Lady_anonymous
Newbie
Hallo,
ik heb zo`n 4 maanden regelmatig 4FMP gebruikt.
Na mijn eerste keer, werd ik tijdens het slapen steeds wakker van mezelf,
omdat mijn armen om de paar minuten alle kanten de lucht in stootte.
Na een maand kreeg ik tintelingen in mijn benen en dat werd erger en steeds vaker.
Van een keer op een dag, naar elke dag zowat de hele dag lang.
Soms zijn de tintelingen zo erg, dat het voelt alsof ik op een trilplaat sta.
Op een gegevenen moment kreeg ik stuiptrekkingen en kleine toevallen als het begon uit te werken.
En 1 keer ging het goed fout.
Mijn oren begonnen te suizen,en toen dacht ik en voelde ik al, oh shit, dit gaat fout.
Ik ben supersnel op bed gaan liggen en ja hoor, een epileptische aanval.
Het enig verschil met de meeste voorkomende epileptische aanvallen was dat ik volledig bij bewustzijn bleef.
Ik kreeg geen lucht omdat mijn lichaam natuurlijk helemaal in kramp zat en daar lag ik dan minutenlang, voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid, met mijn armen en benen als een idioot te stuipen, mijn ogen draaide 1 kant op, ik kreeg mijn kaken niet van elkaar, en ik kreeg dus geen lucht en dacht dat ik stikte.
Ik wist wel wat van epileptische aanvallen en dacht eerst, ok, rustig blijven, dit uitrijden en het gaat zo weer over.
Ik raakte echter helemaal in paniek toen ik niet meer kon ademen.
Na enige tijd werd het wat minder en kon ik wat lucht happen.
En toen was het voorbij, in mijn gezicht waren nog wel wat spieren aan het aantrekken.
Ik wist dat het een bijwerking kon zijn, een risico.
Nu ben ik al een tijd gestopt met het gebruik van 4FMP.
De toevallentjes komen niet meer voor.
Ik merk dat ik steeds meer intresse krijg in dingen, dat was helemaal weg.
Ik wordt langzaam weer mezelf.
Het enige wat niet weg gaat, zijn de tintelingen in mijn benen.
Ik kreeg ze toen ik begon met 4FMP, dus vraag ik me af of ik iets blijvend beschadigd hebt ergens in mijn zenuwstelsel of hersenen.
Ik kijk het nog even aan en dan moet ik maar naar de huisarts om het uit te pluizen.
Er staan genoeg waarschuwingen over 4FMP op het internet en op deze forum.
Ook komt het steeds terug in het nieuws.
Ik hoef ook niet uitgebreid te vertellen over de enge dingen die er in zitten of de mensen die er aan dood gaan, of beroertens van krijgen.
Wat ik nu heb mee gemaakt valt opzich nog mee, ik had net zo goed een beroerte kunnen krijgen en nu in een rolstoel kunnen zitten of onder de grond kunnen liggen.
ik heb zo`n 4 maanden regelmatig 4FMP gebruikt.
Na mijn eerste keer, werd ik tijdens het slapen steeds wakker van mezelf,
omdat mijn armen om de paar minuten alle kanten de lucht in stootte.
Na een maand kreeg ik tintelingen in mijn benen en dat werd erger en steeds vaker.
Van een keer op een dag, naar elke dag zowat de hele dag lang.
Soms zijn de tintelingen zo erg, dat het voelt alsof ik op een trilplaat sta.
Op een gegevenen moment kreeg ik stuiptrekkingen en kleine toevallen als het begon uit te werken.
En 1 keer ging het goed fout.
Mijn oren begonnen te suizen,en toen dacht ik en voelde ik al, oh shit, dit gaat fout.
Ik ben supersnel op bed gaan liggen en ja hoor, een epileptische aanval.
Het enig verschil met de meeste voorkomende epileptische aanvallen was dat ik volledig bij bewustzijn bleef.
Ik kreeg geen lucht omdat mijn lichaam natuurlijk helemaal in kramp zat en daar lag ik dan minutenlang, voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid, met mijn armen en benen als een idioot te stuipen, mijn ogen draaide 1 kant op, ik kreeg mijn kaken niet van elkaar, en ik kreeg dus geen lucht en dacht dat ik stikte.
Ik wist wel wat van epileptische aanvallen en dacht eerst, ok, rustig blijven, dit uitrijden en het gaat zo weer over.
Ik raakte echter helemaal in paniek toen ik niet meer kon ademen.
Na enige tijd werd het wat minder en kon ik wat lucht happen.
En toen was het voorbij, in mijn gezicht waren nog wel wat spieren aan het aantrekken.
Ik wist dat het een bijwerking kon zijn, een risico.
Nu ben ik al een tijd gestopt met het gebruik van 4FMP.
De toevallentjes komen niet meer voor.
Ik merk dat ik steeds meer intresse krijg in dingen, dat was helemaal weg.
Ik wordt langzaam weer mezelf.
Het enige wat niet weg gaat, zijn de tintelingen in mijn benen.
Ik kreeg ze toen ik begon met 4FMP, dus vraag ik me af of ik iets blijvend beschadigd hebt ergens in mijn zenuwstelsel of hersenen.
Ik kijk het nog even aan en dan moet ik maar naar de huisarts om het uit te pluizen.
Er staan genoeg waarschuwingen over 4FMP op het internet en op deze forum.
Ook komt het steeds terug in het nieuws.
Ik hoef ook niet uitgebreid te vertellen over de enge dingen die er in zitten of de mensen die er aan dood gaan, of beroertens van krijgen.
Wat ik nu heb mee gemaakt valt opzich nog mee, ik had net zo goed een beroerte kunnen krijgen en nu in een rolstoel kunnen zitten of onder de grond kunnen liggen.