gNuxx zei:
Het was me weer een geslaagde avond, wel gekte in een volle discotheek, trippend van de 5meo![]()
Uit melatonine kan 5-MeO-methoxytyptamine gemaakt worden wat weer de belangrijkste grondstof is voor 5-MeO-DIPT. Het maken van deze stof en het gebruik ervan voor de syntehese van 5-MeO-DIPT is iets te lastig voor de gemiddelde homecooker waaronder ondergetekende. Het klopt wat je zegt, maar je laat het makkelijker kliken dan het ispieter-b zei:ik dacht zelfs dat foxy heel makkelijk te maken is met melatonine als grondstof..
Kees Klapkaak zei:een beetje het LSD achtige visuele aspect maar dan helderder en scherper naar mijn gevoel.![]()
Angramar Temenos zei:Hmm, ik heb dit gehad (13 mg), en het was een soort.. hoe moet ik dit nou uitleggen.. Psychedelische MDMA, om het zo te zeggen.. Beste manier om het te omschrijven.
underworld zei:Angramar Temenos zei:Hmm, ik heb dit gehad (13 mg), en het was een soort.. hoe moet ik dit nou uitleggen.. Psychedelische MDMA, om het zo te zeggen.. Beste manier om het te omschrijven.
dit is echt grote onzin![]()
hoe kunje 5meo dipt met mdma vergelijken, zijn 2 behoorlijk verschillende middelen qua effect.
Doerak zei:Uit melatonine kan 5-MeO-methoxytyptamine gemaakt worden wat weer de belangrijkste grondstof is voor 5-MeO-DIPT. Het maken van deze stof en het gebruik ervan voor de syntehese van 5-MeO-DIPT is iets te lastig voor de gemiddelde homecooker waaronder ondergetekende. Het klopt wat je zegt, maar je laat het makkelijker kliken dan het ispieter-b zei:ik dacht zelfs dat foxy heel makkelijk te maken is met melatonine als grondstof..
Voor meer informatie, TIHKAL: http://www.erowid.org/library/books_onl ... al37.shtml
het is niet echt heel moeilijk maar je hebt een vacuüm nodig tijdens het proces,pieter-b zei:ik dacht zelfs dat foxy heel makkelijk te maken is met melatonine als grondstof..

Anon zei:Erg benieuwd naar dit..

2C-Em zei:Deze naam/variant al wel vaker voorbij zien komen..toch eens wat meer in verdiepen, het klinkt wel interessant namelijk![]()
Is het vooral een mooie aanvulling op een ongoing 2C-trip bijvoorbeeld, of ook leuk als stand alone?![]()
Alfa zei:Met 5 personen geprobeerd. 3 werden misselijk. 1 kreeg hoofdpijn. Visuele effecten waren oninteressant. Euforisch was het ook niet. Je werd er wel behoorlijk vaag van maar niet plezierig of boeiend.