Azarius (België)

cuber3

Experimenterende gebruiker
Ik zie dat Azarius ook naar België verstuurd.
Nu ken ik de wetgeving hier niet helemaal (en uitvissen welke natuurlijke empathogenen hier legaal zijn en welke niet is bijna onbegonnen werk).
Kan dit problemen geven bij de douane ofzo (als ik bijvoorbeeld een San Pedro of paddo-kweeksetjes laat opsturen) ?
Is er misschien iemand van België die hier ervaring mee heeft?

Wat ik ook nog wil weten is het volgende:
Worden die paketten discreet afgeleverd, of hebben ze een grote "ONLINE HEADSHOP" sticker of logo ofzo erop? Ik woon nog bij mijn ouders, en ik zou dit liever buiten hun weten doen, als je begrijpt wat ik bedoel :P

Ellesdee

Badass junkie
Discrete verzending

Uw email of bestelling zullen uiterst discreet worden behandeld. Uw pakket wordt verzonden in een discrete en onopvallende verpakking, op uw zending staat alleen uw adres en een retour adres vermeld.

en verder, als t goed is staat er onder t product naar welke landen t verzonden kan worden

cuber3

Hmm, bij bijvoorbeeld Salvia staat vermeld:

Zorg er altijd voor dat het bestelde product legaal is in jouw land. We kunnen dit product in ieder geval niet verzenden naar Australië, Noorwegen, Finland, Estland, Zwitserland, Italië en Verenigde Staten

Hier staat België niet tussen, maar ik ben er vrij van overtuigd dat het hier toch illegaal is, hoor.
Hier nog een topic over deze onduidelijkheid:
http://www.psychonaut.com/index.php?Ite ... ic&t=19223
Maarja, ik kan het altijd eens proberen, wie weet.
Cactussen, zaden enzo zullen wel legaal zijn neem ik aan.

cuber3

Zal ik even doen :)

Dit berichtje vanop een Belgisch forum stelt me toch al een beetje gerust:
Maar bij neen, heb al zo dikwijls via hen salvia gekocht, en azarius verstuurt NIETS naar het buitenland waar jij of Zijzelf miserie kunnen met krijgen.

In ieder geval bedankt om eventjes te reageren op mijn posts :)

stubru

Newbie
Heb al verschillende keren bij Azarius besteld (ook Salvia), vanuit België, en nog nooit problemen mee gehad. Heel goede service.
Verzending gebeurt via een koerier, dus ik denk niet dat de douane dat gaat controleren.

Jamrock

Newbie
ik heb helemaal hetzelfde probleem :tongueout:
Daarom heb ik ook een mailtje gestuurd naar Azarius paar dagen geleden
en ze schreven terug RE:''Alles wat we verkopen is legaal in Nederland en al je gegevens worden vertrouwelijk behandeld dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.'' :)
Maar omdat ik geen problemen wil met mijn ouders zal ik ff wachten tot ze ooit ne keer het huis uit zijn :tongueout:

cuber3

Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan, ik laat nog wel weten hoe het verloopt (verwacht geen problemen :))

Jamrock

Newbie
cuber3 zei:
Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan, ik laat nog wel weten hoe het verloopt (verwacht geen problemen :))
hoe heb je het opgelost met u ouders ?
als er nu plots een bestelwagen voor u huis staat en ouders zijn thuis? :tongueout:
verder SUCCES !! :wink:

Oblomov

Newbie
Als een bestelling niet in de brievenbus kan, laten ze dan een bericht achter of leggen ze je bestelling er gewoon op of naast? Ik ben van plan San Pedro te kopen via tragere verzending (niet FedEx), en als het in een doos verpakt is denk ik niet dat het door de gleuf kan.

Hoe is het trouwens verpakt? Ik heb een kotgenote die dezelfde brievenbus deelt en het niet eens zou zijn met zo'n zaken.

cuber3

Wel, op hun site staat dat het discreet verpakt is, zonder logo's enzo erop, dus in een gewone doos waar niemand kan vermoeden wat erin zit.
En mijn ouders doen mijn post nooit open (ze moesten eens durven :P), dus zolang er op de verpakking niets verdachts staat zit ik wel veilig.
Heb trouwens toch nog een hoop cd's enzo besteld via ebay, dus ik kan altijd wel iets verzinnen als ze vragen beginnen te stellen..

Ik verwacht dat het pak morgen of overmorgen verzonden wordt, ze hebben mijn overschrijving nog niet ontvangen..

Maar veel geluk jullie, denk inderdaad niet dat san pedro zomaar door de brievenbus gaat :P
Maar als je niet thuis bent om het te ontvangen stoppen ze idd zo'n briefje in je brievenbus waar opstaat dat je het pak om X uur kan ophalen in je postkantoor..
Hoewel dat wel wat afhangt van de koerierdienst die het komt afleveren.
Sommigen leggen het pak idd aan je achterdeur ipv een briefje achter te laten..

cronos

Wijs gebruiker
je moet er niet mee inzitten waarde landgenoot(ben ook van belgië),ken ook vrienden die nog van azarius besteld hebben :wink:
don't panic!!!

Mayan

Bewuste gebruiker
Azarius verstuurt niets dat tegen de wet ingaat.
Zo sturen ze bv wel wietzaden naar BE en niet naar Australië

Dus wat voorbij de duoane gaat van Azarius, is evenredig met de wet van het land van de ontvanger.

Ik heb al growkitjes, mushbags, sporenspuiten, wietzaden etc van hen ontvangen, en nooit probs gehad. Nuja, die greenhouse sativa mix dat ik heb staan moest indica mix zijn. Maar ze hebben dat helemaal goed gemaakt met Shiva zaadjes en een sporenprint van Equador als kado :)

KoxBox

Badass junkie
Ik ben van Gent en heb onlangs ook besteld van Azarius. Zo goed als alles mag verzonden worden naar België terwijl het hier allemaal verboden is... Verstaan wie verstaan kan :grin:

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of verse paddo's opgroeien illegaal is in BE hoor.
DE verkoop ervan enzo is illegaal, dat wel ja. Het gebruik mss ook, maar het is een rare wetgeving hoor.
Ik heb zelfs al truffels en paddo's via de post ontvangen van smartshops, gene swans! Dit was wel ver voor het verbod he.

Hetzelfde dat papaver legaal is, maar de opium eruit trekken is illegaal
Hier in de streek is het begeven van papaverbloemen en -bollen. Die mensen hebben dat allemaal in hun voortuintjes en achtertuintjes, te gek gewoon :)

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik woon ook in Gent en heb één keer iets besteld bij Azarius, maar het is hier nooit aangekomen (ofwel uit mijn postbus gestolen, aangezien ik op kot zit). Ik ben bij het lokale postpunt gaan navragen (waar normaalgezien pakjes heengestuurd worden die te groot zijn om geleverd te worden), maar daar lag niets op mijn naam. Daarna ben ik naar het centrale postkantoor gegaan, die hebben rondgebeld en rondgekeken, maar vonden ook niets. :(

MrEko

Bewuste gebruiker
Update: ik woon ondertussen op een appartement, en heb mijn huidig adres doorgegeven aan Azarius. 3 dagen erna kreeg ik toch de bestelling nog aan die ik meer dan een half jaar ervoor had geplaatst (en betaald).
Geweldige service, en discreet. :)

profound

Ben ook van België en heb gisteren ook iets besteld, eens benieuwd wanneer het hier gaat toekomen!

kenneh

heb ook al verschillende keren besteld op azarius vanuit BE, bestelling komt altijd mooi toe :)
en idd discrete verpakking, staat niets op ofzo

profound

profound zei:
Ben ook van België en heb gisteren ook iets besteld, eens benieuwd wanneer het hier gaat toekomen!

Effe melden dat alles maandag is toegekomen!

Alles is ook al een grondige testbeurt ondergaan en goedbevonden :mrgreen:

kenneh

mooi :)
heb ook terug wat dingetjes besteld vorige week en nu net mail ontvangen dat ze alles gaan opsturen vandaag

Bovenaan