Ik denk dat als je diep gaat op 12 mg 2C-B, dat 5-MeO-DMT misschien toch nog maar eventjes in je kast moet blijven, zacht uitgedrukt, haha. Zou het toch nog heeeeel lekker lang even achterwege laten dan. Dit is een vergelijking die niet te maken is, die twee middelen, qua heftigheid, lol. Maar hey, zeg nooit nooit.
Zelf geen ervaring met 5-MeO, wel enkele keren met N,N-DMT. Tering heftig haha, en dan heb ik (denk ik) nog niet eens een echte doorbraak gehad, hoewel ik dat niet honderd procent zeker weet, maar ik vermoed van niet. (En dan kan het dus nog veel heftiger, what the hell.) DMT vond ik echt levensveranderend de eerste keer dat ik voldoende binnen kreeg en fucking letterlijk in een andere dimensie werd geplaatst, die zo echt was, dat ik sinds die trip gewoon eigenlijk nergens meer van sta te kijken. Ik had niet eens zo’n schokkende of emotionele trip, er gebeurde ansich weinig, maar die complete mindfuck! Ergens anders zijn, daar echt ZIJN, volledig, net zo realistisch als dat ik nu hier ben, maar dan zonder daadwerkelijk een mens te zijn (want ego totally gone). Hoe je je dan later beseft dat dit alles hier maar één van de God weet hoe oneindig veel bestaande realiteiten / dimensies is. Hele wereldbeeld wat ik in 30 jaar had opgebouwd is toen in enkele minuten tijd overhoop gegooid, weg, toen besefte ik pas hoe dom het was dat ik überhaupt iets dacht te weten. Wie wás ik zelfs om te denken dat ik ook maar Ãets wist, haha. DMT is een letterlijke confrontatie met iets wat zo alien en complex en groot en abstract is dat ik het eigenlijk gewoon nog steeds totaal niet kan bevatten, het idee dat die shit gewoon kan, en dat ik nog helemaal nÃks heb gezien en dat dÃt al zo heftig was, I can’t. En het is dus jaren geleden, die eerste keer… daarna nog wel een keer gedaan, maar dat is inmiddels ook weer een lange tijd terug. Binnenkort wil ik het weer eens gaan doen. Je bent nooit klaar hiervoor, maar een jaar tot anderhalf jaar na zo’n ervaring voel je je toch wel een heeeeeel klein beetje klaar ervoor, mentaal. (Ik dan, maar dan ben ik alsnog wel een beetje schijterig ervoor.)
Anyway, wat een gespam hier van mij, sorry. Ik wilde maar even aangeven, deze shit is echt zo intens dat er geen aardse woorden aan te geven zijn.
@Hector48: Heel interessant en positief report! Wat geweldig dat het zo’n invloed op je ‘zijn’ heeft gehad. Heb 5-MeO zelf al lang in huis liggen, maar of ik het ooit ga durven weet ik niet.
Daarom sowieso altijd nice om 5-MeO-DMT reports te lezen. Die zijn toch relatief zeldzaam, en áls ze voorkomen, zijn ze ook niet altijd zo positief als die van jou, haha. Bedankt voor het delen!