Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

W.F.L.

Badass junkie

:tearsofjoy:

Noem mij conservatief, maar geneukt worden door een vrouw..

Acidboy zei:
Haha, that's just funny.

Ieder huisje zijn kruisje though.. :beer:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een man die zich anaal laat nemen heeft ballen en weet wat lekker is en heeft een open geest. I like.

Dubz

Bewuste gebruiker
vode zei:
Een man die zich anaal laat nemen heeft ballen en weet wat lekker is en heeft een open geest. I like.

Ik denk niet dat het z'n geest is hoor, die dan 'open' is.

Maar goed. Smaken verschillen :wink:

verneukeratief

Badass junkie
vode zei:

Zelden zo'n onzin van een mod aan moeten gluren. Dat jij het fijn vindt om een man via zijn anus wat op te winden, betekent nog niet dat hij 'ballen heeft en een open geest'. What's gone wrong?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tja, ik kan er weinig aan doen dat ik de mannen die dat lekker vinden ken, ook gewoon echt geniale stoere mannen zijn. Ze kicken gewoon aarsch ( :grin: )

Andrew

Badass junkie
Een piemel of een neppiemel in mn kont vind ik niet zo'n fijn idee, een vinger ofzo vind ik ook geen fijn idee maar wel wat acceptabeler dan een piemel/neplul erin

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mja, ik snap dat een voorbinder wat te ver kan gaan voor sommige mannen, al kicken veel mannen gewoon op het idee om 'genomen' te worden door een vrouw, even de rollen omdraaien enzo. Een vinger is een veeeel acceptabeler idee, alleen hebben veel mannen er ook angst van. Dus vrouwen, wanneer je mannetje wappie is, gewoon er eentje insteken en dan weten ze het wel. :grin:

Drientje

DF-koning
Precies, gewoon zorgen voor veel glijmiddel, nageltjes netjes geknipt en een spacende kerel, dan komt het helemaal goed.

artwork

Experimenterende gebruiker
Mooi ik ben geniaal en stoer :grin:
vode zei:
Tja, ik kan er weinig aan doen dat ik de mannen die dat lekker vinden ken, ook gewoon echt geniale stoere mannen zijn. Ze kicken gewoon aarsch ( :grin: )

langeman

Bewuste gebruiker
een she-male dus?

Nee, het is een serieuze vraag, met name aan hen die hard roepen dat er bij hen niets inkomt.... Ik ben wel benieuwd hoe zij dat dan zien.

Elohtibbar

Badass junkie
De anus is bij man en vrouw gelijk.. Waarom zou een man er per se in mogen, maar andersom niet? Echt 'neuken' oké, maar als je denkt dat het zo lekker voor een vrouw is moet je ook bereid zijn om een vinger erin te accepteren. :grin:

Niet dat ik behoefte heb om dat bij iemand te doen, maar het gaat om het principe.

Overigens zou ik die klootzak die een paar pagina's terug zijn vriendin een aansteller noemde omdat ze hard gilde toen ze per ongeluk anaal werd genomen graag anaal willen verkrachten met een grote voorbinder. Surprise butt sex ftw!

Elohtibbar

Badass junkie
Dubz zei:
langeman zei:
Dubz zei:
Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.

Maar dat is mijn mening.

Maar als een vrouw zich anaaal laat nemen? wat is zij dan? geen vrouw meer?

Jawel. De lichaamsholtes van een vrouw zijn er om gepenetreerd te worden.

Jij hebt gewoon een kleine belevingswereld. Omdat iets algemeen geaccepteerd is denk jij dat het zo 'hoort'. Maar dat de lichaamsholtes van een vrouw zijn om er in gepenetreerd te worden is echt nergens op gebaseerd (behalve de vagina natuurlijk, dat dient voor voortplanting). Zoveel ellende in de wereld is veroorzaakt door mensen die denken dat de dingen nou eenmaal moeten zijn zoals ze zijn.

W.F.L.

Badass junkie
Ik wist niet dat anale seks zo algemeen geaccepteerd was eigenlijk..

Als Ragnarok van een voorbinddildo houdt vind ik dat best hoor.

:mrgreen:

Lauu

Badass junkie
te schijten
te kotsen
te drinken
te eten
te snuiten
te horen
te ruiken
te pissen
te snuiven

je weet wel dat soort dingen om een paar dingen te noemen.

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik wist niet dat anale seks zo algemeen geaccepteerd was eigenlijk..

Als Ragnarok van een voorbinddildo houdt vind ik dat best hoor.

:mrgreen:

Ik had het meer over de uitspraak "de lichaamsholtes van een vrouw zijn er om gepenetreerd te worden", dat lijkt me toch een redelijk geaccepteerde uitspraak. :wink:

Maar ragnarok doet helaas niet mee met het festijn. :( Misschien is hij toch niet De Ware voor mij... Wat is een seks zonder een beetje anale penetratie nou helemaal!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Rabbithole zei:
De anus is bij man en vrouw gelijk..

Niet helemaal... :wink: Bij de man bevindt zich namelijk nog een prostaat in de anus en bij de juiste benadering kan het voor een man heerlijk zijn als deze gestimuleerd wordt. Een soort mannelijke g-spot dus! Vrouwen hebben niet zo'n speciaal plekje in hun anus... Dus eigenlijk zou het voor een man nog lekkerder moeten zijn dan voor een vrouw, om anaal bevredigd te worden. :)

Elohtibbar

Badass junkie
Marla Singer zei:
Rabbithole zei:
De anus is bij man en vrouw gelijk..

Niet helemaal... :wink: Bij de man bevindt zich namelijk nog een prostaat in de anus en bij de juiste benadering kan het voor een man heerlijk zijn als deze gestimuleerd wordt. Een soort mannelijke g-spot dus! Vrouwen hebben niet zo'n speciaal plekje in hun anus... Dus eigenlijk zou het voor een man nog lekkerder moeten zijn dan voor een vrouw, om anaal bevredigd te worden. :)

Inderdaad, dat is absoluut waar. Het was ook meer een figure of speech dat de anus gelijk is, meer om aan te geven dat we die beiden hebben dus dat ik niet in zie waarom de ene gepenetreerd zou mogen worden en de andere niet. :wink: Maar dit is inderdaad nog een bijkomstig argument, wij hebben gewoon gelijk dus. :grin:

cropp

Badass junkie
Dubz zei:
langeman zei:
Dubz zei:
Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.

Maar dat is mijn mening.

Maar als een vrouw zich anaaal laat nemen? wat is zij dan? geen vrouw meer?

Jawel. De lichaamsholtes van een vrouw zijn er om gepenetreerd te worden.
ik ben het met je eens dat ik me vernederd zou voelen als mijn poepert uitgewoont zou worden, vooral omdat ik hier nooit aan mee zou werken, maar vrouwelijke lichaamsholtes zijn om gepenetreerd te worden vind ik wel een beetje bekrompen...

W.F.L.

Badass junkie
Volgens mij was dat een enigzins humoristische reactie, cropp. We weten allebei wel dat de vrouwelijke lichaamsholtes ook andere functies hebben. Welke kan ik nu niet meteen opnoemen maar toch.. :rolleyes:

:grin:

Edit: Wel sterk dat jullie vinden dat dat een "algemeen geaccepteerde" reactie is. Het zijn die middeleeuwen niet meer hé. Daarbij zijn vrouwen vaak nog meer sexgericht dan mannen vind ik.

W.F.L.

Badass junkie
Wie heeft het over "mogen"? Ik zeg toch niet dat het bij wet verboden is ofzo. :P Het is van willen, hé. Zowel bij man als vrouw overigens, tenzij je de vriendin van Hellraiser_[NL] bent.

Maar dan stel ik me zowiezo al een aantal andere vragen.

En ik zou op zijn minst verwachten dat je die verlangens kenbaar maakt en daar daarna pas over beslist. Tenzij je de.. :openmouth:

Elohtibbar

Badass junkie
Niet zo mierenneuken over dat woordje 'mogen' hè, you get the point. :wink: Waarom zou het raar zijn voor een man om van achteren genomen te worden en voor een vrouw niet, is the question?

W.F.L.

Badass junkie
Omdat een man daar geen gigantisch plastiek geval voor nodig heeft en een vrouw wel? :P

Ik maak ook geen onderscheid hoor, daar niet van. Maar je moet begrijpen dat een vrouw of een man die anaal genomen wordt door een andere man al eeuwen oud is en een voorbinddildo niet. :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Omdat een man daar geen gigantisch plastiek geval voor nodig heeft en een vrouw wel? :P

Ik maak ook geen onderscheid hoor, daar niet van. Maar je moet begrijpen dat een vrouw of een man die anaal genomen wordt door een andere man al eeuwen oud is en een voorbinddildo niet. :grin:

Dat is geen argument, er werd al gezegd dat het niet per se over een voorbinddildo hoeft te gaan, laten we het hypothetisch over een vinger hebben. Dat vinden de meeste mannen ook walgelijk, terwijl een vrouw maar gewillig moet ontvangen - en zij daar niet eens een gevoelige plek in heeft. :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan