BlackRobBlunt
Wijs gebruiker
Hey man, hoe ist nou? Lang niet gezien :P
lysergine25 zei:Deze oplichter is ook actief op PartyFlock dus wees op je hoede.
De ploert woont in Woerden ..... heeft 4 tattoos op zijn knokkels.
![]()
J0rrit zei:Ik heb een vraag en aangezien blotters geen pillen zijn kan ik deze misschien best stellen.
Iedereen kent misschien wel die trips met die berg erop en een fiets ervoor, zijn dit hoffmannetjes?
IK heb de variant met een groene berg en fiets ervoor, en met het nummer 100 aan de zijkant als ik het goed heb ( ik weet natuurlijk niet hoe het hele vel eruit ziet ). Maar zijn dit dus hoffmannetjes? En kan ik er vanuit gaan dat de verschillende tripjes van het vel van dat vel komen ( heb ze bij dezelfde dealer gekocht nbamelijk ). Heb er 1tje laten testen namelijk op 95 microgram, maar heb ze zelf nog nooit gehad, maar hoor van mensen dat ze echt een stuk beter zijn dan shivas bijvoorbeeld, terwijl ik 1 shiva ook heb getest op 105 microgram.
Dumpy zei:J0rrit zei:Ik heb een vraag en aangezien blotters geen pillen zijn kan ik deze misschien best stellen.
Iedereen kent misschien wel die trips met die berg erop en een fiets ervoor, zijn dit hoffmannetjes?
IK heb de variant met een groene berg en fiets ervoor, en met het nummer 100 aan de zijkant als ik het goed heb ( ik weet natuurlijk niet hoe het hele vel eruit ziet ). Maar zijn dit dus hoffmannetjes? En kan ik er vanuit gaan dat de verschillende tripjes van het vel van dat vel komen ( heb ze bij dezelfde dealer gekocht nbamelijk ). Heb er 1tje laten testen namelijk op 95 microgram, maar heb ze zelf nog nooit gehad, maar hoor van mensen dat ze echt een stuk beter zijn dan shivas bijvoorbeeld, terwijl ik 1 shiva ook heb getest op 105 microgram.
Het kan inderdaad dat de hofmannetjes die je hebt dan fijner trippen. DIt ligt weer aan het LSD kristal wat gebruikt is om de zegels te maken. Maya's trippen bijvoorbeeld fijner dan Shiva's, niet alleen om de hoeveelheid maar ook omdat het van een beter kristal komt. Zo kan het dus ook werken met jou hofmannetjes![]()
Proffesor Xavier zei:Wieeeeewwww
Nou resultaten binnen !!!!!!!!!!
Had er 4 weg gebracht en hier de resultaten.
Zeer lichte sprijding.
380ug
384ug
398ug
398ug
LOL toppersssss
Dit doe je niet zelf, maar laat je doen bij het testcentrumzomertje39 zei:Hoe can ik lsd test maken ,waar en hoeveel( een half of beter hele zegels?)alvast bedankt zomertje
Wat wil je daarmee zeggen? Vind je dat niet lang genoeg?DirEnGrey zei:LSD hoort toch lang te duren?? Bij een 50 mics zie ik al tot minstens 12 uur na inname visuals en bij 100 mics zie ik na minstens 17 uur nog steeds visuals (niet zo sterk meer en het 'echte trippen' is dan wel voorbij, maar ze zijn er wel).
DirEnGrey zei:Er zeiden net mensen dat ze de lsd wilden testen op andere stoffen, omdat de werking zo lang aanhield en ze trips gewend waren van ongeveer 8 uur (gegeneraliseerd) :P
J0rrit zei:Wat is het verschil dan in effect tussen betere en mindere kristal bijv. ?
J0rrit zei:Dumpy zei:J0rrit zei:Ik heb een vraag en aangezien blotters geen pillen zijn kan ik deze misschien best stellen.
Het kan inderdaad dat de hofmannetjes die je hebt dan fijner trippen. DIt ligt weer aan het LSD kristal wat gebruikt is om de zegels te maken. Maya's trippen bijvoorbeeld fijner dan Shiva's, niet alleen om de hoeveelheid maar ook omdat het van een beter kristal komt. Zo kan het dus ook werken met jou hofmannetjes![]()
Wat is het verschil dan in effect tussen betere en mindere kristal bijv. ?
I will attempt to answer this and dispell some of the totally ridiculous myths I have heard about LSD crystal purity.
First of all, I would like to point out that I am an x-ray crystallographer. My who job consists of crystallizing molecules. When I worked in organic synthesis, we used crystallization as a purification technique. When it comes to biomacromolecules, crystallization is much more difficult and you are far more likely to come across polymorphs.
The reason that different crystal forms of the same substance can exist, even if they are of the exact same purity, has to partly do with the kinetics of nucleation and crystal growth. Essentially, when a crystal is growing it is trying to arrange itself into a three-dimensional lattice with a minimum of energy. Biomacromolecules are more likely to exibit different crystal forms because they can arrange themselves into lattices of similar energy in a number of different ways. With small molecules like LSD tartrate, there are less ways that the crystal can arrange itself into a stable fashion, so it is less likely that you will run into polymorphs.
So, why do polymorphs exist? Some crystal forms will have approximately the same energy, but sometimes crystallization occurs fast or slow. If crysallization occurs quickly, then the crystal form which has the lowest potential energy barrier to overcome during its growth will be prefferred. However, if crystallization occurs slowly and is reversible, then the thermodynamically most stable crystal form will be preferred. There could then be a mix of kinetic vs. thermodynamic crystal forms in between the two extremes.
Those are not the only two factors in crystallization, even for the exact same substance. Solvation is known to play a role in crystallization, so often solvent molecules will be hidden in the intermolecular spaces of a crystal and will show disorder (and these buggers are damn hard to find sometimes with diffraction data). Solvation can also affect the kinetics of crystallization. That is, with one solvent, crystal form A might be kinetically preferred with one solvent but another solvent might prefer crystal form B.
It is entirely possible to have two very different looking crystals of the same substance with essentially the same purity, just as it is entirely possible to have two similar looking crystals of the same substance with very different purity. You can't tell just by looking!
However, even LSD is known to show crystal polymorphism. This means that, absolutely pure LSD tartrate exists in more than one crystal form.
Please see:
Neville, G A. et al. USP lysergic acid diethylamide tartrate (Lot I) authentic substance recharacterized for authentication of a house supply of lysergide (LSD) tartrate. Can. J. Appl. Spect. 37, pp. 149 - 157. (1992)
In fact,
However, according to our experience more than 50% of various EA derivatives examined within the last few years exhibit two or even more crystalline forms.
from:
Kren, V. and Cvak, L. (eds). Ergot: The Genus Claviceps. Harwood Academic Publishers, 1999. p.285.
EA = "ergot alkaloid"
Furthermore, I will say this. The idea that someone can tell crystal purity by visual inspection alone is complete and utter bullshit. I have seen substances that usually crystallize into beautiful pure white crystals precipitate as purple coloured garbage under the exact same conditions (as far as I can control for, at least). Of course, my first thought upon seeing something like that, is "Oh, my sample sucks. I may as well get rid of it." Further analyses can be very surprising. In this case, it was less than 2% impurity disrupting the crystallization process and adding the purple colour.
I have also seen beautiful crystal that give such garbage diffraction patterns that the purity must have been far below 50%, even though the crystal looked just like the pure ones that gave good diffraction data.
I suggest that you take the "needlepoint, fluff, etc." reports with more than a few grains of salt. It's complete nonsense.
Dumpy zei:J0rrit zei:Wat is het verschil dan in effect tussen betere en mindere kristal bijv. ?
Eehm ja moeilijk te zeggen. Het voelt gewoon puurder zeg maar.. bij shiva's had ik veel meer een waas en vaag gevoel terwijl de maya's een stuk helderder waren maar wel harder tripte. Ik zelf vind het veel fijner om helder te zijn, zeker omdat ik altijd vrij hoog doseer en dan een soort van helderheid nog wel gewenst is![]()
Dumpy zei:J0rrit zei:Wat is het verschil dan in effect tussen betere en mindere kristal bijv. ?
Eehm ja moeilijk te zeggen. Het voelt gewoon puurder zeg maar.. bij shiva's had ik veel meer een waas en vaag gevoel terwijl de maya's een stuk helderder waren maar wel harder tripte. Ik zelf vind het veel fijner om helder te zijn, zeker omdat ik altijd vrij hoog doseer en dan een soort van helderheid nog wel gewenst is![]()
J0rrit zei:Dumpy zei:J0rrit zei:Wat is het verschil dan in effect tussen betere en mindere kristal bijv. ?
Maar waar komt dat vage gevoel dan vandaan? LSD=LSD dan moeten er dus nog andere werkzame stoffen opzitten?
Pikachu zei:Nou ja... LSD laat je zintuigen nou niet in geheel objectieve staat achter hè...
Pikachu zei:Pikachu zei:Nou ja... LSD laat je zintuigen nou niet in geheel objectieve staat achter hè...
azgaza zei:Ik denk dat dat set en setting is, van de maya's heb ik een verwarrendere trip gehad en een hele heldere, allebei wel even sterk op visueel gebied en ze duurden ook even lang, hetzelfde vel, er zelf afgehaald, dus het ligt meer aan de setting dan aan de zegel.
J0rrit zei:azgaza zei:Ik denk dat dat set en setting is, van de maya's heb ik een verwarrendere trip gehad en een hele heldere, allebei wel even sterk op visueel gebied en ze duurden ook even lang, hetzelfde vel, er zelf afgehaald, dus het ligt meer aan de setting dan aan de zegel.
Oke, dus je kunt eig nooit zeggen die trips zijn wat helderder en die geven meer mindfuck zoals ze hier zeggen? ( lijkt me ook sterk lsd=lsd )
azgaza zei:J0rrit zei:azgaza zei:Ik denk dat dat set en setting is, van de maya's heb ik een verwarrendere trip gehad en een hele heldere, allebei wel even sterk op visueel gebied en ze duurden ook even lang, hetzelfde vel, er zelf afgehaald, dus het ligt meer aan de setting dan aan de zegel.
Oke, dus je kunt eig nooit zeggen die trips zijn wat helderder en die geven meer mindfuck zoals ze hier zeggen? ( lijkt me ook sterk lsd=lsd )
Het kan niet in de zin van mindfuck, dat zegt niks, maar je voelt toch wel een beetje verschil tussen zegels. Niet in mindfuck, visuals of je lichaam maar gewoon in een soort gevoel van puurheid. Maar inderdaad LSD = LSD, maar zegels zijn wel gelegd met verschillende kwaliteit kristallen, die allemaal natuurlijk vooral LSD zijn, maar niet even puur, en als je je zegel laten testen zeggen ze hoeveel LSD er op zit, maar niets over de kwaliteit van de ervoor gebruikte kristallen, en ik denk dat de maya's daarom zo veel beter zijn.
Dumpy zei:DirEnGrey zei:Er zeiden net mensen dat ze de lsd wilden testen op andere stoffen, omdat de werking zo lang aanhield en ze trips gewend waren van ongeveer 8 uur (gegeneraliseerd) :P
mijn eerste lsd trip duurde 26 uuren dat was zeker weten lsd. Dus maak je geen zorgen om andere stoffen, lsd kan zeker wel zo lang aanhouden.
loadrunner zei:Het kan er ook aan liggen dat de reactie met rood en geel licht, niet perfect verloopt. met kleine sporen van de beginstoffen, heb je al een ander effect. Niet dat je dan ineens giftige stoffen naarbinnen werkt. de minimale hoeveelheden zouden pas giftig zijn als je er 10 gram van zou consumeren, maar dan heb je al een dosis je die je een olifant zelfs niet durft te geven.
Als alles in het process 100% goed verloopt, zoals Albert Hoffman dat deed, Dan heb je wat. dan is er een mogelijkheid van zegeltjes met 500+ mics. . De hulpstoffen nemen namelijk ook plaats in op de blotter.
vogel zei:loadrunner zei:Het kan er ook aan liggen dat de reactie met rood en geel licht, niet perfect verloopt. met kleine sporen van de beginstoffen, heb je al een ander effect. Niet dat je dan ineens giftige stoffen naarbinnen werkt. de minimale hoeveelheden zouden pas giftig zijn als je er 10 gram van zou consumeren, maar dan heb je al een dosis je die je een olifant zelfs niet durft te geven.
Als alles in het process 100% goed verloopt, zoals Albert Hoffman dat deed, Dan heb je wat. dan is er een mogelijkheid van zegeltjes met 500+ mics. . De hulpstoffen nemen namelijk ook plaats in op de blotter.
E is door de E.U goedgekeurde hulpstof,,
E 621 is mononatriumglutamaat, dat is smaakversterker dat is rottroep,
net als zoetstoffen,, ook bende,,
ik hou helemaal niet van drugs en toevoegingen in me, eten
daarom ben ik ook zo blij met die zegels,, die poeders zijn zo eng,,
en die paddo,s zijn weer zo vlezig en glibberig, blrre
hulpstoffen,, bleh! wat voor hulpstoffen? ik word nou helemaal para,,
nou moet ik weten,, nou word ik bang,, heel bang,
maar niet bang voor de LSD,,
maar voor de rest in de zegel,, wat zijn die hulp stofffen , dan![]()
lysergine25 zei:topic starter Prof Xavier is een oplichter .........
een vuile ripper ...
een kampertje ....
een stuk stront .....
Lekkere oplichter bedoel je? Topic wel goed gelezen?LSDmathXtc zei:wow, hennig lekkere zegeltjes !!!
geniet ervan
Alex Grey voorkant, Ganesha achterkant. Sterkte heb ik zien verschillen van 100µg tot 200µg..Qocaïne zei:
Bullshit.Afghaan-Gek zei:triple drenched hoffman
Bullshit.Afghaan-Gek zei:ik kan je alleen maar aanraden om dit uitsluitend met begeleiding te doen!!
Bullshit.Afghaan-Gek zei:je zult vanaf je trip een week of anderhalf moeten rekenen waarin je echt geen verantwoordelijkheden hebt imho.
ExceptionalInsight zei:Alex Grey voorkant, Ganesha achterkant. Sterkte heb ik zien verschillen van 100µg tot 200µg..