basecoke

Armani7

Bewuste gebruiker
ok ik zit hier met een klein probleempje :) heeft iemand tips voor je sos te laten koken (op lepel met amo) met slechte aansteker :tongueout:
dit soort maar dan met schuifknop.

het probleem is dus dat het maar een klein vlammetje maakt en het dus enorm lang duur voor het begint te koken en ik er een kramp in mn duim van krijg :) dus heeft er iemand hier een oplossing. ik heb een keramische kookplaat op mn kamer zou ik die gebruiken?

groetjes, Armani7

edit: opgelost, lepel op kookplaat gelegd :tongueout: ging ZEER snel en makkelijk :) alleen kookt het een beetje over zodat er wat amo op je kookplaat komt, niet gezond voor mijn type kookplaat dus direct afvegen mocht u dit uitproberen :)

Miriam

Bewuste gebruiker
Meestal een aansteker of kaars ligt er aan hoeveel we hebben gehaald.
Maar meestal kopen tegenwoordig crack dat is veel goedkoper en kan je gelijk roken. plus het feit dat de pijp in je pakje peuken past en een basepijp niet dus valt minder op

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
'vers gekookt' is het lekkerst :) en over het algemeen is er bij gekookte coke ook troep bijgegooid, wat je dus een stuk minder hebt als je zelf je rauwe coke uitkookt. smaakt een stuk beter ook :)

en dat pijpenverhaal snap ik niet zo eigenlijk? whats the difference?

weet je ook zeker dat het crack was en niet gewoon uitgekookte cocaine?

:wave:

Bovenaan