Belangrijke informatie vergaren voor 2CE

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb het mooie stofje 2-ce kunnen krijgen voor de ban. 100mg intotaal en dan is t op. Echter heb ik vernomen dat een trip 10-20mg is? Ik heb genoeg voor 5-10 trips. T is daarna mooi geweest wat 2ce betreft. Echter zijn er weinig topics over. Ik heb ervaring met LSD, 2CB, Truffels, LSA. 2cb en LSD op bijna 200mic en 2cb ook zeer hoog getript 30mg voor mijn doen. Ik ben wel wat gewend

Kunnen mensen die enige ervaring hebben met 2CE vertellen wat belangrijke info is.
- Dosering (1e keer trippen wat lager beginnen?)
- Tijdsduur
- Algemeen tips/advies als je deze stof voor t eerst tot je neemt?
- Ik hoor dat je er nogal misselijk van kan worden? Paar uur van te voren niet eten ofzo?

Thanks

20mg is meer dan zat, sowieso niet hoger doseren.

Trouwens hoe zwaar ben je?

Werkingsduur is wat langer dan 2cb en vergeleken met 2cb is het mentaal wat zwaarder.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je had hier toch al een topic over?
Ik heb het mooie stofje 2-ce kunnen krijgen voor de ban. 100mg intotaal en dan is t op. Echter heb ik vernomen dat een trip 10-20mg is? Ik heb genoeg voor 5-10 trips. T is daarna mooi geweest wat 2ce betreft. Echter zijn er weinig topics over. Ik heb ervaring met LSD, 2CB, Truffels, LSA. 2cb en LSD op bijna 200mic en 2cb ook zeer hoog getript 30mg voor mijn doen. Ik ben wel wat gewend

Kunnen mensen die enige ervaring hebben met 2CE vertellen wat belangrijke info is.
Het is altijd verstandig om de eerste keer wat lager te beginnen, omdat je niet weet hoe je zult reageren op de stof. Vanwege de lange werkingsduur van 2C-E kan dat wel betekenen dat je een dag investeert in een trip die niet zo boeiend is. Ik kan aanraden om dat 'verlies' gewoon te nemen. Daarom is 10 milligram een goed begin. Ik heb zelf wel eens 15 milligram 2C-E genomen, en dat vond ik wel interessant. 20 milligram heb ik nooit geprobeerd, maar ik denk dat dat wel een redelijk heftige dosis is.
2C-E duurt redelijk lang, maar korter dan LSD. In totaal ben je zo'n 10 uur zoet, maar in mijn ervaring heb je na die 10 uur nog wel echt merkbare na-effecten die bijvoorbeeld slapen wat moeilijker maken. Het duurt ook flink lang voordat je in de trip zit. Dit kan wel twee uur duren. Daarom is het niet verstandig om bij te pakken.
- Ik hoor dat je er nogal misselijk van kan worden? Paar uur van te voren niet eten ofzo?
Inderdaad een paar uur van te voren niet eten is verstandig. Zorg dat je wat (gember)thee klaar hebt staan om te zetten. Dat kan eventueel helpen. Verder helpt lichaamsbeweging vaak ook tegen misselijkheid. Ik zou ook aanraden om alvast een avondmaaltijd te bereiden die je makkelijk kan opwarmen. Mijn favoriet voor dat soort gelegenheden is linzensoep. Dat is gezond, en makkelijk eetbaar.

- Tijdsduur

Thanks

En al 2C-E uitgeprobeerd of is het nog afwachten/zoeken tot het juiste moment zich voordoet?

Bovenaan