someone_nl
Belezen gebruiker
Kan je van xtc afvallen?
Christiaan18 zei:gebruik je veel dan? want dat zou het best wel eens kunnen dat je daardoor niet zoveel weegt.

Ik ben door mij xtc gebruik nu ook 5 kilo afgevallen (en het komt er niet aan), maar dat komt in mijn geval denk ik door de tientallen kilometers die ik afleg met een paar snoepjes op, ik loop met gemak het dorp 3 keer in de rondte

Denhaagg_15 zei:heey kheb ook ff vraagje..![]()
Ik slik nu af en toe (sinds begin zomervakantie van dit jaar, toen hadk een keer geprobeerd) en doe ik 1 keer in de 2 weken ofzo dat ik 1 of een paar snoepies neem..![]()
Maar in de zomer vakantie bij elkaar ben ik gigantisch veel afgevallen, ja t kan ook door het blowen komen.![]()
Kijk ik vind het nie erg dat ik ben afgevallen heb nu het figuur dat ik wou alleen 1 ding is afgevalle wat ik nie zo leuk vind.. had dikke cup maat C wat afgedaald is naar B of BB ??weet iemand of het door die xtc of door het blowen komt??
![]()
Ellesdee zei:Denhaagg_15 zei:heey kheb ook ff vraagje..![]()
Ik slik nu af en toe (sinds begin zomervakantie van dit jaar, toen hadk een keer geprobeerd) en doe ik 1 keer in de 2 weken ofzo dat ik 1 of een paar snoepies neem..![]()
Maar in de zomer vakantie bij elkaar ben ik gigantisch veel afgevallen, ja t kan ook door het blowen komen.![]()
Kijk ik vind het nie erg dat ik ben afgevallen heb nu het figuur dat ik wou alleen 1 ding is afgevalle wat ik nie zo leuk vind.. had dikke cup maat C wat afgedaald is naar B of BB ??weet iemand of het door die xtc of door het blowen komt??
![]()
als je afvalt, dan worden je borsten vaak ook kleiner...

tina zei:ik ben in totaal 14 kg kwijt door wilde weekends (xtc+speed) maar geloof mij dit is niet de manier om af te vallen, tis heel gemakkelijk op het moment maar achteraf zit je dik in de shit, mijn gewicht is nu stabiel maar ik vreet echt door de week en in het weekend eet ik niets, ik ben zover gekomen dat ik het weekendje niet-eten echt noodzakelijk vind want ik wil absoluut niet bijkomen, is dit een rare vorm van anorexia?