Space_Girl
Experimenterende gebruiker
Hallo, Ik heb vandaag een intake gesprek gehad bij Novidac Kentron en wil het graag met jullie delen
Het afkicken is voornamelijk van wiet maar ook sommige harddrugs blijft een lastige kwestie om er vanaf te blijven. (mdma,speed,pillen) Heb zelf het idee er niet verslaafd aan te zijn maar je neemt natuurlijk niet elke keer weer. Mijn eerste jointje die rookte ik toen ik 13 was natuurlijk veels te vroeg maar heeft met me verleden te maken (internaten) veel verhuizen en 2 ouders die niet voor mij hebben kunnen zorgen. kortom plat nederlands gezegd een klote jeugd gehad. In eerste instantie was het alleen elke avond een jointje om me relaxed te voelen.... toen 2 jaar gestopt geweest daarna toen is het eigenlijk begonnen. Rook nu vanaf me 18e als een ketter. ben nu net 26. Het wordt nu allemaal te duur en het gaat qua kosten echt de pan uit reizen en dat heeft ons gezegd dat we willen stoppen. Na zelf al een paar pogingen (die overigens mislukt zijn) vinden wij het dus maar tijd om aan de bel te trekken en contact te zoeken met Novidac.
Blowen is leuk maar op een gegeven moment wordt het vaste prik en dan gaat de lol er vanaf maar ja dan ben je al te laat
Het zal best moeilijk worden na elke dag te roken naar straks helemaal niet meer.
Misschien zijn er meer van jullie die zich daar in vinden zal het fijn vinden als jullie misschien zoiezo tips hebben en wat je vooral niet moet doen
Ik hou jullie zeker op de hoogte

Blowen is leuk maar op een gegeven moment wordt het vaste prik en dan gaat de lol er vanaf maar ja dan ben je al te laat
Het zal best moeilijk worden na elke dag te roken naar straks helemaal niet meer.Misschien zijn er meer van jullie die zich daar in vinden zal het fijn vinden als jullie misschien zoiezo tips hebben en wat je vooral niet moet doen
Ik hou jullie zeker op de hoogte