1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

5htp - tryptofaan slikken voor mdma-gebruik

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door JURRIE, 3 aug 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. JURRIE

JURRIE Newbie

Hoi!
    Ben nieuw en meteen een vraag!
    Slik sinds 10 dagen 5htp icm tryptofaan om een buffertje te kweken voor decibel. Schijnt dat dit een dip kan voorkomen
    Nou wilden we vanavond wat blue (original 69) nemen.
    Iemand ervaring met mdma en 5htp5/tryptofaan op dag van gebruik?
    Slim of dom?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Dom dacht ik... :wink:
    Voor zover ik altijd heb gelezen en geleerd is 5htp en aanverwanten slikken vóór en tijdens een serotonine slurper juist slecht. Kan zelfs link zijn dacht ik maar waarom weet ik niet helemaal precies, lees de links maar. Zelf gebruik ik het nooit.
    Het beste is om na je xtc etc pas 5htp etc te nemen als je het dan toch wil gebruiken. Een dag of 2 na je xtc pas beginnen dacht ik.
    Wat blue original 69is weet ik niet. Wat is dat?
    Ook is volgens mij nooit echt bewezen dat het echt helpt tegen hersenschade van mdma/xtc of een dip kan verminderen. iig niet bij mensen.
    Misschien beter geen xtc nemen voorlopig.

https://www.drugsenuitgaan.nl/hulp-en-advies/veel-gestelde-vragen/uitgebreid/?vraag=57

https://drugsinfoteam.nl/vraag-antwoord/lees-een-antwoord/?qid=19456

Laatst bewerkt: 3 aug 2018
  3. Stanneman

Stanneman Newbie

Heyy, ik slik regelmatig 5htp (400 mg) van de kruitvat op zondag avond en op maandag en dinsdag s'ochtends als ik die vrijdag of zaterdag xtc heb gebruikt ik kan prima tegen een dip dus doe het niet altijd maar bij 4 pillen neem k hem liever wel dan is de dip ook echt totaal niet aanwezig daarbij neem ik ook visolie en vitamine a tot z om lichamelijk wat minderlast te hebben (bultjes op je tong ect.) En het vult ook weer de benodigde serotonine aan zodat je het weekend er na weer volledig los kan (niet aan te raden natuurlijk maar zo kan je het festival seizoen wel doorkomen zonder pauze) naja nu to the point ik had gepland op een vrijdagavondje bankhangen maar werd door vrienden toch mee getrokken om uit te gaan en onverwachts xtc genomen pas toen ik thuis kwam realiseerde ik me dat k domweg sochtends 5htp had geslikt meteen half waus nog op internet lopen zoeken of ik in enig gevaar was. Het woord serotonine vergiftiging spookte door mijn hoofd. Ik las op verschillende sites sat het best slecht kan uitpakken voor je als je serotonine voorraad vergiftigt word zegmaar dodelijk. Mezelf half in een bad trip te helpen besloot ik te stoppen met mezelf diagnozeren via zogenaamde online dokter sites "als het echt zo erg was, was je nu vast al dood" dat zei ik mezelf en dat hielp me gek genoeg de rest van de trip uit te zitten in vrede. Eenmaal nuchter nog even goed op internet rond gekeken blijkt serotonine vergiftiging zeker geen grap maar het gebeurt niet zomaar al was ik wel goed op weg.

Conclusie:
    Wat ik hoop mee te geven is 5htp goed voor na xtc gebruik maar zeer risicovol voor xtc gebruik of ander euforiese drug

Moet wel zeggen dat ik ziek hard ging in vergelijking met normaal, ook blue 69 heb ik paar keer op maar dat spul is voor mij mentaal zo heftig dat ik alleen maar sta te staren en van die wow pfff ik ga zo hard in mezelf momenten heb. We deden het met ze 4e ik en mijn vriend die redelijk de zelfde bouw hebben (60kilo) waren gewoon van de kaart de andere 2 die wat zwaarder zijn 80 á 90 gimgen als een stuiterbal door de zaal ziek spul wel maar laat je niet betrapt worden er mee de gevolgens zijn dat echt niet waard. Als iemand die avond K.O. gaat en jij word later gezien met dat ben je hoofdverdachte nummer 1 (zelf gehad op qlimax 2018 was echt drama)

Als er nog een serotonine stimulerend medicein in het spel was geweest had ik het denk ik niet na kunnen vertellen.

Of overdrijf ik want mijn kennis hier over ligt alleen bij wat ik zelf denk te weten iemand die er echt verstand van heeft plz ligt toe waar ik fout zit

Mvg.

4. Pure M

Pure M Newbie

Als je 5HTP slikt voor je XTC gebruik (op diezelfde dag) kan dit gevaarlijk zijn.
    Je kan hierdoor het serotoninesyndroom oplopen en dit komt volgensmij omdat je dan simpelweg teveel serotonine aanmaakt door deze combi.
    Ditzelfde geldt ook voor antidepessiva.
    Je zou dit nog even kunnen googelen ter bevestiging.
    Ook wordt het afgeraden om 24 uur na gebruik 5HTP te slikken, want hiermee moet je serotonine niveau eigenlijk laag zijn voordat je die neemt.

De Dunne vindt dit leuk.
  5. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Dit was je al in een ander topic verteld. Niet verstandig wat je doet.

Laden...
Vergelijkbare Topics - 5htp tryptofaan slikken
  1. lj_bob
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.583
  2. BlijeChick
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    6.296