Aantal verschillende plantjes.

darklord667

Experimenterende gebruiker
Ik heb een zadenpakket op azarius besteld. om precies te zijn dit pakket:

Ephedra sinica 5 zaden
Papaver somniferum 3 gram
Hawaiian baby woodrose (Argyreia nervosa) 5 zaden
Morning glory (Ipomoea violacea) 5 gram
Reed canary grass (Phalaris arundinacea) 5 gram
San Pedro (Trichocereus Pachanoi) 5 zaden

Nu was ik alleen benieuwd hoe ik de efedrine win uit de plant, wanneer die klaar is. Ik heb inmiddels wel gevonden hoe je opium maakt. En hetzelfde geldt eigenlijk voor Reed canary grass. Hoe win ik hier de dmt uit. Heeft iemand hier enige informatie over? En tips om de zaden te ontkiemen zijn ook altijd welkom :).

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik heb da ook is besteld.
En omda ni al die zaden van het zadenpakket op voorraad waren heb ik maar gauw mijn bestelling gewijzigd.

Ik heb Papaver Somniforium DE MAXIBOL voor ettelle euro's minder kunnen krijgen op vreeken.nl hoor. (en da was honderd gram van die zaadjes)
Ik zeg niet dat Azarius een slechte shop is, ik zeg gewoon dat er goedkoper is :^)

Ik heb veel gekocht van Azarius, ben nu bezig aan hun pf-tek starters kit en gelijk aan die rogge mushbag met de fanaticus.
Zeker geen slechte shop, maar voor sommige dingen ben je elders goedkoper af.

Succes in alle geval!
Tip: zaai je papaver direct in bij aankomst op je geliefde plek. Dan gaat de vorst erover en kiemen ze zeker in 2009.

darklord667

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor de tip. En ik heb even op vreeken gekeken, maar daar ga ik zeker de volgende keer bestellen haha. Het is voor nu ook eerst eens een test om te kijken hoe het gaat.

Bovenaan