Ik was een tijdje gestopt met blowen en wist eigenlijk vrijwel zeker dat ik er niet meer aan zou beginnen.
Vandaar had ik al mijn blowspullen weggekenkert, zo ook mijn lieftallige grinder.
Nu heb ik weer een aantal keertjes geblowd maar ik haat het om wiet met mijn klauwen te verpulveren, duurt mij veel te lang.
Ik ging dus nadenken wat ik kon gebruiken als goed alternatief voor een grinder.
Ben ik dus mijn keukenkastjes gaan doorzoeken.
Daar vond ik deze handige harrie!
Hij werkt echt geniaal. Je kan er zelfs wiet in bewaren als je wilt en het grind erg lekker, komt bijna poeder uit.
Ik vond dit wel mooi bedacht van mezelf :P
Dus als je geen zin hebt om grinder te kopen dan ga je naar de supermarkt en haal je deze shit.
Heb je ook nog zout wat je bijvoorbeeld over je patatjes kan gooien, haha
Vandaar had ik al mijn blowspullen weggekenkert, zo ook mijn lieftallige grinder.
Nu heb ik weer een aantal keertjes geblowd maar ik haat het om wiet met mijn klauwen te verpulveren, duurt mij veel te lang.
Ik ging dus nadenken wat ik kon gebruiken als goed alternatief voor een grinder.
Ben ik dus mijn keukenkastjes gaan doorzoeken.
Daar vond ik deze handige harrie!
Hij werkt echt geniaal. Je kan er zelfs wiet in bewaren als je wilt en het grind erg lekker, komt bijna poeder uit.
Ik vond dit wel mooi bedacht van mezelf :P
Dus als je geen zin hebt om grinder te kopen dan ga je naar de supermarkt en haal je deze shit.
Heb je ook nog zout wat je bijvoorbeeld over je patatjes kan gooien, haha