Alle soorten truffels??

smokey17

Newbie
Oke ik heb dus een vraagje..

Ik zit op school bij een Horeca opleiding, nu keek ik laatst in onze magazijn en zag daar een kaartje met TRUFFELS, maar het bakje was leeg dus dat was wel jammer.

nu wil ik dus weten of je ook op deze truffels kunt gaan trippen, het waren wel paddestoelen zij de leraar zelf.

Heb al een aantal paddo trips gehad maar wou nog een keer truffels doen.

Riel

Bewuste gebruiker
Hahahahahah dat lijkt me niet :P

Truffels hoeven niet perse hallucinerend te zijn. Het hangt ervan af wat voor soort het is. De hallucinerende soort vind je gewoon in de smartshop. Champigons zijn ook gewoon paddestoelen maar die bevatten geen psilocybine en psilocine de stof die zorgt voor hallucinaties. Zo zijn er ook truffels zonder deze stoffen.

Als ik het goed heb zijn er zo'n 182 soorten paddestoelen die hallucinaties veroorzaken.

smokey17

Newbie
maar er kan toch wel kans zijn dat er een actieve stof inzit.. als er wat in het bakje zit ga ik het zeker proberen, foto`s post ik dan ook wel.

phy

Bewuste gebruiker
smokey17 zei:
maar er kan toch wel kans zijn dat er een actieve stof inzit.. als er wat in het bakje zit ga ik het zeker proberen, foto`s post ik dan ook wel.

Ik geef je 0.01% kans dat je iets merkt. Behalve geschorst worden dan :wink:

phy

Bewuste gebruiker
Nou, die zullen ze op een school niet gebruiken. Ik denk eerder dat ze daar een gekweekte variant hebben.

Bovenaan