Noem mij conservatief, maar geneukt worden door een vrouw..
Acidboy zei:Haha, that's just funny.
Ieder huisje zijn kruisje though..

Acidboy zei:Haha, that's just funny.

W.F.L. zei:Noem mij conservatief, maar geneukt worden door een vrouw..
vode zei:Een man die zich anaal laat nemen heeft ballen en weet wat lekker is en heeft een open geest. I like.
Dubz zei:Ik denk niet dat het z'n geest is hoor, die dan 'open' is.
Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
vode zei:Een man die zich anaal laat nemen heeft ballen en weet wat lekker is en heeft een open geest. I like.
W.F.L. zei:Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
+1, neuken ja, maar geneukt worden, no thanks.![]()
vode zei:Tja, ik kan er weinig aan doen dat ik de mannen die dat lekker vinden ken, ook gewoon echt geniale stoere mannen zijn. Ze kicken gewoon aarsch ()
vode zei:..Dus vrouwen, wanneer je mannetje wappie is, gewoon er eentje insteken en dan weten ze het wel.![]()
vode zei:Nee want ik ken je niet.
Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
Maar dat is mijn mening.
langeman zei:Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
Maar dat is mijn mening.
Maar als een vrouw zich anaaal laat nemen? wat is zij dan? geen vrouw meer?
langeman zei:Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
Maar dat is mijn mening.
Dubz zei:Jawel. De lichaamsholtes van een vrouw zijn er om gepenetreerd te worden.
Dubz zei:langeman zei:Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
Maar dat is mijn mening.
Jawel. De lichaamsholtes van een vrouw zijn er om gepenetreerd te worden.
Dubz zei:Jawel. De lichaamsholtes van een vrouw zijn er om gepenetreerd te worden.
W.F.L. zei:Ik wist niet dat anale seks zo algemeen geaccepteerd was eigenlijk..
Als Ragnarok van een voorbinddildo houdt vind ik dat best hoor.
![]()
Rabbithole zei:De anus is bij man en vrouw gelijk..
Lauu zei:te schijten
te kotsen
te drinken
te eten
te snuiten
te horen
te ruiken
te pissen
te snuiven
je weet wel dat soort dingen om een paar dingen te noemen.
Marla Singer zei:Rabbithole zei:De anus is bij man en vrouw gelijk..
Niet helemaal...Bij de man bevindt zich namelijk nog een prostaat in de anus en bij de juiste benadering kan het voor een man heerlijk zijn als deze gestimuleerd wordt. Een soort mannelijke g-spot dus! Vrouwen hebben niet zo'n speciaal plekje in hun anus... Dus eigenlijk zou het voor een man nog lekkerder moeten zijn dan voor een vrouw, om anaal bevredigd te worden.
![]()
ik ben het met je eens dat ik me vernederd zou voelen als mijn poepert uitgewoont zou worden, vooral omdat ik hier nooit aan mee zou werken, maar vrouwelijke lichaamsholtes zijn om gepenetreerd te worden vind ik wel een beetje bekrompen...Dubz zei:langeman zei:Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
Maar dat is mijn mening.
Jawel. De lichaamsholtes van een vrouw zijn er om gepenetreerd te worden.

W.F.L. zei:Omdat een man daar geen gigantisch plastiek geval voor nodig heeft en een vrouw wel? :P
Ik maak ook geen onderscheid hoor, daar niet van. Maar je moet begrijpen dat een vrouw of een man die anaal genomen wordt door een andere man al eeuwen oud is en een voorbinddildo niet.![]()