Ik heb 1 keer eerder GHB genomen toen ik al vrij aangeschoten was en een dipje mdma ophad...heb toen zo'n 10/11 flugeldopjes genomen..voelde me heerlijk alhoewel ik na het laatste dopje toch vrij dizzy werd voor een aantal minuten.
Volgens mij niet echt verantwoord, mja heb een geniale avond gehad...
nu lees ik hier dat 4/5 ml genoeg is (waar ik dus zwaar overheen zat)...dus zal het wel zeer zwakke GHB geweest zijn, alhoewel ik van vrijwel alle drugs veel kan hebben
Nu wil ik aankomende vrijdag met mn vriendin GHB doen tijdens het stappen, en als ik één ding niet wil is dat 1 van ons nokkie gaat op de dansvloer
...
mijn vraagjes:
-hoeveel ml past er nou in een flugeldopje? (zie de vraag hier nergens staan)
-Wat te doen als er toch iemand out gaat?
-Hoe snel heb je in de gaten dat je out gaat?
-Wat is het verstandigst met eten van te voren?
trouwens, ik ben 1,92 en 83 kilo..mijn vriendin 1,70 en sja hehe gok zo ergens tussen de 55 en 60 kilo..
Heb er zin an
Volgens mij niet echt verantwoord, mja heb een geniale avond gehad...
nu lees ik hier dat 4/5 ml genoeg is (waar ik dus zwaar overheen zat)...dus zal het wel zeer zwakke GHB geweest zijn, alhoewel ik van vrijwel alle drugs veel kan hebben
Nu wil ik aankomende vrijdag met mn vriendin GHB doen tijdens het stappen, en als ik één ding niet wil is dat 1 van ons nokkie gaat op de dansvloer
mijn vraagjes:
-hoeveel ml past er nou in een flugeldopje? (zie de vraag hier nergens staan)
-Wat te doen als er toch iemand out gaat?
-Hoe snel heb je in de gaten dat je out gaat?
-Wat is het verstandigst met eten van te voren?
trouwens, ik ben 1,92 en 83 kilo..mijn vriendin 1,70 en sja hehe gok zo ergens tussen de 55 en 60 kilo..
Heb er zin an
nja tis goed afgelopen.