lot zei:op feesten blow en drink ik best veel.. nooit echt super veel last van op problemen mee gehad..
SpacingBen zei:lot zei:op feesten blow en drink ik best veel.. nooit echt super veel last van op problemen mee gehad..
jij was toch al een dikke tijd gestopt met blowen?![]()
lot zei:SpacingBen zei:lot zei:op feesten blow en drink ik best veel.. nooit echt super veel last van op problemen mee gehad..
jah klopt.. wat is daar mee?..
gister die 3 trekjes? so what..
en als je doelt op die feesten dats ook al weer 2 maandjes terug hoor

SpacingBen zei:lot zei:SpacingBen zei:lot zei:op feesten blow en drink ik best veel.. nooit echt super veel last van op problemen mee gehad..
jah klopt.. wat is daar mee?..
gister die 3 trekjes? so what..
en als je doelt op die feesten dats ook al weer 2 maandjes terug hoor
oeeeeeeeee, gevoelige snaar? (zo lijkt t :P)
3 trekjes of niet, jij was gisteren niet zoals je was toen ik je bij de appie ontmoette![]()
kan min dit bevestigen?![]()
Deranged zei:Een kutcombinatie die meestal bedtijd inluid.

maar eerst smoren en dan alcohol hmm 

MetaalKonijn zei:Hehehe... oefening baart kunst zeggen we dan![]()
en was er ook nog n jongen met Noorderlicht wiet ofzo? Misschien kennen jullie dat?

needlefreak zei:voor als je echt goed van de kaart wil zijn, gewoon heel veel alcohol drinken en dan 1 dikke joint!![]()
Jeller zei:das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.
als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
reggae-weedjunk zei:Eerste keer alcohol en weed moest ik kotsen![]()
mja in het begin dat ik het begon te combineren kon ik er ook niet zo goed tegen hoor.. keb er ook al 1 keer van moeten kotsen toen ikke 3/4 fles (allerlei soorten) jenever had gedronken en nog een liter bier in, en dat was in minder dan 2 uur.. dan een half uurtje later een joint gerookt en ik moest ook kotsen.. ook al eens gehad dat ik 15 bier had gedronken en dan wat gesmoord en dan ben ik gewoon na een kwartier in mijn bed moeten kruipenPurple haze zei:Jeller zei:das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.
als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
Bal0n zei:Emo zei:Bal0n zei:Emo zei:klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bijen mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?
Doe niet zo ignorant..
tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdrevenen met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie
Ik vind Balon altijd ontzetend wijs en alles wat hij zegt neem ik van hem aan, niet alleen om het feit dat ie heel erg ervaren is , maar ook gewoon erg intilligent volgens mij!
Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?
Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).
Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.