afknappers in de liefde

verneukeratief

Badass junkie
bringabong zei:
verneukeratief zei:
bringabong zei:
Afknappers voor mij:

- Hoge hakken
- Lippenstift
- Handtasje
- Parfum

(in die volgorde)

Ik snap nog steeds niet wat andere mannen zo mooi vinden aan vrouwen op (hoge) hakken, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt vreselijk onaantrekkelijk, bah.

hmmmzz smaken verschillen blijkbaar. wat is er mis mee als een vrouw haar best doet om er vrouwelijk uit te zien? het kan best zonder dat ze direct superhoerig overkomt.

ik knap af op vrouwen met die platte birkenstocks gadver

Smaken verschillen zeker, ik heb helemaal niets tegen een vrouwelijk uiterlijk, maar naar mijn mening kan dat ook zonder hoge hakken, lippenstift en parfum enzo. Birkenstocks heb ik ook geen enkel probleem mee, wat ik pas echt mooi vind is een vrouw op blote voeten :)

Maargoed, ik zal vast een afwijkende smaak hebben, ik val meer op de tomboy types, en heb een enorm zwak voor rood haar, bleke huid en sproeten :hearteyes:

wij zitten in ieder geval niet in elkaars vaarwater

kiekert

Bewuste gebruiker
- Vrouwen met mannelijke trekjes
- Vrouwen die roken

Ik hou echt van vrouwelijke vrouwen die zich ook zo kleden.

Frank123

Wijs gebruiker
Ik knap er op af als

- ze een beetje mannelijk zijn ( wat al snel te veel is )
- ze zich enorm dom opstellen
- over mij beslissen wat ik moet doen en moet laten, in de dingen die we samen doen kan dit nog. maar niet over bijvoorbeeld prive-uitgaven .
- Vooral gaat beslissen over mijn drugs-gebruik . Al helemaal verbieden. Dat ze het er niet mee eens is is tot daar aan toe. Dan kunnen we nog altijd een compromis stellen. verbieden helpt niet.
- teveel make-up
- geen tegengas geven . alleen ja en amen zeggen. vreselijk, alsof je geen eigen mening ofzo hebt.
- alleen maar verteld, en niet luisterd
- te close met andere mannen om gaat.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik knap af op mannen...

dat was het. :P

Nee, grapje, ik knap af op mannen die niet inzien hoe ontzettend gematst ze soms worden door ons vrouwen.
Wij moeten er altijd super mooi uitzien (oké, ik weet dat we dit zelf ook doen, de concurrentie is immers moordend), maar veel mannen vergeten soms wel eens hoe ze er zélf uitzien.
Alsof wij die harige apenbenen zo wild aantrekkelijk vinden?
Maar meneer begint wel te zeuren als je ook maar een klein beetje stoppeltjes begint te krijgen... :openmouth:
Ik hoop dat de overgeëtaleerde vrouwelijke schoonheid eens verdwijnt als standaard uit het hoofd van menig man, dat zou het leven van veel vrouwen een stuk makkelijker en leuker maken.
Excuses voor het generaliseren, ik heb het nu over een bepaald SOORT man, niet alle mannen zijn zo namelijk (ondanks dat het soms wel zo lijkt :wink: )

verneukeratief

Badass junkie
SchilDpadDo zei:
Ik knap er op af als

- ze een beetje mannelijk zijn ( wat al snel te veel is )
- ze zich enorm dom opstellen
- over mij beslissen wat ik moet doen en moet laten, in de dingen die we samen doen kan dit nog. maar niet over bijvoorbeeld prive-uitgaven .
- Vooral gaat beslissen over mijn drugs-gebruik . Al helemaal verbieden. Dat ze het er niet mee eens is is tot daar aan toe. Dan kunnen we nog altijd een compromis stellen. verbieden helpt niet.
- teveel make-up
- geen tegengas geven . alleen ja en amen zeggen. vreselijk, alsof je geen eigen mening ofzo hebt.
- alleen maar verteld, en niet luisterd
- te close met andere mannen om gaat.

weet je wel zeker dat je een nederlandse vrouw zoekt?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
r@r@77 zei:
Angramar Temenos zei:
Meiden (en ook jongens als ik bi/homoseksueel was) die biseksueel zijn en dat gebruiken als excuus om 2 relaties tegelijkertijd te hebben. Ik heb totaal *niks* tegen bi/homo's, maar wel tegen polygamie, vooral als het oneerlijk en stiekem wordt gedaan.

Helemaal mee eens; het maakt niet uit met wie je het bed in duikt, als het stiekem gebeurt in een relatie/huwelijk is het altijd vreemdgaan. Ik vind het erg laf om wél de stiekeme lusten te willen, maar niet de consequenties ervan te dragen.

Ik zou het echt vet cool vinden als mensen zich eens gaan inlezen in polyamorie voor ze verkeerde dingen roepen. Polygamie is -niet- vreemdgaan. Vreemdgaan is buiten de deur gaan neuken met iemand waarvan je partner het niet weet. Polygamie is meerdere -relaties- hebben waar de partners het allemaal van elkaar weten en het OK vinden. Misschien moeilijk te begrijpen voor sommigen maar poly mensen kiezen daar ZELF voor en vinden daar hun GELUK in. Dan heb je nog open relaties waarin ze geen full-on relaties met anderen aangaan maar gewoon de vrijheid hebben om te neuken met anderen waar iedereen het ook weet van elkaar. Er word niet gelogen, bedrogen en vreemdgegaan. Comprenez-vous?

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik begrijp het wel, maar ik ben een veel te jaloers iemand met gebrekkig zelfvertrouwen op romantisch gebied om dat aan te kunnen. Ik heb sowieso al grootse moeite om niet in de kleinste dingen slechte intenties te zien, te flippen en over te komen als een manisch-obsessieve stalker. Dat lukt gelukkig wel in normale situaties.

r@r@

Wijs gebruiker
vode zei:
Ik zou het echt vet cool vinden als mensen zich eens gaan inlezen in polyamorie voor ze verkeerde dingen roepen. Polygamie is -niet- vreemdgaan. Vreemdgaan is buiten de deur gaan neuken met iemand waarvan je partner het niet weet. Polygamie is meerdere -relaties- hebben waar de partners het allemaal van elkaar weten en het OK vinden. Misschien moeilijk te begrijpen voor sommigen maar poly mensen kiezen daar ZELF voor en vinden daar hun GELUK in. Dan heb je nog open relaties waarin ze geen full-on relaties met anderen aangaan maar gewoon de vrijheid hebben om te neuken met anderen waar iedereen het ook weet van elkaar. Er word niet gelogen, bedrogen en vreemdgegaan. Comprenez-vous?

Hallo beste Vode,

Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrepen hebben. Ik heb in mijn huwelijk nl. wel eens seks met andere vrouwen (en één vaste vriendin). Ik ben dus helemaal vóór polygamie, als beide partners erachter kunnen staan en er geen stiekem gedrag wordt vertoond.

Mijn man weet ook alles (hebben we samen in bed achteraf ook nog plezier van :wink: ).

Wat ik bedoel: als het stiekem gebeurt, dan vind ik het vreemdgaan en dat vind ik idd verkeerd.

Jij en ik zijn het dus helemaal met elkaar eens :wink:
Groetjes, R@ :wave:

DanceHall_Drug

Experimenterende gebruiker
026chickie026 zei:
en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden

oh ja egt om een hekel te krijgen...
En zeker van die mannen die heel te tijd met zichzelf bezig zijn, om hun mooi te maken, hier beginnen ze al haarbanden te dragen, trekken hun haar plat met de platte tang, ze brengen zelfs fond du teint aan, kleuren hun haar in het blond en gaan ook onder de zonnebank.....
zijn dat dan nog mannen? :rolleyes:
ze staan langer in de badkamer dan ons... dat zijn egt dingen waar ik op afknap; mannen die te erg bezig zijn met hun uiterlijk en hoe ze overkomen.
Voor mij moet een man wat gespiert zijn, maar ook weer niet té. En gewoon mannelijk overkomen zonder al dat sissy gedoe de laatste tijd. Ze moeten wel proper zijn en mooie kleren dragen, want iemand die onverzorgt is (vb; met vettig haar of rotte tanden of comedonen en puisten over heel het gezicht) en die slonzen draagt knap ik ook egt op af. Waar ik ook nog op afknap zijn jongens die een snob zijn, stoefen over hun "merkkleren" :rolleyes: en ze vinden vaak andere mensen veel minder dan hunzelf.

Ze moeten verzorgt en proper zijn maar ze moeten wel mannelijk blijven! dast belangrijkste :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mannen die zich altijd schijnen te vervelen en zichzelf gewoon dus niet echt kunnen vermaken. Wanneer ik in een relatie de aangewezen persoon blijk te zijn, om continue voor "entertainer" te spelen, is het echt heel snel bekeken voor mij! Ik heb dit in het verleden bij twee - uiteraard kortstondige - relaties meegemaakt.... :kots: :kots: :kots:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als ze niet gelooft dat ik van dr hou en ons niet als gelijken beschouwd. Dan is het helemaal klaar.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DanceHall_Drug zei:
026chickie026 zei:
en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden

oh ja egt om een hekel te krijgen...
En zeker van die mannen die heel te tijd met zichzelf bezig zijn, om hun mooi te maken, hier beginnen ze al haarbanden te dragen, trekken hun haar plat met de platte tang, ze brengen zelfs fond du teint aan, kleuren hun haar in het blond en gaan ook onder de zonnebank.....
zijn dat dan nog mannen? :rolleyes:
ze staan langer in de badkamer dan ons... dat zijn egt dingen waar ik op afknap; mannen die te erg bezig zijn met hun uiterlijk en hoe ze overkomen.
Voor mij moet een man wat gespiert zijn, maar ook weer niet té. En gewoon mannelijk overkomen zonder al dat sissy gedoe de laatste tijd. Ze moeten wel proper zijn en mooie kleren dragen, want iemand die onverzorgt is (vb; met vettig haar of rotte tanden of comedonen en puisten over heel het gezicht) en die slonzen draagt knap ik ook egt op af. Waar ik ook nog op afknap zijn jongens die een snob zijn, stoefen over hun "merkkleren" :rolleyes: en ze vinden vaak andere mensen veel minder dan hunzelf.

Ze moeten verzorgt en proper zijn maar ze moeten wel mannelijk blijven! dast belangrijkste :grin:

Dat noemen we in nederland Mooi-Boys, als mijn lief en ik samen lekker op een terrasje zitten en dit soort "mannetjes" voorbij zien komen lopen, lachen we ze altijd stiekem een beetje uit, gnagnagna... :mrgreen: Ziet er toch niet uit zeg! Whoehahahaha!!!

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
:grin: Als ik dat zo lees van jou, moet ik gelijk aan Fight Club denken.
"Is that what a real man is supposed to looks like" terwijl hij naar zo'n billboard kijkt van een metroman.

OT Ik knap af als een vrouw echt van die 'mannendingen' heel interessant vindt en daar constant over doorlult. Zoals voetbal, auto's of messen (allemaal meegemaakt).

Verder heb ik er een hekel aan als ze verwachten dat ik ze als een prinsesje behandel. Ik ben gewoon goed voor je en ik doe veel voor je, maar je moet niet denken dat ik een bediende van je ben want dan kan je gewoon oprotten.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Afknapper:

Mannen die te dominant zijn. Je allerlei adviezen geven en boos worden als je die niet opvolgt. Beslissingen voor je maken en je behandelen als een klein kind dat zelf te dom is om voor zichzelf te denken of te beslissen.

Judas

Wijs gebruiker
Als ze niet in de smoes trapt dat je haar veilig naar huis wil begeleiden in de gevaarlijke, donkere stad :(

Supervlieg

Wijs gebruiker
Elfquest zei:
Afknapper:

Mannen die te dominant zijn. Je allerlei adviezen geven en boos worden als je die niet opvolgt. Beslissingen voor je maken en je behandelen als een klein kind dat zelf te dom is om voor zichzelf te denken of te beslissen.

Dat is het probleem met dat emancipatiegelul van de vrouw. Een goedbedoeld advies wordt al snel gezien als bemoeizuchtig. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik de volle laag kreeg omdat ik mijn mening gaf over een gevoelig onderwerp. Als ik niks mag zeggen waarom begin je er dan in godsnaam over.......???

OT: Ik knap af op vrouwen die niet hun best willen doen hun partner te begrijpen. Ik heb zelf ADHD en daar wou mn partner niks van horen of weten. Ik heb het nooit gebruikt als excuus, en zal dit nooit doen ook, maar heb haar wel (tevergeefs) geprobeerd er rekening mee te laten houden. Maar ach, blijkbaar werkt voor haar dr kop in t zand steken het beste. Die komt zichzelf nog wel een keer tegen.....

Mindgamer

Badass junkie
Ik hou niet van vrouwen die geen moeite willen doen om de inhoud van mijn oordelen te onderzoeken.

Ik hou niet van vrouwen die ongezond eten, weinig bewegen en een rot persoonlijkheid hebben.

Ik knap heel erg af op vrouwen die echt alles aan zich zelf veranderen om je te krijgen. Maar mag er dan wel graag mee spelen :beer:

Ik hou niet van vrouwen die hun verstand niet of te selectief volgen, en zich zelf toewerken naar de rol als moeder.

Ik hou niet van vrouwen die niet begrijpen dat ik niet dat gore ongezonde maaltijd wil nuttigen samen met haar ouders, en het dan maar netjes weiger.

Waar ik echt enorm op afknap, zijn op vrouwen die van die kinderachtige spelletjes met je spelen om je aandacht te trekken of zo...Heel jammer vind ik dat :(

Elfquest

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Dat is het probleem met dat emancipatiegelul van de vrouw. Een goedbedoeld advies wordt al snel gezien als bemoeizuchtig. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik de volle laag kreeg omdat ik mijn mening gaf over een gevoelig onderwerp. Als ik niks mag zeggen waarom begin je er dan in godsnaam over.......???

Dat is ook niet wat ik bedoel he. Tussen dominant zijn en alles op jouw manier willen zien en goed bedoelt advies geven ligt een wereld van verschil.

Wat jij bedoelt is denk ik dat vrouwen hun verhaal willen doen alleen om gehoord of begrepen te worden, niet om advies te krijgen. Een vrouw kan heel boos worden als ze zegt: ik heb het koud en jij zegt pak dan een deken lol. Dan heeft ze het gevoel dat je vindt dat zij zich aanstelt omdat je dan niet met haar meeleeft. Ja we zijn rare wezens. :wink: Mannen zijn praktischer ingesteld dus dat wil nog weleens botsen.

TrippyShit

Badass junkie
Elfquest zei:
Een vrouw kan heel boos worden als ze zegt: ik heb het koud en jij zegt pak dan een deken lol. Dan heeft ze het gevoel dat je vindt dat zij zich aanstelt omdat je dan niet met haar meeleeft.
Dan lach ik dr uit hoor..

Supervlieg

Wijs gebruiker
Elfquest zei:
Supervlieg zei:

Dat is ook niet wat ik bedoel he. Tussen dominant zijn en alles op jouw manier willen zien en goed bedoelt advies geven ligt een wereld van verschil.

Wat jij bedoelt is denk ik dat vrouwen hun verhaal willen doen alleen om gehoord of begrepen te worden, niet om advies te krijgen. Een vrouw kan heel boos worden als ze zegt: ik heb het koud en jij zegt pak dan een deken lol. Dan heeft ze het gevoel dat je vindt dat zij zich aanstelt omdat je dan niet met haar meeleeft. Ja we zijn rare wezens. :wink: Mannen zijn praktischer ingesteld dus dat wil nog weleens botsen.

Daarom vind ik dat je sommige dingen gewoon aan je vrienden/innen moet vertellen en niet aan je partner.. Jammer dat sommige vrouwen dat niet begrijpen.

Drientje

DF-koning
Ja daahaag! Dan vertel je je problemen aan je vrienden/innen en dan krijg je weer ruzie omdat je gevoelige info met hun bespreekt en niet met je relatie.

Fuck man, je hebt juist een relatie om er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen en te steunen. Niet om te zeggen dat je je verhaal maar lekker ergens anders moet gaan doen. Door dik en dun toch?

Maar volgens mij lul ik tegen een kwade muur van opgekropte emoties omdat jou relatie net uit is.

Gelukkig kan ik je nuanceren.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ja daahaag! Dan vertel je je problemen aan je vrienden/innen en dan krijg je weer ruzie omdat je gevoelige info met hun bespreekt en niet met je relatie.

Fuck man, je hebt juist een relatie om er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen en te steunen. Niet om te zeggen dat je je verhaal maar lekker ergens anders moet gaan doen. Door dik en dun toch?

Maar volgens mij lul ik tegen een kwade muur van opgekropte emoties omdat jou relatie net uit is.

Waarom oordeel je nu over mij? Ik geef slechts mijn mening dat overigens compleet los staat van mijn ex.. En natuurlijk moet je in een relatie alles tegen elkaar kunnen vertellen, maar voor een objectieve mening zijn je vrienden soms beter geschikt.

Drientje

DF-koning
Supervlieg zei:
Drientje zei:

Waarom oordeel je nu over mij? Ik geef slechts mijn mening dat overigens compleet los staat van mijn ex.. En natuurlijk moet je in een relatie alles tegen elkaar kunnen vertellen, maar voor een objectieve mening zijn je vrienden soms beter geschikt.

En dat vermeldde je net weer even niet waardoor ik weer in de hoogste boom klom.

Dat is een waar punt. Partners kunnen zlecht objectief zijn.

SperSIZEboon

Badass junkie
vrouwen die zeuren als ik met mn maatjes voetbal ga kijken in de kroeg...

vrouwen waar je niet gewoon lekker slap mee kunt ouwehoeren

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
vrouwen die roken, enorm theatraal zeuren en aandachtsgeil zijn, vrouwen die een beetje té zelfverzekerd zijn (van die met-me-centimetersdikke-laag-make-up-kan-ik-elke-vent-krijgen-die-ik-maar-wil-typetjes). Vrouwen die niet snappen dat mensen om 3.00 AM slapen, en dus op dat tijdstip gaan bellen terwijl ze niks te melden hebben. Vrouwen die uit hun mond stinken. Vrouwen die bekrompen zijn en dus niks gewend zijn, etc, etc en zo kan ik nog heel lang door gaan, dus nog een paar etc etc etc. Zeau.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ik knap af op mensen die mij niet in mijn waarde laten.
Proberen me te veranderen, geen vertrouwen hebben en jaloers zijn.
Zichzelf anders voordoen als ze in werkelijkheid zijn.
En liegen.

Bovenaan