Angramar Temenos
Badass junkie
Ik zat te denken, zou je amfetamine los kunnen maken van z'n zwavelzuurcomponent (normaal is speed namelijk amfetaminesulfaat), door een base te gebruiken (bijv. NaOH)? Voor zover ik weet is amfetamine als base een soort olie, dit zou je in principe kunnen opwarmen en chinezen (of in een lepeltje verhitten en daar de dampen van oproken)?
Voor de duidelijkheid, ik ben dit niet van plan, het is meer dat ik in de theorie erachter geintereseerd ben. Ik heb het nu niet over meth of dat soort onzin, maar gewoon onze huis tuin en keuken pep.
Het idee is dan om amfetaminesulfaat op te lossen in water, hier NaOH (natronloog) bij toe te voegen, en de olie (freebase-amfetamine) weg te pipeteren, en op te roken.
Voor de duidelijkheid, ik ben dit niet van plan, het is meer dat ik in de theorie erachter geintereseerd ben. Ik heb het nu niet over meth of dat soort onzin, maar gewoon onze huis tuin en keuken pep.
Het idee is dan om amfetaminesulfaat op te lossen in water, hier NaOH (natronloog) bij toe te voegen, en de olie (freebase-amfetamine) weg te pipeteren, en op te roken.