afknappers in de liefde

Chris Pontius

Badass junkie
gadverdamme ik hoef ook echt geen meisje die constant scheten loopt te laten :kots:
ik houd me ook gewoon in als ik in gezelschap ben.

Ellesdee

Badass junkie
SpacyK zei:
Ooooh, en nu ik dat hierboven zo lees, mij zal je NOOOIT betrappen op een "scheet" ofzo, ik neem het woord zelfs niet in de mond, ook zal je mij het woord "poep" nooooit horen zeggen, typen is makkelijker maar ik krijg het écht niet uit mijn mond. Verschrikkelijk trouwens, als vrouwen dat in het openbaar doen, of een kei harde boer laten midden in het centrum, nee, dat zal je mij ook niet horen doen :P

Pannekoeketrut

Bewuste gebruiker
ik knap af op zeikerds, kortzichtig, irritant, arrogant, egoïstisch, narrowminded, slechte verzorging (dus niet slecht gedrag als in boeren en scheten, want dat introduceert mij geen flikker :tongueout:)

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik geneer me ook niet voor de werking van mijn lichaam, maar loop toch even de kamer uit als ik een scheet voel opkomen ipv in mn vriend zn bek te ruften. Doet de romantiek niet zo goed. :grin:

Drientje

DF-koning
Elfquest zei:
Ik geneer me ook niet voor de werking van mijn lichaam, maar loop toch even de kamer uit als ik een scheet voel opkomen ipv in mn vriend zn bek te ruften. Doet de romantiek niet zo goed. :grin:
Ik heb ook niet gezegd dat ik dat wel deed. Ik trek me meestal ook even terug. Maar als ik in de zomer lekker op een strand zit of in de tuin zul je me heus niet weg zien lopen. Buiten is buiten. Drie keer ademhalen en het is weg.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Had ik je ook niet voor aangezien hoor. :wink:
Scheten in je schatje zn gezicht laten is wel leuk als hij slaapt. :flushed:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Zoals eerder al gezegd is, valt je "eisenlijstje" zo de prullenbak in op het moment dat je verliefd wordt op iemand.

maar ondanks dat heb ook ik een aantal afknappers:
- praten over zijn exen (tuurlijk wil je wel iets weten, maar niet in elke zin of elk gesprek. Toch weten hoe hij daarover praat, laat toch zien hoeveel respect hij heeft voor mensen)
- zeggen dat je respect hebt, maar vervolgens wel loopt te discrimineren en mensen omlaag loopt te halen.
- altijd maar het initiatief bij de ander laten liggen
- niet bellen, maar alleen maar smsen en msnen.
- niet van kinderen houden (tja, heb toch een kind, dus je zal dat wel moeten respecteren, het is toch een package deal).
- de verwachting hebben dat je als vrouw geen ambities mag hebben, en dat je dus maar werk moet doen wat je niet leuk vindt. Als een man zich daar ook door bedreigd voelt.
- verwachten dat vertrouwen er 100% is op het moment dat een man tegen je zegt dat ie je leuk en lief vindt enzo. Vertrouwen bouw je op, en dat duurt ff.
- iemand niet de ruimte geven zichzelf te zijn.

dat zijn toch wel de meest belangrijke geloof ik

Play_bunny

Wijs gebruiker
plantenbak zei:
Play_bunny zei:
maar je zorgt toch sowieso dat je je zelf kan zijn bij een persoon? anders bouw je een relatie op niets.

dat is ook zeker zo. en dat is voor mij persoonlijk wel berust op vertrouwen.
er zijn van die mannen die op een geniepige manier je proberen te manipuleren. Heel lief en aardig doen en ondertussen je via allerlei omwegen proberen te duwen in een bepaalde richting. Een klein voorbeeld. mijn ex vond dat een LOI opleiding goed genoeg was, terwijl ik een andere opleider meer zag zitten. Ik wilde een opleider met kwaliteit, en voor de opleiding die ik nodig heb, staat LOI erg slecht aangeschreven. Makkelijke keuze, lijkt me dan. Maar als ik die zou doen, dan zou hij niet zeker weten of hij met de relatie door had willen gaan. Ja, sorry, dan heb je je keuze al gemaakt. Ik kon voor mijn gevoel niet mezelf zijn, en datgene kiezen wat voor mij goed is. Dan is de keuze niet gemakkelijk, maar hij is dan wel gemaakt.

Play_bunny

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Play_bunny zei:
Maar als ik die zou doen, dan zou hij niet zeker weten of hij met de relatie door had willen gaan.
... Waarom?

dat zou dan een bewijs zijn dat ik alleen maar een carriere belangrijk zou vinden, en met zo iemand zou hij niet willen samenleven. Beetje kortzichtig wel, maar c'est la vie :)

Elfquest

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:
ExceptionalInsight zei:
Play_bunny zei:
Maar als ik die zou doen, dan zou hij niet zeker weten of hij met de relatie door had willen gaan.
... Waarom?

dat zou dan een bewijs zijn dat ik alleen maar een carriere belangrijk zou vinden, en met zo iemand zou hij niet willen samenleven. Beetje kortzichtig wel, maar c'est la vie :)

En hij vond zijn eigen carriere niet belangrijk? :confused:

Tja ik ken het. Heb ook eens een vriend gehad die me ontzettend probeerde te veranderen. Ik mocht niet meer uitgaan. Hij had het steeds over dat ik verkeerde vrienden had, maar ik vraag me af of ze wel zo verkeerd waren geweest als ze niet ook van het mannelijke geslacht waren geweest. Dus hij was jaloers. :wink: Werken en schoonmaken was ok, maar wel alleen als hij er niet was, want dan kreeg hij geen aandacht. Hij wilde constant bij me zijn, maar begon dan wel te zeuren over dat het huis niet schoon genoeg was naar zijn zin of dat ik te weinig werkte (ben freelancer) en er dus minder geld was. Ik hoef er denk ik niet bij te vertellen dat het niet lang heeft geduurt. :rolleyes:

Perrin

Newbie
Je past je lijst inderdaad altijd aan als je verliefd bent, maar als ik in mijn omgeving kijk, zijn er wel een aantal dingen waar ik erg op afknap.

- Een 'ouderwetse' man, zo van 'de vrouw is er om dingen in huis te doen'. Ik ben behoorlijk van de gelijke rechten. En ik heb vooral een hekel aan mannen die vinden dat vrouwen niet kunnen denken.
- Mannen die denken dat ze fantastisch zijn, maar die geen flikker uitvreten en alles wat fout kan gaan, ook fout laten gaan.
- Parasieten, van die mannen die op mijn zak willen leven, maar nooit wat terug doen en het ook nog vanzelfsprekend vinden.
- Mannen die constant de fouten in de relatie bij een ander leggen. Je doet het met z'n tweeën, dus de fouten maak je ook vaak zo.

Qua uiterlijk ben ik heel makkelijk. Liefde maakt toch blind. :grin:

Qocaïne

Badass junkie
- onfrisse lichaamsgeur
- veel beharing op plaatsen waar ik het liever niet zie :flushed:

Ik ben ook niet zo'n fan van voeten :beer:
Maar om daar nou een mooi meisje voor te laten schieten! :wink:

Drientje

DF-koning
Qocaïne zei:
- onfrisse lichaamsgeur
- veel beharing op plaatsen waar ik het liever niet zie :flushed:

Ik ben ook niet zo'n fan van voeten :beer:
Maar om daar nou een mooi meisje voor te laten schieten! :wink:
Jij hebt er liever 1 met stompjes?

Voetmassage :hearteyes:
Of sabbelen..... Wauw.... :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Play_bunny zei:
Zoals eerder al gezegd is, valt je "eisenlijstje" zo de prullenbak in op het moment dat je verliefd wordt op iemand.

- praten over zijn exen (tuurlijk wil je wel iets weten, maar niet in elke zin of elk gesprek. Toch weten hoe hij daarover praat, laat toch zien hoeveel respect hij heeft voor mensen)
- zeggen dat je respect hebt, maar vervolgens wel loopt te discrimineren en mensen omlaag loopt te halen.
- niet van kinderen houden (tja, heb toch een kind, dus je zal dat wel moeten respecteren, het is toch een package deal).
- de verwachting hebben dat je als vrouw geen ambities mag hebben, en dat je dus maar werk moet doen wat je niet leuk vindt. Als een man zich daar ook door bedreigd voelt.
- verwachten dat vertrouwen er 100% is op het moment dat een man tegen je zegt dat ie je leuk en lief vindt enzo. Vertrouwen bouw je op, en dat duurt ff.

Dit. Echt, smsen vind ik zo'n flauw gedoe, als je even kort een functioneel bericht moet sturen prima, maar iets met emotionele of sociale waarde bel je maar gewoon..

speeseend

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Dit. Echt, smsen vind ik zo'n flauw gedoe, als je even kort een functioneel bericht moet sturen prima, maar iets met emotionele of sociale waarde bel je maar gewoon..

''geen kusje?''

Chris Pontius

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Play_bunny zei:

Ik haat bellen omdat ik iemand ze gezicht niet kan zien tijdens een gesprek, ik ga liever gewoon langs.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.

:hearteyes:

iemand ?

:wave:

Play_bunny

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

iemand ?

Dat valt toch wel me toch?! die zijn er wel :P zat volgens mij :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
lysergine25 zei:

iemand ?

Ik heb liever wat jij beschrijft dan een full time baan persoon.. Ik heb het idee dat ik daar totaal niks mee kan...

MDMA doen met m'n vriendin lijkt me helemaal waaauuwww :hearteyes:

Chris Pontius

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
lysergine25 zei:

iemand ?

Ik heb liever wat jij beschrijft dan een full time baan persoon.. Ik heb het idee dat ik daar totaal niks mee kan...

MDMA doen met m'n vriendin lijkt me helemaal waaauuwww :hearteyes:

:')!

Bovenaan