Beginnend gebruiker, teveel genomen?

Hoi,

Ik ben atm bezig met een opdracht en heb 2 lijntjes coke genomen met 40 min ertussen. Ernaast slik ik dexamphetamine. Nu ongeveer een uur later heb ik net aardig wat paniek gehad in een hoge hartslag en benauwd. Ik woon alleen, dus ik vroeg me af of jullie nog tips hebben om te kalmeren. M'n hartslag schommelt tussen de 105 en de 120, wat bij xtc gebruik of sporten bij mij rond de 140 ligt.
Alvast bedankt, ik ben een beetje ongerust.

Spyro

DF-koning
Coke werkt niet zo lang, dus je zou je snel beter moeten voelen.

Een verhoogde hartslag hoort er nu eenmaal bij. Wat bij mij altijd helpt is een frisse neus halen en een stukje wandelen

ljuv

DF-koningin
Combinatiegebruik is nooit aan te raden, dex + coke kan je bloeddruk behoorlijk verhogen. Zout, bessen en pure chocolade kunnen hier vgm bij helpen maar tis vooral uitzitten inderdaad. Lichaamsbeweging is altijd goed. Je gaat niet dood nu in elk geval.

Als je naast dex nog cocaïne nodig hebt om goed te functioneren voor je opdracht, zou ik wel laten checken of je niet gewoon in dosering omhoog moet qua medicatie. Coke is voor adhders en verwanten extra verslavend, dus ik zou oppassen met funtioneel gebruik.

Niet te druk maken! Succes met je opdracht!

Laatst bewerkt:
Thanks! Heb een kopje thee op en ben even buiten gestaan en gaat nu al weer beter. Ik heb zelf geen adhd, maar gebruik de dexies puur om me door mn scriptie heen te loodsen. Denk ook dat t komt door oververmoeidheid, maar in ieder geval geen coke meer voor mij vanavond. Bedankt voor de tips!

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Hoi,

Ik ben atm bezig met een opdracht en heb 2 lijntjes coke genomen met 40 min ertussen. Ernaast slik ik dexamphetamine. Nu ongeveer een uur later heb ik net aardig wat paniek gehad in een hoge hartslag en benauwd. Ik woon alleen, dus ik vroeg me af of jullie nog tips hebben om te kalmeren. M'n hartslag schommelt tussen de 105 en de 120, wat bij xtc gebruik of sporten bij mij rond de 140 ligt.
Alvast bedankt, ik ben een beetje ongerust.
Heb je zelf last van paniekaanvallen?
If so, niet bang zijn.
Je krijgt sws een snelle hartslag van sos en als je er op gaat letten breng je alleen maar meer paniek wat miss wel een paniekaanval omhoog brengt:)
Geen stress, 2 lijntjes is normale dosis (tenzij je 1g in 2 hebt verdeelt haha)
Gaat het nu weer wat beter?

Bovenaan