Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
BlackRobBlunt zei:fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Drientje zei:BlackRobBlunt zei:fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Dat vind ik een mooie vergelijking, Ayahuasca schudt je leeg, en stopt daarna alles terug, in de juiste volgorde en laat weg wat je niet meer nodig hebt.
Argulas zei:Drientje zei:BlackRobBlunt zei:fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Dat vind ik een mooie vergelijking, Ayahuasca schudt je leeg, en stopt daarna alles terug, in de juiste volgorde en laat weg wat je niet meer nodig hebt.
ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Argulas zei:ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Drientje zei:Argulas zei:ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Dat is precies wat ik bedoelde... Met medicijnen moet het toch ook van beide kanten komen...?
X
alyla zei:mooi report!
hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
Drientje zei:alyla zei:mooi report!
hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
Hoezo kan het jou niet helpen? Ik heb zelfs gehoord dat het kanker kan genezen... Correct me if i'm wrong, maar de vrouw die santo daimé in nl heeft geïntroduceerd had toch een hresentumor toen ze naar Brazilië ging? Na om de twee dagen meegedaan te hebben aan een ceremonie was ze na drie weken genezen...
Dat heb ik gehoord, maar het kan evengoed een broodje aapverhaal zijn....
X
Drientje zei:^Automutilatie? Jezelf snijden? En ik denk dat juist ayahuasca je daarbij kan helpen! Maar ik denk dat je even met Adreno of Dumpy daarover moet praten, die weten het zeker! Ayahuasca is een krachtig medicijn waar jen iet te licht over moet denken...
En je haar uittrekken? Ik deed dat vroeger ook, het klinkt heel simpel, niet meer doen! Ik wil zometeen dreads laten zetten en dat gaat niet als je ze uit blijft trekken!
Stop met jezelf zo pijn doen! Verlegenheid is te verhelpen lees:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14519
En je haren uittrekken en jezelf pijn doen is nooit een oplossing!
Veel sterkte...
X
Adrenochroom zei:Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Ik ga je verder geen ayahuasca aanraden ofzo, daar moet je zelf je weg in vinden, ik denk dat het zeker kan helpen met je problemen maar het is niet iets om in te rennen, denk daar veel en goed overna, zoek info op internet en praat met gebruikers ervan. Als je dan toch besluit het te doen is het misschien beter je ouders niets te vertellen, dat heb ik ook gedaan, heel jammer maar soms is dat gewoon beter. Succes met je problemen!
Adreno
jcutter zei:Perfect spul voor haat zaaiende vrouwen die misschien toch ergens nog een geweten hebben dus![]()

Juist bij zon ceremonie is er veel begeleiding en mocht het voor jou even heftig worden is er genoeg hulp. Ook al zou je in paniek raken (wat echt niet zo vaak voorkomt) dan ben je echt in de goede handen. Mensen die er echt veel vanaf weten en je verzorgen.
jcutter zei:Het lijkt mij wel wat, maar er zijn nadelen:
-Ik ben bang om mijn persoonlijkheid te verliezen
-Het kost veel geld en daarnaast moet ik ook nog de rit betalen.
-Ik leef van een studiefinanciering.
-Ik ben bang om in paniek te raken
(potentiele)voordelen
-Ik kom mezelf tegen
-Ik verwerk mijn vreemde jeugd eens voor een keertje
-Ik word erg vrolijk
-Mijn leven word anders
kapitein-x zei:omdat ik gelukkig veel lees dat het volgens de meeste gebruikers niet een wondermiddel is, in de zin van: drink een keertje ayahuasca en al je problemen zijn voorbij.
Dumpy zei:Mischien interperteer ik het nu fout maar bedoel je dat ik Ayahuasca afschilder als wondermiddel? Nu ik erover nadenk kan het wel zijn dat ik in m'n over enthousiasme zo reageerde. Ik bedoel het niet boos nu ofzo maar als ik het doe zou ik het graag willen weten. Ik wil op mijn manier mensen zo goed mogelijk voorlichten en als ik dan een verkeerd beeld schets van Ayahuasca zou ik dat jammer vinden. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling.kapitein-x zei:omdat ik gelukkig veel lees dat het volgens de meeste gebruikers niet een wondermiddel is, in de zin van: drink een keertje ayahuasca en al je problemen zijn voorbij.![]()
jcutter zei:Ach, testosteron verandert dat wel weer![]()