Aantal vraagjes

yaaaw

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer eerder GHB genomen toen ik al vrij aangeschoten was en een dipje mdma ophad...heb toen zo'n 10/11 flugeldopjes genomen..voelde me heerlijk alhoewel ik na het laatste dopje toch vrij dizzy werd voor een aantal minuten.
Volgens mij niet echt verantwoord, mja heb een geniale avond gehad...
nu lees ik hier dat 4/5 ml genoeg is (waar ik dus zwaar overheen zat)...dus zal het wel zeer zwakke GHB geweest zijn, alhoewel ik van vrijwel alle drugs veel kan hebben
Nu wil ik aankomende vrijdag met mn vriendin GHB doen tijdens het stappen, en als ik één ding niet wil is dat 1 van ons nokkie gaat op de dansvloer :) ...
mijn vraagjes:
-hoeveel ml past er nou in een flugeldopje? (zie de vraag hier nergens staan)
-Wat te doen als er toch iemand out gaat?
-Hoe snel heb je in de gaten dat je out gaat?
-Wat is het verstandigst met eten van te voren?
trouwens, ik ben 1,92 en 83 kilo..mijn vriendin 1,70 en sja hehe gok zo ergens tussen de 55 en 60 kilo..
Heb er zin an :grin:

Kigh

Bewuste gebruiker
Het enige wat ik je met absolute zekerheid kan zeggen als je niet nokkie wilt gaan is: geen alcohol. Heb nog nooit ghb/gbl binnengehad, maar icm alcohol kan het snel fout gaan. :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
-hoeveel ml past er nou in een flugeldopje? (zie de vraag hier nergens staan) 2ml
-Wat te doen als er toch iemand out gaat? tja
-Hoe snel heb je in de gaten dat je out gaat? in slaap vallen, steeds het bewustzijn verliezen ...
-Wat is het verstandigst met eten van te voren? Niet teveel wegens stikken in je braaksel, niet te weinig want anders is het effect te hevig. Kleine maaltijd paar uurtjes ervoor. Hoewel ik me constant te pletter eet op ghb

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Heb je 10 dopjes flugel op??
Dat betekent dus dat je 4x de toegestane hoeveelheid op heb :wink:
Het lijkt me dat je niet per ongeluk die 10 dopjes achteroversloeg.
Ik snap echt niet dat sommige mensen zo met drugs omgaan.
Vooral niet met ghb want ghb staat er om bekent dat zulke hoeveelheden ernstige problemen kunnen veroorzaken misschien kan het zelfs fataal zijn.
gast eerst moet je informatie winnen over een drug en dan pas gebruiken dan weet je dat er niks mis kan gaan.
Ik hoop dat je ervan leert! :)
En idd gebruik absoluut geen alcohol!
De groeten

yaaaw

Bewuste gebruiker
Nja je hoort mij ook niet zeggen dat het verantwoord is, maar word nogal snel overmoedig :rolleyes: nja tis goed afgelopen.
Afgelopen vrijdag trouwens geen GHB gehad maar speed voor de 1ste keer..
Leuke avond gehad...maar de kater loog er ook niet om. Zal het niet snel weer gebruiken...maybe op een feestje als ik een beetje inkak, maar niet op een gewone stapavond als ik al energie genoeg heb..

J0rrit

Badass junkie
yaaaw zei:
Nja je hoort mij ook niet zeggen dat het verantwoord is, maar word nogal snel overmoedig :rolleyes: nja tis goed afgelopen.
Afgelopen vrijdag trouwens geen GHB gehad maar speed voor de 1ste keer..
Leuke avond gehad...maar de kater loog er ook niet om. Zal het niet snel weer gebruiken...maybe op een feestje als ik een beetje inkak, maar niet op een gewone stapavond als ik al energie genoeg heb..

Ik bedoel hiermee te zeggen dat 20 ml echt niet veel is voor 1 avond hoor, is gewoon normaal.

Bovenaan