5-Meo-Dipt AKA 'Foxy Methoxy'

underworld

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
:grin:

Het was me weer een geslaagde avond, wel gekte in een volle discotheek, trippend van de 5meo :grin:

ik vond 5meo dipt juist totaal niets om op uit te gaan, had het op i love techno genomen, spacede hem echt hard daar, vind het niet echt een partydrugs :P

Spor

Wijs gebruiker
Ik word langzaamaan toch wel erg benieuwd :) heb hierthuis wat meer als 100mg liggen van het goedje. Dacht dat het meer iets was voor na een 2c ofzo, maar die klinkt wel interessanter :) binnekort maar eens proberen dan.

Hoe lang kun je er niet van slapen ?

L

Lid 6909

Gast
Ik had het goedje om 21.15 ingenomen, en ik kon om 04.30 ofzo pas slapen.
Wel super avond gehad, visuals en een heerlijk gevoel!! (14mg)

Spor

Wijs gebruiker
^ohh, dan valt het nog mee :wink: van lsd ben ik de regel wel wat langer wakker.

Wat voor visuals moet ik me erbij voorstellen ? Wist niet echt dat je er "visuals" van kreeg namelijk. 2c achtig, of meer lsd, of weer anders ?

Doerak

Bewuste gebruiker
pieter-b zei:
ik dacht zelfs dat foxy heel makkelijk te maken is met melatonine als grondstof..
Uit melatonine kan 5-MeO-methoxytyptamine gemaakt worden wat weer de belangrijkste grondstof is voor 5-MeO-DIPT. Het maken van deze stof en het gebruik ervan voor de syntehese van 5-MeO-DIPT is iets te lastig voor de gemiddelde homecooker waaronder ondergetekende. Het klopt wat je zegt, maar je laat het makkelijker kliken dan het is :wink:

Voor meer informatie, TIHKAL: http://www.erowid.org/library/books_onl ... al37.shtml

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmm, ik heb dit gehad (13 mg), en het was een soort.. hoe moet ik dit nou uitleggen.. Psychedelische MDMA, om het zo te zeggen.. Beste manier om het te omschrijven.

underworld

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Hmm, ik heb dit gehad (13 mg), en het was een soort.. hoe moet ik dit nou uitleggen.. Psychedelische MDMA, om het zo te zeggen.. Beste manier om het te omschrijven.

dit is echt grote onzin :confused:
hoe kunje 5meo dipt met mdma vergelijken, zijn 2 behoorlijk verschillende middelen qua effect.

Spor

Wijs gebruiker
Ik blijf benieuwd :sunglasses:

Hoe zit het met manier van denken ? Krijg je ook van die -geweldige!!- inzichten zoals bij lsd of meer van de -verschrikkelijke!!- coke-ideeën ? Of iets anders ? Ga je er over het algemeen anders van denken ?

Angramar Temenos

Badass junkie
underworld zei:
Angramar Temenos zei:

dit is echt grote onzin :confused:
hoe kunje 5meo dipt met mdma vergelijken, zijn 2 behoorlijk verschillende middelen qua effect.

Ik werd er sociaal van, kreeg een lulkick (net als MDMA). Ik kreeg een fijn lichamelijk gevoel in combinatie met euforie, maar tegelijkertijd zat ik toch in een soort trip.. Ik kan het moeilijk uitleggen. En om meteen te zeggen dat het onzin is, vraag anders eerst wat ik ermee bedoel?

Hashja

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
pieter-b zei:
ik dacht zelfs dat foxy heel makkelijk te maken is met melatonine als grondstof..
Uit melatonine kan 5-MeO-methoxytyptamine gemaakt worden wat weer de belangrijkste grondstof is voor 5-MeO-DIPT. Het maken van deze stof en het gebruik ervan voor de syntehese van 5-MeO-DIPT is iets te lastig voor de gemiddelde homecooker waaronder ondergetekende. Het klopt wat je zegt, maar je laat het makkelijker kliken dan het is :wink:

Voor meer informatie, TIHKAL: http://www.erowid.org/library/books_onl ... al37.shtml

rodney

Newbie
hoi allemaal, ik heb wat foxy liggen en wil het samen met mijn vriendin gebruiken.
ik hoor dat je hier ongelovelijk geil van wordt tinteling door het hele lichaam,
en dat vrouwen nog sneller en vaker klaar komen.
is dit zo of werkt ghb dan beter ???
alvastthnx voor een reply :rock:

ilyas

Bewuste gebruiker
pieter-b zei:
het is niet echt heel moeilijk maar je hebt een vacuüm nodig tijdens het proces,
als er iemand een vacuüm ding heeft (kan even niet op de naam komen) wil ik het gerust komen maken. dan krijg je zelfs wat :wink:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
*Kick*

Binnekort wil ik het ook eens gaan proberen, dus als er mensen nog net wat extra persoonlijke info kunnen verschaffen is dat altijd welkom. :grin:
Ik heb in ieder geval al wel 2 fora en erowid doorgespit, dus de voorbereiding is voldoende, maarn hoe meer; hoe beter. ^^

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Bevindingen: erg leuk spul, alleen wil je er ÉCHT niet te veel van nemen (wat wel snel gebeurd, gezien de gemiddelde hoeveelheid dosis).
Verder kan ik voornamelijk zeggen dat hoe mensen 2c-b omschrijven, ik dát niet vind kloppen, maar het wél vind kloppen in het geval van 5-meo-dipt.
Namelijk: een mixje tussen LSD en MDMA. :)
Maar zoals ik al zei: niet te veel van nemen (wat ik dus wel per ongeluk gedaan heb) want vooral de misselijkheid (die versterkt wordt door de hartkloppingen en het golven van alles om je heen) is niet te harden en resulteerd (bij mij iig) in een bad trip. :kots:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lege maag, 14 mg afgewogen en in limoensap gedronken.

Very naais :grin: Als je eenmaal door de methoxy heen bent is de foxy erg aangenaam.

2C-Em

Belezen gebruiker
Deze naam/variant al wel vaker voorbij zien komen..toch eens wat meer in verdiepen, het klinkt wel interessant namelijk :)
Is het vooral een mooie aanvulling op een ongoing 2C-trip bijvoorbeeld, of ook leuk als stand alone? :)

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
2C-Em zei:
Deze naam/variant al wel vaker voorbij zien komen..toch eens wat meer in verdiepen, het klinkt wel interessant namelijk :)
Is het vooral een mooie aanvulling op een ongoing 2C-trip bijvoorbeeld, of ook leuk als stand alone? :)

Voor de visuele en psychedelische kant van deze drug hoef je het niet te doen, d'r zijn zo veel betere alternatieven.

Ik vind het persoonlijk wel een hele plezant drug, als standalone. Maar het is zeker ook leuk materiaal om mee te combineren. Bij een dosering van 14mg voelde ik me geestelijk en lichamelijk zwaar relaxed, extreem euforisch, praatgraag, emotioneel geopend. Lijkt me zeker tof in combinatie met een 2C-tje! :grin:

Alfa

Experimenterende gebruiker
Met 5 personen geprobeerd. 3 werden misselijk. 1 kreeg hoofdpijn. Visuele effecten waren oninteressant. Euforisch was het ook niet. Je werd er wel behoorlijk vaag van maar niet plezierig of boeiend.

Het grote voordeel van 5-Meo-Dipt: het duurt kort!

Maar ieder zijn smaak. Er zijn genoeg mensen die 5-Meo-Dipt wel leuk vinden.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Alfa zei:
Met 5 personen geprobeerd. 3 werden misselijk. 1 kreeg hoofdpijn. Visuele effecten waren oninteressant. Euforisch was het ook niet. Je werd er wel behoorlijk vaag van maar niet plezierig of boeiend.

Tot dusver liggen mijn Foxy-experimenten ook in bovenstaande lijn. Lichamelijk ongemak en geen interessante geestelijke stimulatie.

Blijven proberen he :wink:

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Vreselijk spul vind ik. Samen met een vriend gebruikt en ik zat een uur eerder in de trip dan hij. Voelde me lichamelijk zeer onrustig en ik lag echt te draaien op de bank. Kon de televisie niet meer volgen omdat de pitch van de stemmen telkens heen en weer schoot. Toen het bij mij uiteindelijk minder werd begon hij ineens keihard te trippen. Toen we allebei in de comedown zaten hebben we een joint gerookt en ik werd gewoon stoned en hij ging hij bad (voor het eerst, normaal ben ik degene die hier vatbaar voor is).

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Nou net 25 mg gedropt in een vloeitje we zijn benieuwd!

Setting: thuis en over een half uurtje de stad in

verdere info volgt

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Heb dit laatst geprobeerd na 6apb. Het was aardig lichamelijk voelbaar vooral. Ik had matige visuals maar was zeker wel geil ofzo. Aanrakingen worden intenser en het was fijn om muziek te luisteren.

Dosis was totaal 20mg maar ik denk dat omdat ik al 6apb achter de rug had dat het minder visueel werkte. Wat mij wel opviel de dagen erna is last van de dunne. Al met al het proberen wel waard maar se bodyload vond ik niet super fijn.

Bovenaan