Alcoholvermindering door truffels

peyote18

Newbie
Ik heb nu een aantal keer truffels gedaan, maar ik heb nu als ik zat ben elke keer een wat pamiekerig gevoel en ik vind het niet meer zo fijn om te drinken. Ik heb ook niet meer zo'n zin om te drinken.Maar de laatste keer truffels was in de zomer, kan het zijn dat ik door de truffels mijn lichaam geen zin meer heeft in alcohol? Of zou er iets anders achter zitten?

Mvg, peyote18

Narayani

Bewuste gebruiker
Hoewel psychedelica er voor kúnnen zorgen dat je het lege vermaak van bijvoorbeeld zat zijn mimder gaat waarderen, omdat je ogen kúnnen worden geopend voor hogere doelen, lijkt dat me niet de oorzaak als je niet zelf al benoemt überhaupt geen plezier meer te hebben aan een alcoholroes. Was dat wel het geval dan was je niet zo vaak 'zat' dat je lichaam zich ertegen gaat verzetten. Misschien een maandje of twee niet meer drinken en daarna weer verder zien.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misschien hebben de truffels je iets duidelijk gemaakt? Dronk je misschien te vaak in of in grote hoeveelheden? Of had je drank altijd nodig om een sociale gelegenheid gezellig te maken?

Ik denk dat het eerlijk gezegd bij het feit ligt dat je graag controle en helderheid wil hebben en wanneer de alcohol dit te veel beïnvloed je dit als niet prettig ervaart. Je hoeft trouwens ook geen alcohol te drinken, dan is het probleem ook makkelijk opgelost.

Narayani

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ik denk vooral dat je je aanstelt.

Ik eerlijk gezegd ook. Het zal zoals in zo veel gevallen die ik hier lees eerder tussen de oren zitten (dat hoeft niks negatiefs te zijn, misschien is alcohol gewoon niet meer zo aan jou besteed) of het logisch gevolg zijn van te frequent of overmatig alcoholgebruik. Dan gaat je lichaam protesteren, is niet zo gek. Om de oorzaak te zoeken bij een truffeltrip maanden geleden is wat vergezocht. Voor zover ik weet tenminste heeft dit geen langdurig gevolg voor je lichamelijk welbevinden. Gewoon niet of minder drinken, het is geen hogere wiskunde.

mikoz

Bewuste gebruiker
Juist beter toch? Kun je een avond nuchter doorbrengen. Ook erg leuk en een stuk beter voor je :mrgreen:

peyote18

Newbie
Alvast sorry voor de late reactie,

Ik heb het eigenlijk nog steeds, maar ik drink nu wel water minder. Ik ben jong (1:sunglasses: maar ik heb idd al heel veel en heel vaak gedronken, en voor mij is alcohol drinken eigenlijk iets wat ik ook doe als verveling. Het hele controle verliezen vind ik niet erg, ik vind het gewoon oprecht chill om zat te zijn. Ik heb nog steeds dat ik me gewoon heel onplezierig voel als ik drink en ik vind het nog steeds eig niet zo chill meer, het lijkt ook weer ''erger'' geworden sinds ik laatst weer heb getript. Maar jullie zullen wel gelijk hebben, het zal wel tussen de oren zitten.

toch bedankt voor de reacties.

Bovenaan