• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Toch, als je bijkomt besef je dat het maar een kwartiertje heeft geduurd en neem dat ook mee als je er aan begint.... 😂 Het is gewoon maar maximum één kwartier... Maakt niet uit hoelang het ook lijkt als je er in zit. Neem het gewoon voor lief. Ik was er gewoon niet meer, had ook helemaal geen tijdsbesef... Je bent er niet meer, kunt dus ook niet nadenken, wat maaktt het dan uit? 🤣
Dus je rookt jezelf gewoon dood als het ware. Geef mij dan toch maar liever NN-DMT met alle toeters en bellen erop en eraan.

mrorange

Bewuste gebruiker
Ik denk dat als je diep gaat op 12 mg 2C-B, dat 5-MeO-DMT misschien toch nog maar eventjes in je kast moet blijven, zacht uitgedrukt, haha. Zou het toch nog heeeeel lekker lang even achterwege laten dan. Dit is een vergelijking die niet te maken is, die twee middelen, qua heftigheid, lol. Maar hey, zeg nooit nooit.

Zelf geen ervaring met 5-MeO, wel enkele keren met N,N-DMT. Tering heftig haha, en dan heb ik (denk ik) nog niet eens een echte doorbraak gehad, hoewel ik dat niet honderd procent zeker weet, maar ik vermoed van niet. (En dan kan het dus nog veel heftiger, what the hell.) DMT vond ik echt levensveranderend de eerste keer dat ik voldoende binnen kreeg en fucking letterlijk in een andere dimensie werd geplaatst, die zo echt was, dat ik sinds die trip gewoon eigenlijk nergens meer van sta te kijken. Ik had niet eens zo’n schokkende of emotionele trip, er gebeurde ansich weinig, maar die complete mindfuck! Ergens anders zijn, daar echt ZIJN, volledig, net zo realistisch als dat ik nu hier ben, maar dan zonder daadwerkelijk een mens te zijn (want ego totally gone). Hoe je je dan later beseft dat dit alles hier maar één van de God weet hoe oneindig veel bestaande realiteiten / dimensies is. Hele wereldbeeld wat ik in 30 jaar had opgebouwd is toen in enkele minuten tijd overhoop gegooid, weg, toen besefte ik pas hoe dom het was dat ik überhaupt iets dacht te weten. Wie wás ik zelfs om te denken dat ik ook maar íets wist, haha. DMT is een letterlijke confrontatie met iets wat zo alien en complex en groot en abstract is dat ik het eigenlijk gewoon nog steeds totaal niet kan bevatten, het idee dat die shit gewoon kan, en dat ik nog helemaal níks heb gezien en dat dít al zo heftig was, I can’t. En het is dus jaren geleden, die eerste keer… daarna nog wel een keer gedaan, maar dat is inmiddels ook weer een lange tijd terug. Binnenkort wil ik het weer eens gaan doen. Je bent nooit klaar hiervoor, maar een jaar tot anderhalf jaar na zo’n ervaring voel je je toch wel een heeeeeel klein beetje klaar ervoor, mentaal. (Ik dan, maar dan ben ik alsnog wel een beetje schijterig ervoor.)

Anyway, wat een gespam hier van mij, sorry. Ik wilde maar even aangeven, deze shit is echt zo intens dat er geen aardse woorden aan te geven zijn.

@Hector48: Heel interessant en positief report! Wat geweldig dat het zo’n invloed op je ‘zijn’ heeft gehad. Heb 5-MeO zelf al lang in huis liggen, maar of ik het ooit ga durven weet ik niet.

Daarom sowieso altijd nice om 5-MeO-DMT reports te lezen. Die zijn toch relatief zeldzaam, en áls ze voorkomen, zijn ze ook niet altijd zo positief als die van jou, haha. Bedankt voor het delen!
Dit is dus echt wat N-DMT doet. Het is 'echter' dan de werkelijkheid. In hoeverre je trouwens over werkelijkheid kan spreken. Als ik uit een DMT trip kom heb ik altijd het gevoel dat ik in een soort poppenkast leef, ik kan de werkelijkheid dan even niet meer serieus nemen ofzo.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klinkt eigenlijk totaal niet grappig als je weet dat het in je beleving echt kan lijken en hoe het is om extreme tijd vervorming op psychedelica te ervaren.

Dus je rookt jezelf gewoon dood als het ware. Geef mij dan toch maar liever NN-DMT met alle toeters en bellen erop en eraan.
Vergelijkbaar/zelfde als met diepe slaap: daar ben je ook weg: geen gedachten dus niets om te herinneren. Maar toch: de diepte waarin je duikt heeft een diepgaand effect op je wanneer je weer terug bent.

Maar ik snap de voorkeur.

Bovenaan