alcohol & wiet

lot

Badass junkie
op feesten blow en drink ik best veel.. nooit echt super veel last van op problemen mee gehad..

BacingsPen

Badass junkie
lot zei:
op feesten blow en drink ik best veel.. nooit echt super veel last van op problemen mee gehad..

jij was toch al een dikke tijd gestopt met blowen? :grin:

Maar goed, blowen en drinken gaat de laatste tijd heel goed samen... Al drink ik nauwelijks als ik mij aan m'n cannabis verslaving/gewoonte toegeef :sunglasses:

Neem ik een joint, drink ik daarna niet meer of 1 of 2 glazen...

Met een ephedra net zo, ik trek het dan ECHT niet meer om te zuipen...

Maar als ik heb gezopen ben ik in staat heel veel dingen tot mij te nuttigen :P

lot

Badass junkie
SpacingBen zei:
lot zei:

jah klopt.. wat is daar mee?..
gister die 3 trekjes? so what..
en als je doelt op die feesten dats ook al weer 2 maandjes terug hoor

BacingsPen

Badass junkie
lot zei:
SpacingBen zei:
lot zei:

oeeeeeeeee, gevoelige snaar? (zo lijkt t :P)

3 trekjes of niet, jij was gisteren niet zoals je was toen ik je bij de appie ontmoette :grin:

kan min dit bevestigen? :beer:

lot

Badass junkie
SpacingBen zei:
lot zei:
SpacingBen zei:
lot zei:

oeeeeeeeee, gevoelige snaar? (zo lijkt t :P)

3 trekjes of niet, jij was gisteren niet zoals je was toen ik je bij de appie ontmoette :grin:

kan min dit bevestigen? :beer:

nee geen gevoelige snaar..
en ja bij de appie kom op jij was toen ook anders ik bedoel ik zag minne sins lange tijd weer jou voor t eerst.. :wink:

Jeller

Badass junkie
Deranged zei:
Een kutcombinatie die meestal bedtijd inluid.

als er één combinatie leuk is dan is het deze wel hoor..

de alcohol heft de loomheid een beetje op, je wordt er socialer van tegenover mensen die je niet kent..

de weed vermindert je kater een beetje, en ik moet dan nooit draaien als ik in mijn bed kruip
het versterkt elkaar ipv van elkaar tegenwerken, dus tkomt u meestal goedkoper uit

en het best vanal:
ge kunt er echt zo overdreven lachkiks van krijgen die ge veel moeilijker bereikt me alcohol en weed apart

vooral als ge nog niets geblowd ebt en al goe zat komt da echt haaard aan :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Blowen & bier is best wel geniaal, maar nog beter is blowen & wijn. Maar altijd beginnen met zuipen, en dan pas blowen, en veel zuipen :beer: :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
Als ge hard wilt gaan wel idd.. de hit van weed is altidj het zwaarst e

alcohol komt vrij subtiiel en hele traga op ivm weed

Freezing

Bewuste gebruiker
laatst gedaan, ieder 4 shots ( 2 apfelkorn en 2 jonge jenever )

en dan een joint, was geweldig aan een stuk door gelachen

Tommetjah

Belezen gebruiker
Laatst bij een feest:
2 biertjes
halve fles sterke drank ( 40%)
3 jointjes

K voelde me ook wel goed toen :mrgreen:

minn

Badass junkie
Dat dacht ik ook latijd, LUEKE COMBI JOH!
nja, heb t geweten hoor.. Was afgelopen week op n jongerencamping, veels te veel gedronken, en was er ook nog n jongen met Noorderlicht wiet ofzo? Misschien kennen jullie dat?
Nja, voor mij was t veeeeels te sterk.. Ben keihard over mn nek gegaan..
getsie -_-

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
heh de enige reactie die ik hiermee krijg is dat ik misselijk word en vreselijk over me nek ga! :P

en was er ook nog n jongen met Noorderlicht wiet ofzo? Misschien kennen jullie dat?

heh daar heb ik er 5 van staan op het dakterras :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo

Purple haze

Bewuste gebruiker
Jeller zei:

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.

Jeller

Badass junkie
Purple haze zei:
Jeller zei:

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
mja in het begin dat ik het begon te combineren kon ik er ook niet zo goed tegen hoor.. keb er ook al 1 keer van moeten kotsen toen ikke 3/4 fles (allerlei soorten) jenever had gedronken en nog een liter bier in, en dat was in minder dan 2 uur.. dan een half uurtje later een joint gerookt en ik moest ook kotsen.. ook al eens gehad dat ik 15 bier had gedronken en dan wat gesmoord en dan ben ik gewoon na een kwartier in mijn bed moeten kruipen :)

het beste wat je kan doen is in beweging blijven zodat je niet mottig wordt en begint te duizelen.. maar het is best dat je gewoon eerst blowt, dan wat drinkt, dan weer blowt en dan weer drinkt.. anders komt die joint veel te hard aan en zeker als je het nog niet echt gewoon bent kan dat in kotsen eindigen

jasper

Wijs gebruiker
is echt supr plezant, doe het ook vaak
wel na het drinken.
moet meestal thuis (wanneer ik in men bed lig) wel kotsen maarja moet je er maar bij nemen zekr

ik word wanneer ik flink aangeschoten ben en een minder zware joint paf meestal hyper

Ha!

Experimenterende gebruiker
Acolhol en wiet, waarom niet? :P Met uitgaan lekker wat alcohol en een dikke joint. (ik drink buiten het uitgaan bijna niet)

AlissaB

Newbie
Nee dankje...
Twee keer in combinatie gedaan en voelde me compleet kut.
De eerste keer dat ik blowde had ik al aardig wat alcohol op, niet erg slim!

KataStrofe

Belezen gebruiker
Deze combi zorgt er vrijwel altijd voor dat ik nergens meer toe in staat ben..
Zelfs in de tijd dat ik nog een stevige blower was hoefde ik het niet te proberen.. Veel mensen schijnen er geen probleem mee te hebben tho..

Tegenwoordig moet ik trouwens uberhaupt niet meer proberen te blowen, of ik val binnen 10 minuten in slaap.. :grin:

Boksbal

Newbie
Toch wel beginne met goed wat flesjes jupiler
en als je wat begint te draaien van het bier een goede dikke joint rollen

en dan pintjes blijven drinken , vind ik het ideaalste , kkan ik super goed op gaan

alleen zie je men ogen dan niet meer! :mrgreen: ja echt zoals deze groene smiley :stoned:

acidboy

Badass junkie
De eerste keer ging ik out... met mn gezicht recht op straat gepleurd. Leuk was dat ... :flushed: :)

maargoed, dat is 4 jaar geleden. Nu vind ik het wel mooi, ik drink eigenlijk bijna niet. Maar als ik dan eens drink is het altijd wel lachen om een jointje erna te roken.

The Used

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:
klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bij :grin: en mense zoals lange t en peter wel :P:P!

Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?

Doe niet zo ignorant..

tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdreven :) en met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie

Ik vind Balon altijd ontzetend wijs en alles wat hij zegt neem ik van hem aan, niet alleen om het feit dat ie heel erg ervaren is , maar ook gewoon erg intilligent volgens mij!:grin:

Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?

Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.

DirtyP

raar maar ik word er enkel nuchterder van, normaal rook ik gan wiet, maar als ik dronken ben wel, en zonder wiet zeg ik dat ik dronken ben, na de joint voel ik me nuchterder (ok, ik doe maar 3 zeugen aan die toeter)

:beer: :smoke: :stoned: :)

DirtyP

raar maar ik word er enkel nuchterder van, normaal rook ik gan wiet, maar als ik dronken ben wel, en zonder wiet zeg ik dat ik dronken ben, na de joint voel ik me nuchterder (ok, ik doe maar 3 zeugen aan die toeter)

:beer: :smoke: :stoned: :)

acidboy

Badass junkie
Ik ben dan altijd echt zo scheef als wat. Ik drink normaal eigenlijk niet, maar als ik dan een keertje wat drink, nouja dan drink ik gewoon genoeg om goed aangeschoten te worden. (niet zo veel meestal :flushed: )
Dan een joint.. haha vet is dat altijd

DirtyP

Ja ik drink dan ook niet zoveel, toch genoeg om ook aangeschoten te zijn, anders durf ik niet blowen krijg er namelijk angspsychoses van alsk nuchter ben. maar met wat drank, HEERLIJK, en dan een kleine hoeveelheid benzo's, niet tevel want dan val je in slaap en heb je niks meer aan het heerlijke gevoel.

DirtyP

bon, tkomt erop neer dat een beetje blowen als je licht dronken bent geen waad kan. Maaaaar mensen, neem aub geen benzo's als je dronken bent
acht niet doen.

Bovenaan