Chris Pontius
Badass junkie
gadverdamme ik hoef ook echt geen meisje die constant scheten loopt te laten
ik houd me ook gewoon in als ik in gezelschap ben.
ik houd me ook gewoon in als ik in gezelschap ben.
SpacyK zei:Ooooh, en nu ik dat hierboven zo lees, mij zal je NOOOIT betrappen op een "scheet" ofzo, ik neem het woord zelfs niet in de mond, ook zal je mij het woord "poep" nooooit horen zeggen, typen is makkelijker maar ik krijg het écht niet uit mijn mond. Verschrikkelijk trouwens, als vrouwen dat in het openbaar doen, of een kei harde boer laten midden in het centrum, nee, dat zal je mij ook niet horen doen :P

Drientje zei:Ja je wordt er een minder mens van als je een scheet laat.
Ik geneer me niet voor de werking van mijn lichaam. Jij wel.

Hahahha, lol @ die filmpjes.Pannekoeketrut zei:Drientje zei:Ja je wordt er een minder mens van als je een scheet laat.
Ik geneer me niet voor de werking van mijn lichaam. Jij wel.
YEAH BABY!!!![]()
![]()
Ik heb ook niet gezegd dat ik dat wel deed. Ik trek me meestal ook even terug. Maar als ik in de zomer lekker op een strand zit of in de tuin zul je me heus niet weg zien lopen. Buiten is buiten. Drie keer ademhalen en het is weg.Elfquest zei:Ik geneer me ook niet voor de werking van mijn lichaam, maar loop toch even de kamer uit als ik een scheet voel opkomen ipv in mn vriend zn bek te ruften. Doet de romantiek niet zo goed.![]()
Elfquest zei:Had ik je ook niet voor aangezien hoor.![]()
Scheten in je schatje zn gezicht laten is wel leuk als hij slaapt.![]()

Springstiff zei:Nou ja zeg... ik raak altaid opgewonden van ruften tijdens de anale sex!111!!1!1!!!
maar je zorgt toch sowieso dat je je zelf kan zijn bij een persoon? anders bouw je een relatie op niets.Play_bunny zei:- iemand niet de ruimte geven zichzelf te zijn.
plantenbak zei:maar je zorgt toch sowieso dat je je zelf kan zijn bij een persoon? anders bouw je een relatie op niets.Play_bunny zei:- iemand niet de ruimte geven zichzelf te zijn.
... Waarom?Play_bunny zei:Maar als ik die zou doen, dan zou hij niet zeker weten of hij met de relatie door had willen gaan.
ExceptionalInsight zei:... Waarom?Play_bunny zei:Maar als ik die zou doen, dan zou hij niet zeker weten of hij met de relatie door had willen gaan.
Play_bunny zei:ExceptionalInsight zei:... Waarom?Play_bunny zei:Maar als ik die zou doen, dan zou hij niet zeker weten of hij met de relatie door had willen gaan.
dat zou dan een bewijs zijn dat ik alleen maar een carriere belangrijk zou vinden, en met zo iemand zou hij niet willen samenleven. Beetje kortzichtig wel, maar c'est la vie![]()

Jij hebt er liever 1 met stompjes?Qocaïne zei:- onfrisse lichaamsgeur
- veel beharing op plaatsen waar ik het liever niet zie![]()
Ik ben ook niet zo'n fan van voeten![]()
Maar om daar nou een mooi meisje voor te laten schieten!![]()
Play_bunny zei:Zoals eerder al gezegd is, valt je "eisenlijstje" zo de prullenbak in op het moment dat je verliefd wordt op iemand.
maar ondanks dat heb ook ik een aantal afknappers:
- praten over zijn exen (tuurlijk wil je wel iets weten, maar niet in elke zin of elk gesprek. Toch weten hoe hij daarover praat, laat toch zien hoeveel respect hij heeft voor mensen)
- zeggen dat je respect hebt, maar vervolgens wel loopt te discrimineren en mensen omlaag loopt te halen.
- altijd maar het initiatief bij de ander laten liggen
- niet bellen, maar alleen maar smsen en msnen.
- niet van kinderen houden (tja, heb toch een kind, dus je zal dat wel moeten respecteren, het is toch een package deal).
- de verwachting hebben dat je als vrouw geen ambities mag hebben, en dat je dus maar werk moet doen wat je niet leuk vindt. Als een man zich daar ook door bedreigd voelt.
- verwachten dat vertrouwen er 100% is op het moment dat een man tegen je zegt dat ie je leuk en lief vindt enzo. Vertrouwen bouw je op, en dat duurt ff.
- iemand niet de ruimte geven zichzelf te zijn.
dat zijn toch wel de meest belangrijke geloof ik
Angramar Temenos zei:Dit. Echt, smsen vind ik zo'n flauw gedoe, als je even kort een functioneel bericht moet sturen prima, maar iets met emotionele of sociale waarde bel je maar gewoon..
Ik haat bellen omdat ik iemand ze gezicht niet kan zien tijdens een gesprek, ik ga liever gewoon langs.Angramar Temenos zei:Play_bunny zei:Zoals eerder al gezegd is, valt je "eisenlijstje" zo de prullenbak in op het moment dat je verliefd wordt op iemand.
maar ondanks dat heb ook ik een aantal afknappers:
- praten over zijn exen (tuurlijk wil je wel iets weten, maar niet in elke zin of elk gesprek. Toch weten hoe hij daarover praat, laat toch zien hoeveel respect hij heeft voor mensen)
- zeggen dat je respect hebt, maar vervolgens wel loopt te discrimineren en mensen omlaag loopt te halen.
- altijd maar het initiatief bij de ander laten liggen
- niet bellen, maar alleen maar smsen en msnen.
- niet van kinderen houden (tja, heb toch een kind, dus je zal dat wel moeten respecteren, het is toch een package deal).
- de verwachting hebben dat je als vrouw geen ambities mag hebben, en dat je dus maar werk moet doen wat je niet leuk vindt. Als een man zich daar ook door bedreigd voelt.
- verwachten dat vertrouwen er 100% is op het moment dat een man tegen je zegt dat ie je leuk en lief vindt enzo. Vertrouwen bouw je op, en dat duurt ff.
- iemand niet de ruimte geven zichzelf te zijn.
dat zijn toch wel de meest belangrijke geloof ik
Dit. Echt, smsen vind ik zo'n flauw gedoe, als je even kort een functioneel bericht moet sturen prima, maar iets met emotionele of sociale waarde bel je maar gewoon..

lysergine25 zei:peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....
voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.
![]()
iemand ?
![]()
yeti zei:Als ze begint te zingen en haar stem identiek aan die van Yoko OnO blijkt te zijn![]()
lysergine25 zei:peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....
![]()
iemand ?
![]()
Angramar Temenos zei:lysergine25 zei:peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....
![]()
iemand ?
![]()
Ik heb liever wat jij beschrijft dan een full time baan persoon.. Ik heb het idee dat ik daar totaal niks mee kan...
MDMA doen met m'n vriendin lijkt me helemaal waaauuwww![]()