Afkicken op BNN

Voor het televisieprogramma Afkicken is BNN weer op zoek naar jongeren met een verslaving. Zij zullen onder professionele begeleiding een speciaal afkicktraject ingaan. Wij zoeken jongeren met verslavingen, zoals het obsessief verslingerd zijn aan videogames, internet, seks, drugs, drank of een andere verslaving.

Slechts weinig verslaafden hebben in de gaten of geven toe dat ze een probleem hebben. BNN rekent daarom ook op de hulp van familie en vrienden bij het vinden en laten afkicken van deze jongeren.

Het programma wordt in 2008 uitgezonden. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via [email protected]

jasper

Wijs gebruiker
vind het maar wazig als je wilt afkicken op tv. Ik persoonlijk wil dat zo weinig mogelijk mensen weten van "alcoholmisbruik" en diegen die het wel weten keuren het goed of neutraal met enkele uitzonderingen

raizeredge

Wijs gebruiker
barry zei:
vind het maar wazig als je wilt afkicken op tv. Ik persoonlijk wil dat zo weinig mogelijk mensen weten van "alcoholmisbruik" en diegen die het wel weten keuren het goed of neutraal met enkele uitzonderingen
precies als je wilt afkicken doe je dat toch zo anomien mogelijk teminste dat zou ik doen

Funky Monkey

Badass junkie
Roefke Geel zei:
zoals het obsessief verslingerd zijn aan videogames, internet, seks, drugs, drank of een andere verslaving.

Hier een 80% match! :mrgreen: Maakt het uit als je je ouders amper meer spreekt en al uit huis bent? Anders wil ik best een keer gezellig op vakantie :beer:

Dat was toch dat programma? :rolleyes:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik vind het wel een leuk programma. Heb de vorige serie ook helemaal bekeken. Tja, ik ben niet verslaafd aan iets, dus dat scheelt. :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vond de vorige serie ook echt super, en ik zou er ook gelijk voor tekenen, als die camera's er niet bij zouden zijn... Dat vind ik dus echt een onoverkomelijk nadeel... Verder zou ik het echt gezellig vinden, al weet ik niet of ik er voor in aanmerking kom, want ik gebruik niet zo heel veel, en ben natuurlijk niet verslaafd!! :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
Was een leuk programma idd. Ik zelf zou nooit cold turkey gaan doen op televisie, maar respect voor de mensen die daar niks om geven en het wel gewoon doen.

Bovenaan