Afvallen

Bal0n

Badass junkie
Je kan de dagen na gebruik last hebben van verminderde eetlust, doordat je serotonine gehalte verstoord is. Het is overigens wel ontzettend slecht/gevaarlijk voor je lichaam om amfetamines te gebruiken om af te vallen.

someone_nl

Belezen gebruiker
Ik gebruik het ook niet om af te vallen maar ik weeg weinig nu en vroeg me af of dat wellicht de oorzaak kon zijn maar weet vooralsnog het antwoord niet.

Krs

Bewuste gebruiker
gebruik je veel dan? want dat zou het best wel eens kunnen dat je daardoor niet zoveel weegt.

doopie

Bewuste gebruiker
in principe zou je wel kunnen afvallen als ik namelijk heb genomen ben ik lichamelijk erg actief en eet bijna niets sipel 1+1
maar of je van xtc op zich afvalt denk het niet

Krs

Bewuste gebruiker
met 1 a 2 in de maand zal het wel meevallen. zal me der niet zo druk om maken.

debbie

Newbie
Nee, van XTC op zich val je niet af. De enige reden dat je wel zou afvallen van deze drug is dat je de volgende dag liever geen eten ziet, waardoor je dus wel gewicht kwijt raakt...

Ik ben nu gestop al sinds 4 december en ik merk dat ik veel sneller afval dan toen ik echt nog volop slikte. Weet niet wat het is maarja maakt niet uit.

De reden dat je van xtc afvalt is gewoon doordat je zo veel beweegt en er word weinig voedsel opgenomen in je lichaam. Je eet ook weinig als het goed is die dagen erna.

:wave:

Mac...

Badass junkie
Nee van XTC val je echt bijna niets af. Wat je in het weekend eraf zweet, loopt en niet eet, haal je later die week wel weer in.

Maar als je echt flink aan het afvallen bent zou ik toch maar eens een huisarts gaan raadplegen!!!!!!!!!
Niet dat er per se iets mis met je is,
better safe then sorry :)

someone_nl

Belezen gebruiker
thnx voor de reacties.

Inmiddels is me al duidelijk dat het NIET door mijn xtc gebruik komt maar door het te weinig eten.

Mac...

Badass junkie
Dan zou je er alleen zwaarder van kunnen worden als het vertraagd, maar door de speed die in de xtc zit, wordt juist je spijsvertering weer versneld...

debbie

Newbie
Pep, sos en heroïne zijn de drugs waar ík van afval. XTC (MDMA) doet niet zoveel met mijn gewicht.

Jeller

Badass junkie
je valt er niet van af, maar als je op een fuif zzer veel danst zweet je veel vocht uit en als je dit niet compenseert door veel te eten val je af.. meestal heb je geen eetlust, dus je valt wel af..

De beste manier om door je afkik te gaan is vlak voor je slaap toch wat te eten en de volgende dag ook redelijk wat eten ook al heb je geen honger.. dan gaat het lustrloze gevoel zo goed als weg

Denhaagg_15

Experimenterende gebruiker
heey kheb ook ff vraagje.. :flushed:
Ik slik nu af en toe (sinds begin zomervakantie van dit jaar, toen hadk een keer geprobeerd) en doe ik 1 keer in de 2 weken ofzo dat ik 1 of een paar snoepies neem.. :rolleyes:
Maar in de zomer vakantie bij elkaar ben ik gigantisch veel afgevallen, ja t kan ook door het blowen komen. :stoned:
Kijk ik vind het nie erg dat ik ben afgevallen heb nu het figuur dat ik wou alleen 1 ding is afgevalle wat ik nie zo leuk vind.. had dikke cup maat C wat afgedaald is naar B of BB ?? :flushed: weet iemand of het door die xtc of door het blowen komt??

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
door het blowen lijkt me zoiezo niet :rolleyes: Ik ben door mij xtc gebruik nu ook 5 kilo afgevallen (en het komt er niet aan), maar dat komt in mijn geval denk ik door de tientallen kilometers die ik afleg met een paar snoepjes op, ik loop met gemak het dorp 3 keer in de rondte :mrgreen: :xtc:

Ellesdee

Badass junkie
Denhaagg_15 zei:
Ik slik nu af en toe (sinds begin zomervakantie van dit jaar, toen hadk een keer geprobeerd) en doe ik 1 keer in de 2 weken ofzo dat ik 1 of een paar snoepies neem.. :rolleyes:
Maar in de zomer vakantie bij elkaar ben ik gigantisch veel afgevallen, ja t kan ook door het blowen komen. :stoned:
Kijk ik vind het nie erg dat ik ben afgevallen heb nu het figuur dat ik wou alleen 1 ding is afgevalle wat ik nie zo leuk vind.. had dikke cup maat C wat afgedaald is naar B of BB ?? :flushed: weet iemand of het door die xtc of door het blowen komt??

als je afvalt, dan worden je borsten vaak ook kleiner...

Imke

Badass junkie
Ellesdee zei:
Denhaagg_15 zei:

als je afvalt, dan worden je borsten vaak ook kleiner...

Ja het lijkt wel alsof je altijd eerst op de verkeerde plaatsen afvalt.. :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
:kots: :xtc:

van xtc val je normaal gezien niet zo snel af hoor, je verliest mss wel een kilootje op een avond maar dat komt er heel snel terug bij.. persoonlijk gaat mijn eetlust niet echt weg

ikzelf kan nog eten op het moment dat de pillen werken zelf en zeker de dag er na, dus echt afvallen zal je er niet van doen

Djo

Badass junkie
Ben in de tijd, dat ik nog heftig bezig was, wel 13 kilo kwijt geraakt door al de zooi, maar daar zat ook pep bij.
Verloor ooit wel 3 kilo op een avond. Toen was ik er wel trots op.

nexus

Experimenterende gebruiker
Denk het wel maar dan moet je al vaak nemen. Het is per slot van rekening een amfetamine...

MDMA is in de jaren na zijn ontdekking getest als eetlustremmer, alleen hebben ze verdere testen gestaakt omwille van de bijwerkingen.

"According to popular history the drug, first discovered in 1912, was developed by the German pharmaceutical giant Merck as a lucrative way to suppress the appetites of soldiers in the German army - a plot foiled by reports of bizarre side effects among the first human guinea pigs. Merck, the story goes, was forced to withdraw the compound and consigned it to the pharmaceutical scrap heap, where it lay until resurrected by 1970s drug guru Alexander Shulgin."

http://www.mdma.net/merck/history-ecstasy.html

tina

Newbie
ik ben in totaal 14 kg kwijt door wilde weekends (xtc+speed) maar geloof mij dit is niet de manier om af te vallen, tis heel gemakkelijk op het moment maar achteraf zit je dik in de shit, mijn gewicht is nu stabiel maar ik vreet echt door de week en in het weekend eet ik niets, ik ben zover gekomen dat ik het weekendje niet-eten echt noodzakelijk vind want ik wil absoluut niet bijkomen, is dit een rare vorm van anorexia?

Skippy

Wijs gebruiker
tina zei:
ik ben in totaal 14 kg kwijt door wilde weekends (xtc+speed) maar geloof mij dit is niet de manier om af te vallen, tis heel gemakkelijk op het moment maar achteraf zit je dik in de shit, mijn gewicht is nu stabiel maar ik vreet echt door de week en in het weekend eet ik niets, ik ben zover gekomen dat ik het weekendje niet-eten echt noodzakelijk vind want ik wil absoluut niet bijkomen, is dit een rare vorm van anorexia?

nee, je bent gewoon een aansteller

nicole1973

Belezen gebruiker
Ik merk dat mijn kleding ook steeds ruimer gaat zitten... nou neem ik wel 3 van de 4 weekenden wat maar gebruik geen speed.. je zal het toch wel merken je bent ook nogal actief meestal :)

Grz

Bovenaan