Ik heb laatst nog uitgerekend wat het maximale zuiverheidspercentage is van 4-fa, dat is 81% voor 4-fa hydrochloride (hcl). Ik zal nog eens een speciaal topic aanmaken over hoe je nou het maximale zuiverheidspercentage kunt berekenen voor je favoriete stofjes, maar kort gezegd komt het neer op dat je moet weten wat het moleculaire gewicht is van de stof in freebase vorm en het moleculaire gewicht in zoutvorm.roll-up zei:Ik zag laatst iemand 4fmp verkopen die beweerde dat het 98% puur was.
Ik dacht gelezen te hebben dat 4-fmp maar max 70% puur kon zijn maar kan dat niet meer terug vinden.
Iemand een idee of het mogelijk is om 4fmp zo puur te maken?
Ja en nee... In termen van de uitslagen van het testcentrum is het onzin. In termen van de zoutvorm waarin die 4-fa verkocht wordt is het geen onzin. RC vendors online verkopen het ook zo, daar staat ook altijd tenminste 98% bijvoorbeeld. Echter vermelden RC vendors vaak wel de zoutvorm waarin ze het verkopen erbij.roll-up zei:Dus het komt er op neer dat het onzin is dat iemand 4fmp aanbied met zo'n hoog percentage.

Ja die overige procenten zullen restanten van de productie zijn inderdaad. Het komt volgens mij bijna niet voor dat drugs echt 100% puur is, zelfs in professionele labs van rc vendors. Waarschijnlijk lukt alleen farmaceutische bedrijven of onderzoeks labs dat. Wat alle omstandigheden zullen dan perfect moeten zijn.ElvenSpice zei:Is het niet zo dat ze bedoelen maximaal 2% vervuiling van stoffen bij 98% puur? Dus 98% is dan sowieso 4-FA HCL en de rest kunnen restanten zijn van het productie proces (meestal metaalionen die in eind reductie reacties worden gebruikt).![]()
Oké dank je wel. Heb er nu een waar je met bitcoins moet afrekenen, gok maar nemen dan.SmartieAndMe zei:Het is lastig om de juiste webshop te vinden. Het enige wat werkt is de webshop goed bekijken, of je zelf vind dat het er betrouwbaar uitziet. Verder kun je nog kijken op http://www.safeorscam.com. Hier worden vaak negatieve dingen geplaatst over slechte webshops.
Verder is het natuurlijk geen garantie voor goede 4-FA. Laat het ALTIJD testen voor je het gebruikt. Er wordt de laatste tijhd wel eens 4-FA met Alfa-PVP erin gevonden en dat wil je niet in je mik..
Oké bedankt voor jullie reacties. Ik heb een aantal capsules, dus als ik er één daarvan zou inleveren is het goed? Maakt mij verder ook weinig uit.SmartieAndMe zei:Klopt. Er is 100mg nodig voor een goede test. Het is misschien zonde van je geld om gelijk 100mg weg te geven, maar aan de andere kant kun je beter dat deel weggeven dan dat je onbewust een compleet andere stof naar binnen werkt. Dat kan een hoop ellende opleveren en je kunt er zelfs aan dood gaan in een extreem geval.
http://www.drugs-test.nl hier staan alle testlocaties
Omdat 4-FA heel makkelijk en goedkoop online te bestellen is als poeder. Pillen worden volgens mij ook wel online aangeboden, maar vooral door dealers heb ik het idee.BlijeChick zei:(zie hier overigens bijna niets over 4f in pilvorm...why?)
In principe maakt het niet zoveel uit of je pillen of capsules hebt, het is enkel relevant voor de manier waarop je doseer, de effecten zullen hetzelfde zijn.BlijeChick zei:Ik lees inderdaad ook niet veel over dosering en gebruik. Ik ben een dame van 25, 57 kg. Ik wil binnenkort 4f gaan proberen in pilvorm (zie hier overigens bijna niets over 4f in pilvorm...why?). 1 pil is 175 mg. Ik denk dat ik voor 3/4e pil ga dus ongeveer 130 mg.
Alleen lees ik dat bijpakken idd niet zo wordt aangeraden... Betekent dat dat je in 1x driekwart pil neemt? Of indien je wel bijpakt, ik bijvoorbeeld eerst een halve pil neem en dan dat laatste stukje er bij?
Graag hoor ik jullie ervaringen/tips!
Als ik 80mg bijneem ga ik wel weer lekker hoor! En inderdaad, een goede startdosering is wel belangrijk als je het effect goed wilt voelen.BlijeChick zei:Ja, dus beter sowieso starten met iets van 110 of 130? Alleen lijkt me bijnemen dan wel iets teveel van het goeie qua mg, los van het feit dat het een slapeloze nacht wordt.. Of zou 90 mg bijnemen wel merkbaar zijn?
Je merkt het wel, maar het gevoel heeft na een uurtje of drie veel meer weg van speed dan het initiële effect.Nadeel als je niet bijneemt dat wellicht het effect na 2 a 3 uurtjes niet meer te merken is?
Hangt een beetje af van welk effect je er in zoekt. De eerste 3 uur is wat meer euforisch, heeft wat weg van speed met een vleugje xtc er doorheen. Daarna heb je nog uren een effect wat gewoon lijkt op speed. Reken maar op energie voor minstens 6 uur en waarschijnlijk nog wel langer.BlijeChick zei:adeel als je niet bijneemt dat wellicht het effect na 2 a 3 uurtjes niet meer te merken is?
maaar een tof feestje is ook wat waard!!BlijeChick zei:Volgens mij is 180 wel vrij hoog, vooral als je het nog niet eerder hebt gebruikt.. Ik heb gelezen dat 150 een mooi begin is..En wat betreft xtc bijpakken kan ik je alleen mijn ervaring meegeven. Ik nam na ongeveer 2 uur een kwartje van 180 xtc en heb daar echt nog lang van genoten![]()
melkdekoe zei:BlijeChick zei:Volgens mij is 180 wel vrij hoog, vooral als je het nog niet eerder hebt gebruikt.. Ik heb gelezen dat 150 een mooi begin is..En wat betreft xtc bijpakken kan ik je alleen mijn ervaring meegeven. Ik nam na ongeveer 2 uur een kwartje van 180 xtc en heb daar echt nog lang van genoten![]()
Hmm oke, hoor verschillende verhalen over die dosering.. Van de een 180, van de ander minder etc. Is er geen richtlijn net als bij XTC?
Zag inderdaad bij jouw verslagje dat het bijpakken met XTC wel een zeer goede combo is. Heb zelf ook nog halve 180 xtc die ik meeneem voor eventueel bijpakken, kijk daar alleen even mee hoe de avond verder verloopt..
Bobsacamano zei:Ik voel me toch even verplicht te melden dat je 4-FA en XTC beter niet kan mixen. Hier zal je hersenpan niet blij mee zijn. Je kan dan nog beter gewoon een goeie dosis 4-FA pakken inplaats van minder en dan met XTC bij doseren. Ik weet niet wat je gewicht is maar ik had 165 gepakt met mij 90 kilo. Ik vond het een goeie dosering, maar 4-FA is gewoon niet helemaal mijn drug. Het heeft voor mij geen magisch randje. Ik vind het te helder.
melkdekoe zei:Ben bewust van het feit dat de 4f/xtc combi slecht is voor de hersenen. Ben alleen te nieuwsgierig naar de combi en wil hem 1x geprobeerd hebben. Ben het van plan eind januari te doen, heb dan ruim 3 maanden geen drugs gebruikt en de volgende keer is pas in juni weer dat ik van plan ben drugs te gebruiken.
Dus dit lijkt me een relatief "gunstige" tijd om het te doen.
Verder weeg ik ongeveer evenveel als jouw, dus is misschien iets minder dan de 180 mg die ik in gedachten had beter om mee te beginnen.
Of is sowieso 180mg 4F en eventueel bijpakken met kwartjes 180mg X te veel? (Heb nog een halve van 180 mg liggen, dus ga sowieso niet over de +/- 90mg X heen)
T-Bone zei:Hey,
Ben van plan om binnekort 4fmp te gaan gebruiken maar heb nog nooit speed of 4fmp gehad. Het zijn pillen van 175mg. Wat is het gevoel van 4fmp als je iets teveel neemt ? word je dan heel zenuwachtig of krijg je het dan heel warm ? Ga je dan extra zweten ?
Wil dit graag weten maar ben aan het twijfelen om direkt een hele te nemen omdat ik toch verschillende meningen hoor van de mensen.
Ik ben man van 1m89 en weeg 88kg..
ninaxxx zei:Vraagje, is 4-FMP nu legaal of illegaal?
Ik vind zoveel tegenstrijdige info op het internet![]()
Wil het online bestellen, maar vind enkel websites die leveren in NL en niet in België.
Heb wel zoekertje gevonden op "tweedehands"website, maar dat lijkt me niet te vertrouwen.
Mss toch maar proberen?
Albatross zei:4fmp valt onder de geneesmiddelwet, dit betekend dat je zonder vergunning het niet mag produceren, verkopen of bestellen. Wat voor straf staat voor het bestellen? Is het ooit iemand overkomen dat ze betrapt zijn op bestellen van RC's?