caatje zei:ohw, sorry dat had ik niet helemaal begrepen.![]()
Jeller zei:weed: slecht slapen vooral
Mac... zei:Ik denk dat hij eerder bedoelde, welke symptonen ontstaan bij het afkicken van welke drug, toch?
Haze zei:Hmm als je heel verslaafd bent aan hero/coke/alcohol en je gaat afkicken ga je toch hallucineren en van alles?
Jeller zei:weed: slecht slapen vooral
Audio Scum zei:Jeller zei:weed: slecht slapen vooral
Dat is bij mij altijd m`n grootste angst geweest maar nu ik door de weeks gestopt ben lukt het erg goed om te slapen en droom ik zelfs weer. Misschien dat je ff een stukie boek moet lezen voor het slapen, werkt erg goed.
Mac... zei:Als je een tijd stopt met blowen en eigenlijk met alles zul je merken dat je na een periode van minder goed gevoel over gaat in een gevoel dat je al enige tijd niet meer gevoeld hebt. Ikzelf heb me zo ver gekregen dat ik iig stukken minder gebruik dan ik voorheen deed, niet meer ieder weekend snuiven ed, ik merk echt het verschil, vooral als ik 's ochtends op moet staan, altijd voor de wekker wakker enzo, echt heerlijk.
Nja wat ik zeggen wil is dus, als je ff volhoudt, kom je er uiteindelijk beter uit dan dat je ooit gedacht had.
een uur later gaan slapen hé meid :P :Pmelissa zei:Mac... zei:Als je een tijd stopt met blowen en eigenlijk met alles zul je merken dat je na een periode van minder goed gevoel over gaat in een gevoel dat je al enige tijd niet meer gevoeld hebt. Ikzelf heb me zo ver gekregen dat ik iig stukken minder gebruik dan ik voorheen deed, niet meer ieder weekend snuiven ed, ik merk echt het verschil, vooral als ik 's ochtends op moet staan, altijd voor de wekker wakker enzo, echt heerlijk.
Nja wat ik zeggen wil is dus, als je ff volhoudt, kom je er uiteindelijk beter uit dan dat je ooit gedacht had.
hiero ook![]()
tegenwoordig fris wakker voor de wekker gaat....
in ieder geval tot 3 dagen geleden,totdat er een uurtje aangeplakt werd![]()
![]()
vooral de weekenden zien er veel rooskleurigger uit,ipv verrot wakker worden en 1 dag meer dood dan levend zijn.......
en toen was t weekend alweer voorbij![]()
dat komt vanzelf wel hoor, over 3 dagen merk je het niet eens meer :Pmelissa zei:vooral een uur eerder opstaan......
volgens mijn biologische klokje is t nog steeds 6 uur als ik er uit moet.....
geen 7 uur dus,verrot![]()
![]()