Ik heb nu inmiddels al een jaar of 4 extreme last van depressie, extreem overmoeid slaapproblemen, onbewuste stress, gewichtstoename ongeacht sport of dieet, vlakt in emoties en gevoel, futloos, ongetc, etc..
Kortom, ik voel me simpel gezegd niet meer mezelf altijd energiek,vrolijk, gelukkig, ondernemend, sociaal echt het totale tegenovergestelde van hoe ik nu ben.
Ik heb tig keer me bloed laten testen, 2 slaapproblemen gehad waarvan eerst apnea dacht te hebben een beugel gehad maar na geen verbetering een ander onderzoek laten doen in een uitgebreid slaap ziekenhuis, dit maal bleek het wellicht een “mentaal” kwestie te zijn omdat ik vaak wakker word snachts en dus niet uitgerust ben (4 jaar lang) de apneu bleek niet zo intens en al had het er geweest waren de klachten niet zo erg die ik ervaar.
Ben bij 3 psychiaters geweest, 3 psychologen diverse therapie gehad nu Inmiddels 16 soorten medicijnen geprobeerd van anti-depresivas naar anti-psychotica tot add medicatie en nu modafinil en sta alweer in de wachtrij voor het volgende traject…
Mijn probleem met al dit is dat niks maar dan ook niks helpt. Ik heb al vaker aangegeven niet weet wat mijn probleem is waardoor ik mij zo voel, ik heb het idee het onbewust is, therapie zoals CGT was ik na de 3e behandeling klaar mee, deze psycholoog denkt dat ik mijn oorzaak niet zal vinden en de behandeling moest afmaken, hoe kan ik ergens op bouwen als ik niet weet waar de oorzaak is? Ik weet best met stress en gedachte gang om te gaan, altijd positief te blijven. Maar ik voel me belemmerd door iets, drugs helpen me afentoe ff de lol der weer in te hebben vooral speed dat doet me echt mezelf weer toe brengen maar nu moet het wel leuk blijven omdat ik er geen verslaving aan wil over houden hoe verleidelijk het ook kan zijn.
Ik kan wel uren doorgaan teveel in die 4 jaar zonder enig resultaat te hebben bereikt, 4 jaar weggeslapen leven noem ik het maar. De zin en toekomst is donker aan het worden ik raak radeloos…
Maar nou zie ik dus jouw post over die DMT wat vrij toevalig is aangezien ik de afgelopen weken zwaar begin te overwegen binnenkort iets zoals micro dosering te proberen, ik kom hier namelijk geen haar mee verder dus zal ik het zo maar moeten avonturen en hopen dat het resultaat boekt.
Nu zag ik dus dat DMT inderdaad je al beschreef Mike Tyson en Joe Rogen der helemaal van zijn verbeterd, het schijnt dat je in hokjes kijkt van je onbewust zijnde en daardoor meer grip op je mentale bewustzijn krijgt. Helaas heb ik geen trippende hippy vrienden om het zo te noemen maar spacers aan xtc etc.
Ik wil dit zo immens graag proberen maar zal me God niet weten hoe of wat, ik zou graag wat tips en info willen als het kan want wat jij beschrijft dat het je leven verbeterd geeft me echt hoop dat het dus echt kan.