Amfetamine tolerantie niet meer strak gaan.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
P

Pompen

Gast
Amfitamientje doet me een beetje denken aan Erick de Hollander, maar dan met pep. Die gelooft ook zo mooi in zijn eigen waanideeën maar in werkelijkheid is het een treurig stukje mens. Weet je zeker dat je niet in een psychose zit?

Lol, de hele week aan de pep om maar een beetje te kunnen functioneren en denken dat je je gebruik onder controle hebt.
Het enige treurig stukje mens op dit moment ben jij.
Toelichting is niet eens nodig.
Al hoe wel alleen je profiel bekeken te hebben weet ik al genoeg ghb coke jij zal er vast goed voor staan.

Techneut

Belezen gebruiker
Het enige treurig stukje mens op dit moment ben jij.
Toelichting is niet eens nodig.
Al hoe wel alleen je profiel bekeken te hebben weet ik al genoeg ghb coke jij zal er vast goed voor staan.
Nog nooit G gebruikt, en coke altijd op level gehouden. Dus lezen kan je ook al niet, maar dat kan ik wel begrijpen, die hersens van jou zullen intussen wel weggerrot zijn.

Misschien moet je een bommetje van 2 gram nemen, ga jij eindelijk weer hard en zijn wij hopelijk van je achterlijke posts af. Win-win situatie.

Verder wel schattig dat je het voor je mede-pepjunk opneemt.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Nog nooit G gebruikt, en coke altijd op level gehouden. Dus lezen kan je ook al niet, maar dat kan ik wel begrijpen, die hersens van jou zullen intussen wel weggerrot zijn.

Misschien moet je een bommetje van 2 gram nemen, ga jij eindelijk weer hard en zijn wij hopelijk van je achterlijke posts af. Win-win situatie.

Verder wel schattig dat je het voor je mede-pepjunk opneemt.
Ik ken jou niet persoonlijk dus ik weet niet of jij in een psychose zit of dat je hersens zijn weggerot. 1 ding is zeker en dat is dat je je nu wel erg asociaal en kinderachtig gedraagt op het forum. Dat is pas treurig.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oké, jongens, klaar nu weer hoor, tjeezus, dit soort discussies kunnen écht wel op een meer volwassen toon zonder elkaar te beledigen. Ban voor Techneut, maar ook een waarschuwing voor jou Pompen, hou dit topic gezellig a.u.b.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan