ADHD/niet slapen

koekiewaus

Newbie
Tripreporter
Heya iedereen!

Al ongeveer 2-3 maanden heb ik af en toe speed gebruikt. Echter ik merk zelf dat ik bij goede speed de eerste 2-3 sleutelpuntjes niks voel qua activiteit..ik word er eigenlijk gewoon rustig van, zelfs moe. Bij meer gebruik krijg ik een enorme praatkick en kan net zo als andere gebruikers om me heen los gaan.

Echter als ik het bij een paar sleutelpuntjes hou kan ik nog steeds de gehele nacht niet slapen, dat terwijl ik mijn laatste snuifje rond 10-11 uur gepakt had. Om tien uur was ik dus nog wakker..en dan moet ik al opstaan.

Nu is mijn vraag..hoe kan het dat ik niet kan slapen, ook al gebruik ik zeer weinig? Terwijl andere mensen met veel grotere porties al binnen een uur in slaap gevallen zijn.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb dit vaker gezien alleen dan bij vrienden van mij die gaf ik 1 concerta die ik toen nog had en diegene ging na 1 niet hard maar bleef wel precies 12 uur wakker. Wat doet speed als je adhd heb je wordt eigenlijk niet rustiger van maar je kan je beter concentreren en als adhd'er maakt speed of ritalin de dopamina weer normaal. Maar toch kun je als je gevoelig ben voor amfetamine of het gewoon in je bloed heb moeite hebben met slapen zelfs op een lage dosering. Omdat je adhd hebt wil betekent niet dat speed een upper is maar dat je geest er ander op reageert. Je lichaam reageert niet anders maar wat je zegt anderen kunnen op hogere doseringen wel slapen, zelf ben ik hier zeer bekend mee heb een paar jaar flink aan de pep gezeten. In het begin kon ik ook niet slapen maar ben dit gaan trainen aangezien ik soms een uur voor ik ging pitten de beste pep snoof gewoon zuiverder als dat ging niet maar ik sliep toch, wel veel lichter en ik heb maanden tot een jaar moeten trainen om in slaap te kunnen vallen op de speed. Natuurlijk ging dit niet altijd maar na lang vaak je geest trainen op de pep kun je soms gewoon in slaap vallen heel gek maar het kan... Hoop dat je hier wat aan hebt kan er nog wel dieper op in gaan als je wil heb dit ook vaker om me heen ook gehoord sommige mensen slapen gewoon op pep sommige niet iedereen verschilt....

koekiewaus

Newbie
Tripreporter
willemvaag zei:
Heb dit vaker gezien alleen dan bij vrienden van mij die gaf ik 1 concerta die ik toen nog had en diegene ging na 1 niet hard maar bleef wel precies 12 uur wakker. Wat doet speed als je adhd heb je wordt eigenlijk niet rustiger van maar je kan je beter concentreren en als adhd'er maakt speed of ritalin de dopamina weer normaal. Maar toch kun je als je gevoelig ben voor amfetamine of het gewoon in je bloed heb moeite hebben met slapen zelfs op een lage dosering. Omdat je adhd hebt wil betekent niet dat speed een upper is maar dat je geest er ander op reageert. Je lichaam reageert niet anders maar wat je zegt anderen kunnen op hogere doseringen wel slapen, zelf ben ik hier zeer bekend mee heb een paar jaar flink aan de pep gezeten. In het begin kon ik ook niet slapen maar ben dit gaan trainen aangezien ik soms een uur voor ik ging pitten de beste pep snoof gewoon zuiverder als dat ging niet maar ik sliep toch, wel veel lichter en ik heb maanden tot een jaar moeten trainen om in slaap te kunnen vallen op de speed. Natuurlijk ging dit niet altijd maar na lang vaak je geest trainen op de pep kun je soms gewoon in slaap vallen heel gek maar het kan... Hoop dat je hier wat aan hebt kan er nog wel dieper op in gaan als je wil heb dit ook vaker om me heen ook gehoord sommige mensen slapen gewoon op pep sommige niet iedereen verschilt....

Bedankt voor de reactie. Ik reageer een beetje erg laat...druk druk en veel bijkomen met slapen, haha.

Na 4x heb ik dit spul niet meer aangeraakt en heb ik besloten om het weg te geven aan een vriend. Ik kon maar niet slapen en ik vraag me af hoe je dit eigenlijk zou kunnen trainen?

Voorlopig blijf ik op de X, paarse partyflocks zijn schijnbaar de nieuwe defqons (200+ mdma). Trip report zal snel volgen aangezien ik al een lang tijdje heb gewacht op de vorige keer!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je vroeg hoe je kunt trainen om op drugs in slaap te vallen. Eerst hoorde ik en dacht hoe wil je dat voor elkaar krijgen. Op een gegeven moment begon ik dagelijks te snuiven en het wakker blijven begon zijn tol te eisen. Bleef soms 4 dagen achter elkaar wakker en gewoon naar school blijven gaan en je kon het van mijn gezicht aflezen. Deed vaker na 20.00 nog snuiven en ging evengoed om 00.00 naar bed. Ging op de rug liggen met 1 hand op mijn borst 1 hand op mijn buik. Als afleiding en het schijnt slaapbevorderend te werken althans heb ik ooit gehoord, dan komt het moeilijkste stuk ontspannen. Probeer je spieren te ontspannen want met gespannen spieren val je zeker niet in slaap. Dit is het stukje wat je niet 1 2 3 doet omdat je op speed vaak afgeleid wordt als je ligt door een geluid en je pats weer stijf in je bed ligt gewoon een reflex. Wat kan helpen is muziek in je oren zachtjes zelf luisterde ik vaker terror/speedcore die space klonk zette ik dan aan op de pc of mp3. Er zijn verschillende manier om te ontspannen door 3 tellen in de ademen 3 tellen uitademen gewoon een ritme, zo kun je op internet allerlei tips vinden. Het duurde meestal wel een uur tot een half uur voordat ik in slaap viel. Net voordat ik in slaap viel voelde ik in mijn spieren de slaap van mijn tenen tot mijn hoofd trekken. Wat ik zelf wel vaker op de speed deed of nu ook nog is net op het punt als ik denk ik slaap te vallen denken van, waarom merk in niet de overgang van wakker naar slapen het gaat eigenlijk ongemerkt. Veel succes en als er meer mensen zijn die op de speed kunnen slapen laat maar weten vind het wel een interessant gebeuren.

Bovenaan