

alpha liponzuur:
na gebruik van bijvoorbeeld 4fmp heb je veel shit in je lichaam, oxidanten. alpha liponzuur is een super antioxidant wat ervoor zorgt dat de afbraak van de oxidanten sneller gaat en het dus sneller uit je lichaam is.

Multivitamines:
Vitamines zijn altijd goed voor je, als je er te veel in neemt is het niet erg, je plast ze gewoon weer uit. het zorgt ervoor dat alles sneller hersteld, precies hoe en wat effe geen idee. Zal wel met de weerstand te maken hebben.

visolie:
in visolie zit veel omega3, omega3 is een goede vet, na gebruik van een stimulerend middel (en ervan uitgaan dat je veel beweegt) kom je vaak vetten te kort. Na 20-30 minuten dansen ga je al bijvoorbeeld over op je vet reserves omdat die meer energie geven dan een suikertje. Als je door zou blijven dansen zonder te eten zou je uiteindelijk je spierweefsel gebruiken maar dat terzijde.

vitamine c:
vitamine c is ook een antioxidant. vitamine c zit vooral in: groente, aardappelen, citrusfruit, kiwi's, aardbeien en bessen.

noten:
wederom gezonde vetten, houd het wel bescheiden. 1 handje per dag is meer dan zat voor een gemiddeld persoon.

groene thee:
stimuleert de stofwisseling waardoor alles makkelijker en sneller weg gaat uit je lichaam.

water:
drink gerust standaard 2-3L water op een dag om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos doorloopt. water is de begeleider die overal de voedingsstoffen brengt dus vergeet het niet.

nu alleen nog mooi verwerken en tada!
Dit geld trouwens voor bijna iedere drug.

Peace :stoned:

Mijn dank is groot * Buig*

Inderdaad zoals hierboven.
Mijn excuus voor het vergeten.

Edson32

Newbie
Hey man,

Kut om te horen dat de drugs dat effect op je heeft. Doe zelf wekelijks 4fmp maar heb jouw ervaring niet echt. Op het zo nu en dan plafondkijken dan.

Heb je jouw 4f ook laten testen?
Er zit altijd wel een testadressie bij je in de buurt (behalve als je in Zeeland woont)
Ik had wel een handige link over waar je drugs kan testen vind je hier met tips over openbaar vervoer en al. Modknip

Hoop dat je wat aan hebt

_
Edson

Edson32 zei:
Hey man,

Kut om te horen dat de drugs dat effect op je heeft. Doe zelf wekelijks 4fmp maar heb jouw ervaring niet echt. Op het zo nu en dan plafondkijken dan.

Heb je jouw 4f ook laten testen?
Er zit altijd wel een testadressie bij je in de buurt (behalve als je in Zeeland woont)
Ik had wel een handige link over waar je drugs kan testen vind je hier met tips over openbaar vervoer en al. Modknip

Hoop dat je wat aan hebt

_
Edson

Hey,

Modknip - Geen vendors noemen hier
Dat zit wel goed, zou je denken...
Heel eerlijk, ik heb het te vaak achter genomen.
Misschien niet eens zo veel per x, maar veel achter elkaar.
Als je het 1x gebruikt hebt op een feest and what not, moet je eigenlijk een heel maand wachten.
Eigen schuld en verantwoorlijkheid hoor :P
Lesje geleerd :openmouth:
Ik heb het al weken niet meer aangeraakt.
Zit nu wel met een voorraard.
Ik heb namelijk toen voor €200,- ingeslagen.
Ach, het ligt voor nu best waar het nu ligt.
Ik zie wel wat er mee doe.

De extreme tintelingen in mijn benen zijn helaas niet minder geworden.
Deze week heb ik een afspraak bij de doc.
Ik houd u allen op de hoogte.

Toedels :wave:

chipmunk

Belezen gebruiker
Lady_anonymous zei:
Vitaminepillen / voedsel
4FMP

Tijdens gebruik na ongeveer 3 uur:
- Alfa-liponzuur 500mg

Als u gaat slapen:
- Visolie Omega3. Geen andere omega`s!

Als U wakker bent:
- Alfa-liponzuur 500mg
- Visolie Omega3. Dus geen andere omega`s!!

Eten & drinken

- Fruit waar veel vita C in zit.
- Groente zoals broccoli en ui.
- Noten.
- Verse vis in plaats van de omega3 pillen.
- Groente thee.

Voor en na gebruik goed eten, om je hersenpan te herstellen,
en ook om geen kater te krijgen!

Bye bye :wave:

Bedankt voor het recept, ga ik volgende keer zeker doen ondanks ik van mijn enige xtc ervaring geen kater had. Zou je hierbij nog L tryptofaan nemen of is bovenstaande voldoende?

Bovenaan