Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Sniksnak

Experimenterende gebruiker
Ik heb voor zover ik weet helemaal geen last van Dyscalculie of Dyslexie maar ik vergeet ook wel eens een heel woord in een zin of vergeet een letter. Vooral korte woorden die niet mega belangrijk zijn voor het onderwerp. Dus woorden als: dat, en, het etc. Met getallen draai ik ze ook vaak om. idd zoiets als dat je 45 bedoeld maar 54 schrijft. Als iemand mij zijn telefoonnummer opnoemt bv dan moeten ze dat echt cijfer voor cijfer opnoemen. Dus als het 458790 of zo is dan echt: 4, 5, 8, 7, 9, 0. En niet: 45, 87, 90. Dan maak ik geheid een fout.
Ik geef altijd mijn adhd (of iets) de schuld. Ik denk namelijk veel sneller dan ik schrijf of spreek. Dus dan vergeet ik gewoon dat woord te schrijven omdat mijn hersenen al 2 zinnen verder zijn :tearsofjoy:.
Ik lees wel meestal alles na en verbeter het soms. Als ik te hyper ben maak ik echt veel fouten. Terwijl ik voor Nederlands op school altijd heel goede cijfers had, ook met mijn examen. Sowieso voor talen trouwens.

Dit is het meest herkenbare wat ik gelezen heb vandaag haha.
Naja naast een zDoc die over opgroeien ging, ik kan je m zeker aanraden. Het ging over het uitvoeren van de makkelijkste alledaagse activiteiten waar je als puber vrij onzeker over kan zijn. Bijvoorbeeld normaal recht vooruit lopen zonder over je poten heen te struikelen etc. De onzekerheden in de efficiëntie van de dingen die we vaak doen schijnt dus te komen doordat omdat je in deze tijd groeit, jou brein vaak verward is omdat elke dag de maat van je lichaamsdelen veranderd. Best grappig om een documentaire te zien over je dagelijkse struggles. Ging verder ook over hoe kleine kinderen het voor elkaar krijgen de dood vrij vaak te kunnen ontsnappen. En het geen angst kennen waardoor pubers de meest spectaculaire dingen doen.

Maar ik heb precies hetzelfde hoor, totaal geen sporen van dyslexy maar ik zie het gewoon een een super snelle laptop met een ruk toetsenbord. Er zijn ook vele mensen en docenten die mij ook gewoonweg niet kunnen volgen in een gesprek. Als ik namelijk eenmaal ga praten dan kan ik echt lullen als Brugman en wanneer ik dan een zin zeg komt er een moment wat ik het beste kan beschrijven als ''Het Oh ja momentje'' en dan ben ik weer bang om te vergeten wat ik wil zeggen. Enorme chaos in me hoofd dus, Helaas lijkt het zo te zijn dat mijn brein niet meer kan functioneren op het moment dat ik in het middelpunt van de belangstelling staan. Zolang ik het gevoel heb dat ik niks voorstel kan ik zolang praten dat zelfs de docent neigingen krijgt me te slaan volgens mij.

Voor de mensen die dit ook hebben, je zult hoogstwaarschijnlijk niet snel een discussie verliezen omdat (bij mij in ieder geval) op elk antwoord dat ik krijg meteen weer een vraag heb.

Nu een hele andere onderwerp.
Ik loop op de een of andere manier al redelijk lang met het idee rond dat het best zou kunnen dat er weer een soort hippie tijd aan zou kunnen gaan komen. Ben ik de enige?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit is het meest herkenbare wat ik gelezen heb vandaag haha.
Naja naast een zDoc die over opgroeien ging, ik kan je m zeker aanraden. Het ging over het uitvoeren van de makkelijkste alledaagse activiteiten waar je als puber vrij onzeker over kan zijn. Bijvoorbeeld normaal recht vooruit lopen zonder over je poten heen te struikelen etc. De onzekerheden in de efficiëntie van de dingen die we vaak doen schijnt dus te komen doordat omdat je in deze tijd groeit, jou brein vaak verward is omdat elke dag de maat van je lichaamsdelen veranderd. Best grappig om een documentaire te zien over je dagelijkse struggles. Ging verder ook over hoe kleine kinderen het voor elkaar krijgen de dood vrij vaak te kunnen ontsnappen. En het geen angst kennen waardoor pubers de meest spectaculaire dingen doen.

Maar ik heb precies hetzelfde hoor, totaal geen sporen van dyslexy maar ik zie het gewoon een een super snelle laptop met een ruk toetsenbord. Er zijn ook vele mensen en docenten die mij ook gewoonweg niet kunnen volgen in een gesprek. Als ik namelijk eenmaal ga praten dan kan ik echt lullen als Brugman en wanneer ik dan een zin zeg komt er een moment wat ik het beste kan beschrijven als ''Het Oh ja momentje'' en dan ben ik weer bang om te vergeten wat ik wil zeggen. Enorme chaos in me hoofd dus, Helaas lijkt het zo te zijn dat mijn brein niet meer kan functioneren op het moment dat ik in het middelpunt van de belangstelling staan. Zolang ik het gevoel heb dat ik niks voorstel kan ik zolang praten dat zelfs de docent neigingen krijgt me te slaan volgens mij.

Voor de mensen die dit ook hebben, je zult hoogstwaarschijnlijk niet snel een discussie verliezen omdat (bij mij in ieder geval) op elk antwoord dat ik krijg meteen weer een vraag heb.

Nu een hele andere onderwerp.
Ik loop op de een of andere manier al redelijk lang met het idee rond dat het best zou kunnen dat er weer een soort hippie tijd aan zou kunnen gaan komen. Ben ik de enige?

Ik ben allang gaan tiener of puber meer, al meer dan 25 jaar niet. Hahahaha! Maar ik had het toen net zo “erg” als nu. Het enige wat wel verbeterd is sinds ik “volwassen” (ahum) ben is dat ik zelf meestal opmerk. Die fouten bedoel ik. Vroeger zag ik ze zelf ook niet altijd met nalezen.

Ik praat of klets van nature niet heel veel. Wel als ik ik zenuwachtig ben of juist in de belangstelling sta. Dan ga ik een soort ratelen en dan vlieg ik idd van de hak op de tak. Kan zo erg zijn dat ik zelf niet meer weet waar het nou eigenlijk over ging..

Discusieren ben ik wel aardig in mits ik een goed evenredige partner heb die het ook goed kan. Velen gaan harder praten, schreeuwen, persoonlijk worden of schelden om hun punt te maken maar komen met weinig inhoudelijks. Daar kan ik erg slecht tegen enhaak dan af. Niet echt verliezen dan natuurlijk maar ik win dan ook niet.

Hippie tijd, nee, hahaha! Nee te strak gedwongen leef en verwachtingspatroon in NL nu.

Sniksnak

Ik ben allang gaan tiener of puber meer, al meer dan 25 jaar niet. Hahahaha! Maar ik had het toen net zo “erg” als nu. Het enige wat wel verbeterd is sinds ik “volwassen” (ahum) ben is dat ik zelf meestal opmerk. Die fouten bedoel ik. Vroeger zag ik ze zelf ook niet altijd met nalezen.

Ik praat of klets van nature niet heel veel. Wel als ik ik zenuwachtig ben of juist in de belangstelling sta. Dan ga ik een soort ratelen en dan vlieg ik idd van de hak op de tak. Kan zo erg zijn dat ik zelf niet meer weet waar het nou eigenlijk over ging..

Discusieren ben ik wel aardig in mits ik een goed evenredige partner heb die het ook goed kan. Velen gaan harder praten, schreeuwen, persoonlijk worden of schelden om hun punt te maken maar komen met weinig inhoudelijks. Daar kan ik erg slecht tegen enhaak dan af. Niet echt verliezen dan natuurlijk maar ik win dan ook niet.

Hippie tijd, nee, hahaha! Nee te strak gedwongen leef en verwachtingspatroon in NL nu.

Nou ja, het heeft ook totaal geen zin om te gaan discussiëren met iemand die geen inhoudelijke punten geeft omdat het inderdaad onmogelijk is om van te winnen. Bij leeftijdsgenoten kan ik het nog enigszins verdragen omdat ik op jaar 3 kader zit en de mensen in mijn omgeving niet al te snugger zijn. Niet gemeen bedoeld maar voor mij niet fijn om mee te praten.
Waar ik me pas mateloos aan irriteer zijn docenten die hun fout niet willen toegeven als ik ze er op wijs omdat ze gewoonweg te trots zijn. Een rede waarom ik naar veel lessen niet ben gegaan vorig jaar omdat ik er niet tegen kan als ik weet dat iemand uit zijn nek zit te lullen en zijn onzin aan mij wil opdringen.

Met bijna al mijn leeftijdsgenoten kan ik wel niet makkelijk praten omdat mijn interesses vrijwel altijd botsen met die van anderen. Met andere woorden, je met die kinderen alleen maar van die irritante oppervlakkige gespreksstof. Daar ben ik vaak wel snel klaar mee omdat ik me gewoon onder een bepaalde onderwerp grens moet houden.

Ik zit dus 5 dagen in de week opgeschept met een klas van 15 jarige Amsterdammers die vrijwel alleen over dingen praten zoals gamen, dure kleding kopen, voetbal hebben. waar ik niet over mee kan praten omdat ik niet doe aan gamen, geen dure kleding kan veroorloven (en ook niet wil hebben), En ik geen voetbal speel maar aan parkour doe.
Ik denk dat je dan wel begrijpt dat je erg snel uitgepraat bent. Dus ik op school gewoon lekker tot ik naar me kamertje kan vluchten om vervolgens een vette toeter op te steken en mijzelf te laten verdrinken in de oceaan van de melodie, ondertussen lekker een beetje schrijven of een beetje freestylen. :)

Het liefste trek ik eigenlijk ook met volwassenen op maar zelfs die doen elke dag maar wat ze doen en denken naar mijn idee niet na voor mijn gevoel. Kan ik niet ff met iemand zijn geest ruilen of zo iets?:tearsofjoy:

Ik bewonder echt hoe mensen juist kunnen slap lullen als ze in de belangstelling staan want dan sla ik dicht.

Ik vraag me eigenlijk af wat jullie allemaal doen als jullie tijd voor jullie zelf hebben? vind het altijd leuk om te weten wat andere mensen zouden doen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Veel! Heb vele hobby’s, zo goed als allemaal buiten en actief. Sporten veel verschillende, bij dieren, natuur, en buiten zijn. Het weer waar ik van kan genieten buiten. Vooral als er van die mooie onstuimige luchten zijn. Winters met zonnig weer zijn de zonsondergangen zoooo mooi met al die kleuren. Paars, roze, blauwig, paralmoer etc. De rest van het jaar de wind, storm, onweer, mooie wolkendekken. Ik geniet vooral van buiten zijn in mijn vrije tijd. Strak blauwe luchten en mooi weer vind ik minder. Ook koken of bakken vind ik leuk. Docu’s of ander actualiteiten programma’s op tv kijken ook wel. Lezen ook wel al zijn dat periodes. Soms lees ik lange tijd elke avond en soms weer lange tijd niets. N soms wat drugs gebruiken in mijn vrije tijd.
Werken vind ik trouwens ook niet erg hoor en ook regelmatig leuk.

Enwat doe jij in je vrije tijd allemaal?

:questionmark:

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@Sniksnak . Hoe oud en jij eigenlijk? Ook 15 zoals je klasgenoten? Je komt wel iets ouder over dan 15 vind ik. Ik denk dat ik op mijn 15e nog niet zoveel wist over mezelf en over de samenleving etc. Ik was toen juist wat jonger in mijn doen en laten en denkwerk dan de gemiddelde andere 15/16 jarige.
Wel gebruikte ik nog helemaal geen drugs of drank toen. Jij wel al zo jong.

Sniksnak

@Sniksnak . Hoe oud en jij eigenlijk? Ook 15 zoals je klasgenoten? Je komt wel iets ouder over dan 15 vind ik. Ik denk dat ik op mijn 15e nog niet zoveel wist over mezelf en over de samenleving etc. Ik was toen juist wat jonger in mijn doen en laten en denkwerk dan de gemiddelde andere 15/16 jarige.
Wel gebruikte ik nog helemaal geen drugs of drank toen. Jij wel al zo jong.

Ik ben inderdaad 15 jaar oud. Soms denk ik wel dat ik het veel makkelijker zou zijn geweest als mijn geest overeen zou komen met mijn biologische leeftijd. Wees blij dat je toen wat jonger was in je manier van denken en doen, want als je op je 15e over dit soort dingen zou nadenken is dat meestal niet zo een goed teken. En ja hoe ik denk is ook wel een van de redenen dat ik al vroeg naar zulke dingen zocht. Als je namelijk te druk bezig bent met buitenspelen en dergelijke denk je helemaal niet aan drugs.

Maar ja,ik zeg altijd maar: het leven loopt zoals de wereld dat wilt, en daar moet je het mee doen. Uiteindelijk zal er vast wel een reden zijn waarom het leven is gelopen zoals het is.

Om de vorige vraag van je te beantwoorden,

Ik vind het zelf ook ontzettend leuk om buiten te zijn dus spendeer ik elke dag wel even buiten om bijvoorbeeld met mijn lieve hond te lopen, mijn hoofd leeg te maken en gewoon lekker door de stad heen lopen of fietsen.

Mijn dagelijkse bezigheden zijn eigenlijk, Schrijven omdat dat voor mij de enige manier is om gevoel te uiten en lekker mijn dagje te verwerken. Verder doe ik een beginnende koksopleiding en ben ik zaterdag en zondag wel een dagdeel te vinden in het restaurant waar ik werk.
Docu's zijn ook altijd heel leuk om te kijken en heb eigenlijk bijna alles boeiend vind omdat ik verslaafd ben aan dingen leren haha. Zodra ik ergens interesse in vind dan wil ik er graag alles over weten. ( Kennis is macht dus leren doet nooit kwaad.)

Ik ben al een aantal jaartjes best wel hooked aan de wiet dus ben daar vaak ook wel mee bezig, ( ik ga er vanuit dat er vraagtekens komen over de combi: koken+wiet. Blow eigenlijk al te lang om echt effect te krijgen. ' s avonds klim ik standaard op ons appartementencomplex om vervolgens mijn slaap stickie te roken.
Ik houd ook van schoonmaken omdat ik best wel neurotisch ben voor dingen die niet netjes zijn. Ook vind ik het fantastisch om happy hardcore op te zetten en rondjes te gaan springen door de stad en een beetje wat salto's te oefenen. Omdat ik op school vanwege het lage niveau geregeld wat vrije tijd heb. Geniet ik er ook van om leeftijdsgenoten advies te geven.

Eigenlijk was dat het wel een beetje in korte lijnen, ik doe eigenlijk niet heel super veel gevarieerd dus eigenlijk een soort cirkeltje.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben inderdaad 15 jaar oud. Soms denk ik wel dat ik het veel makkelijker zou zijn geweest als mijn geest overeen zou komen met mijn biologische leeftijd. Wees blij dat je toen wat jonger was in je manier van denken en doen, want als je op je 15e over dit soort dingen zou nadenken is dat meestal niet zo een goed teken. En ja hoe ik denk is ook wel een van de redenen dat ik al vroeg naar zulke dingen zocht. Als je namelijk te druk bezig bent met buitenspelen en dergelijke denk je helemaal niet aan drugs.

Maar ja,ik zeg altijd maar: het leven loopt zoals de wereld dat wilt, en daar moet je het mee doen. Uiteindelijk zal er vast wel een reden zijn waarom het leven is gelopen zoals het is.

Om de vorige vraag van je te beantwoorden,

Ik vind het zelf ook ontzettend leuk om buiten te zijn dus spendeer ik elke dag wel even buiten om bijvoorbeeld met mijn lieve hond te lopen, mijn hoofd leeg te maken en gewoon lekker door de stad heen lopen of fietsen.

Mijn dagelijkse bezigheden zijn eigenlijk, Schrijven omdat dat voor mij de enige manier is om gevoel te uiten en lekker mijn dagje te verwerken. Verder doe ik een beginnende koksopleiding en ben ik zaterdag en zondag wel een dagdeel te vinden in het restaurant waar ik werk.
Docu's zijn ook altijd heel leuk om te kijken en heb eigenlijk bijna alles boeiend vind omdat ik verslaafd ben aan dingen leren haha. Zodra ik ergens interesse in vind dan wil ik er graag alles over weten. ( Kennis is macht dus leren doet nooit kwaad.)

Ik ben al een aantal jaartjes best wel hooked aan de wiet dus ben daar vaak ook wel mee bezig, ( ik ga er vanuit dat er vraagtekens komen over de combi: koken+wiet. Blow eigenlijk al te lang om echt effect te krijgen. ' s avonds klim ik standaard op ons appartementencomplex om vervolgens mijn slaap stickie te roken.
Ik houd ook van schoonmaken omdat ik best wel neurotisch ben voor dingen die niet netjes zijn. Ook vind ik het fantastisch om happy hardcore op te zetten en rondjes te gaan springen door de stad en een beetje wat salto's te oefenen. Omdat ik op school vanwege het lage niveau geregeld wat vrije tijd heb. Geniet ik er ook van om leeftijdsgenoten advies te geven.

Eigenlijk was dat het wel een beetje in korte lijnen, ik doe eigenlijk niet heel super veel gevarieerd dus eigenlijk een soort cirkeltje.

Kun je niet een hogere en andere opleiding gaan doen? Als je je eigenlijk “verveeld” dan kun en zoek je misschien meer. Ik heb namelijk een veel te lage opleiding gedaan omdat je vroeger geen adhd had maar gewoon druk, vervelend en eigenlijk dom was. Ook was ik een meisje en toen der tijd dachten ze dat alleen jongens die “ziekte of gekte” konden krijgen. Ik ben totaal nooit gestimuleerd iets hogers of anders te gaan doen. Daar heb ik nu wel spijt van. Ik had toen met de juiste begeleiding die je nu soms wel kunt krijgen makkelijk HAVO kunnen doen en heel misschien zelfs meer. Ik heb nu “maar” LBO, vergelijkbaar met nu Kader. Niet dat dat erg is, elk onderwijs is prima voor bij wie het past. Ik heb de LBO met 2 vingers in mijn neus gehaald zonder ook maar iets te leren. Denk er maar over na wat je wil. Nu ben je nog jong en je wil graag leren.

Sniksnak

Kun je niet een hogere en andere opleiding gaan doen? Als je je eigenlijk “verveeld” dan kun en zoek je misschien meer. Ik heb namelijk een veel te lage opleiding gedaan omdat je vroeger geen adhd had maar gewoon druk, vervelend en eigenlijk dom was. Ook was ik een meisje en toen der tijd dachten ze dat alleen jongens die “ziekte of gekte” konden krijgen. Ik ben totaal nooit gestimuleerd iets hogers of anders te gaan doen. Daar heb ik nu wel spijt van. Ik had toen met de juiste begeleiding die je nu soms wel kunt krijgen makkelijk HAVO kunnen doen en heel misschien zelfs meer. Ik heb nu “maar” LBO, vergelijkbaar met nu Kader. Niet dat dat erg is, elk onderwijs is prima voor bij wie het past. Ik heb de LBO met 2 vingers in mijn neus gehaald zonder ook maar iets te leren. Denk er maar over na wat je wil. Nu ben je nog jong en je wil graag leren.

Kan ik wel doen als ik wil, maar ben met een aandoening geboren wat ik zelf beschrijf als chronische school haat. hehe, ik heb er een hekel aan om stil te zitten en zeker als het verplicht is, op deze school heb ik nu meer praktijklessen waardoor ik lekker een beetje kan koken of bakken.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Oh nou. Ik heb nooit een diploma gehaald omdat ik dakloos (echt dakloos) was toen ik tiener was.

Nu wil ik nog steeds niet naar school omdat ik zelf sneller leer dan via het uitgestippelde leerplan van de school. Ook vind ik het erg vervelend dat je je op school aan allerlei regeltjes moet houden.

Nog steeds geen diploma maar wel een eigen bedrijf en een middelvinger naar school. Een autodidact die handig is met internet en Engelse taal kan zoveel zelf leren.

School kan heel beperkend werken omdat je in 4 jaar eigenlijk helemaal geen tijd hebt om dingen te leren buiten de uitgestippelde lijntjes.

Aan het eind van het verhaal krijg je een papiertje dat je goed je best hebt gedaan en bekwaam bent. Lekker belangrijk. Je zal jezelf toch altijd moeten bewijzen met of zonder papiertje.

• Like
Waarderingen: Bas

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
School kan heel beperkend werken omdat je in 4 jaar eigenlijk helemaal geen tijd hebt om dingen te leren buiten de uitgestippelde lijntjes.

Hoezo zou je daar geen tijd voor hebben dan? Ik had juist zeeën van tijd toen ik nog op school zat.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
School en huiswerk slokt je tijd op.

Om echt iets zelf te leren van binnen en van buiten zoals elektronica, de natuurkundige principes, theorie, ervaring opdoen, de praktijk, bouwen,enz, heb je echt veel tijd nodig. 1 a 2 jaar als je fanatiek bent. Dan moet je dus echt full on zelfstudie doen en school stoort daar enorm bij.

Als je bovenstaand wil leren via de uitgestippelde weg moet je eerst middelbare school dan HBO en dan technische universiteit. Hoeveel jaar dit kost weet ik niet maar je leert vast ook een hoop dingen en vakken waar je niet om gevraagd hebt en je wordt misschien ook nog gebrainwashed door het corps en door zogenaamde aangeleerde regels en etiquette.

School is brainwashing.

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
School en huiswerk slokt je tijd op.
Bij mij gold hetzelfde als bij @Roze olifant, ik heb nog nooit zoveel vrije tijd gehad als toen ik op de universiteit zat. Ik ging zelden naar college, eigenlijk alleen als het verplicht was en dat was zelden. Daarnaast maakte ik ook alleen huiswerk als het verplicht was en dat was ook zelden. Alleen mijn tentamen weken waren super druk, maar dat is een weekje knallen en daarna weer lekker alle tijd. Als ik gemiddeld 10 uur per week aan studeren besteedde was het veel en dat is inclusief de terror tentamen weken.

Kortom, als je tijd wilt hebben voor eigen dingen erbij leren moet je vooral gaan studeren.

tom w

Gelukkig bestaat dit topic,
ik zou niet weten waar ik mijn oncontroleerbare schrijfdrang die ik nu heb door de sterke pep,
anders zou moeten loslaten ?

Ik en een mijn bebaarde bikerkameraad zaten op de bank met nspiegel vol lekkers ,
die klaarlag op de salontafel voor overdadig vertier .

Tot we beiden hevig opschrokken van de rinkelende vaste telefoon,
Uit strakheid en reflexmatig handelen neem ik de hoorn van de haak,
een nasale stem van een telemarketeer,

sterf schorem dacht ik eerst ,

en mijn maat duwt de speakerphone aan

Waardoor de echo van de nasale verkopersstem die door de woonkamer schalde hem een nog hoger muppetgehalte gaf.

Hij formuleerde via weinig ommewegen de vraag of we geinteresseerd waren in encyclopediën aan spotprijzen !

Sneller sprekend voegde hij er aan toe, de eerste 100 toehappers krijgen er een gratis poster bij van een naakte lola brood.

Die stond helemaal niet met der tieten bloot in de playboy sneerde ik hem toe , jij klootzak.

Durf jij het aan mij zowaar op te bellen en me blaasjes wijs te maken???

Meteen sprong mijn bikervriend recht met gebalde vuisten zijn klemmende tanden tonend ,alsof ie me wou backen.

Neen neen meneer, u heeft gelijk, betreffende u playboy argumentatie

maar dit betreft een zeldzame shoot, van haar getrokken in een kraakpand ter ere van een goed doel;
voor dwergmaltezers in Ibiza die daar de staarten afgekapt worden ,
omdat de beau monde dat daar mooier vind,

en praktischer daar er geen kakresten aanklodden aan die vieze staarten !

Lola steunt dit met hart en ziel

en wou zelfs full on naakt poseren met de schaamlippen open !

De barbaar die achter me stond riep bulderend , ik doe mee ! ik bestel ze !
Maar ze moeten geleverd worden binnen de twee uur ,

uhm stamelde de man ok ik ga akkoord ik zet er onze snelste koerier op !

Ik time het kloothommel !!!!! zei men maat
Twee seconden te laat, en ik krijg ze gratis !

Nou mooi zeg ik , inhakend, dan zie ik dat wijf der prammen en der kut ook eens !
Nu ze rijp is ...

Ja gelukkig ben jij niet vatbaar voor pepgeilte zei men bebaarde medegebruiker zich de neus volstouwend.

Er werd intussentijd gesnoven en gedronken,

op tv komt een nieuwsflash over dwergkonijnen en een grote mollenplaag in het vondelpark in amsterdam

als grap van stonede franse toeristen,
die dachten dat de nederlanders wel tegen een mollenplaagje konden.

Ik verloor hierbij mezelf in een vlaag van zinsverbijsterende woede !

Wat denken die fransen hier te doen brieste ik !

ons komen besodemieteren????

Wist je dat die fransen hun wijven lusten net als hun kazen? smeuiig en stinkend !!!

En dan komt dat gespuis hier mollenplagen uitlokken!!

Ik ben nu niet zo amsterdams gezind,
maar nfrans mag zich hier keurig gedragen !

Tulpen , kaas, klompen , wiet en truffels kopen ja !
nhoertje of twee op de wallen ok

Maar hier durven grappen uithalen, dood door een vuurpeleton verdienen ze !!!!

Levenslang een kerker in zonder licht !

waterboarden !

onderzeiken !

Hun gehemelte schaven met een rasp

teennagels uittrekken met koperen tangen tot hun voeten dusdanig gezwollen staan dat ze wekenlang enkel zwemvliezen als schoeisel kunnen dragen om buiten te komen.

en sterke hallucinogene drugs in hun aars pluggen

en dan ben ik nog mals !

De snerpende deurbel deed ons zo schrikken dat we elkaar vastnamen van het schrikken !

En onderbrak mijn met beschuimde mondhoeken ontsierde mond van een peprant die niet gauw zou gestopt zijn zonder aanleiding.

Een koerier van postNL staat voor de deur met ngrote doos en onder zijn oksel een grote posterrolkoker

Ok bedankt zei ik en nou oprotten naar je eigen contreien en vlug zei ik roodaangelopen,de surinaamse koerier ging in snelle tred over de schouder kijken met ogen vol schrik vlug naar zijn bestelwagen !

Ik sloeg de deur hard toe !

Mijn handen zweten van vooropwinding als ik de schroefdop van de posterkoker draai

Bij het ontrollen van de poster kregen we de zware teneerslaging te verwerken dat het een poster betrof van koningin Beatrix op nkameel in egypte in de jaren 70

Van razernij en shock sloeg ik steil achterover op de salontafel met de mooie speedberg.

Die brak in drie stukken, ik hoorde men naam roepen in de verte !

Ik dwaal weg,

er komt in een psychedelisch visioen een groot complex systeem van kristallen bollen op me af.

Waarin ik al mijn mogelijke reincarnaties zag.

Een aarsworm van ndik amerikaans wijf,

een mus zonder vleugels in een belgisch plattelandsdorp

een aangespoelde mossel in vlissingen

een duizendpoot onder een wakke steen in een afgelegen limburgs bos

of een blinde kat met slechtwerkende darmen,

ik krijs ,en krijs !

was ik dan zo'n schoft?

Ik kom bij zinnen,

ik ben zeiknat, van overgoten geweest te zijn van nvaas vol water,

ik zie de kop van mijn vriend in het lelijkste perspectief,

vanonderdoor , de dubbele kinnen beter onthullend,

Ik roep mijn huis uit ! Ik wil rust

Hij haaste zich als een hardloper tijdens een olympische recordpoging weg,

ik zak onderuit in de zetel, zucht, en zie op tv noude sketch van andre van duyn,

nou mss moet ik mijn leven maar eens herzien, wat aardiger worden ofzo?

die gedachte verloor zeer snel zijn kracht en keek wat er van de pep te redden viel,

en heb ndorpsdronkaard die steeds aan de winkelkarstalling van de plaatselijke lidl , goedkope tjechische pils slurpt,

en zich bezighoud met lallen en bemoeiziek naderen als ie nvrouw wat blikschade ziet maken op de parking.

Wat vaak gebeurd!!!

Welnu die man, heb ik de poster cadeau gedaan, hij lachte en zei ik dacht eerst die scheurt ier een stuk van die plastic golfplaat af van de winkelkartstalling en gaat mij havenen en snijden met die scherpe randen,

krijg ik nou beatrix in der lekkere jaren cadeau

de wereld draaid rond en door rond en door riep ie me na.

tom w

wat wil ik nu ,
wat wil ik nu,
ik wil zoveel ,,

een bodemloze pepzak.

een schotse kilt

nette vrouwen die hoeren in bed blijken,

onvoorwaardelijke vriendschap en liefde

toekijken hoe Milaanse vrouwenhatende modegoeroenichten ''die vrouwelijke vormen dusdanig haten dat ze via slinkse flikkerideaalnormen en boeremarketingbedrog verantwoordelijk zijn voor anorexiatsunami's;''
tot bloedens toe in de aars gepureestamperd worden door een sodomierobot, in een tjechische verlaten autobandenfabriek
omcirkeld door applaudiserende joelende pervetine junks, die slechts het handengeklap en krankzinnigengelach staken voor het zetten van een nieuwe shot pervetine.

ik wil zoveel,

ik wil een mensenjacht meemaken op een oekraieens prive domein van een exentrieke baron,
waar ik gierend als ngek vlotte beursmakelaarsuitschot opjaag als wild , terwijl ze driedelige maatpakken dragen van over de 7000 euro,straffende voor hun riante jaarlijkse bonussen ter waarde van een modale gezinswoning die ze verkregen hebben voor het snuiven van coke op vele winterdagen ,vanaf hangtieten van algerijnse hoeren.

Bilderbergachtige groepen en consoorten die op conventies in ondergrondse atoomkelders in alaska , simultaan cyanidepillen
slikken uit doodsangst .

Ik wil lijkbleke politici op tv horen aankondigen dat alle ingrepen in negatieve zin op de sociale zekerheid teruggeschroefd worden.en niks van hun gezeik als legitiem nog herkend wordt.

Van inzichten verrijkt zegt een woordvoerder het zijn niet de luie chipsvretende op de bank liggende burgers die voor problemen zorgen, maar de arrogante ambitieuzen der aarde die alles willen veranderen die niemand met rust laten.

De rijkste families op aard, zullen de plastische chirurgen zodanig belasten dat ze dag en nacht onder amfetamines die smoelwerken moeten onherkenbaar maken , en hun dietisten hun voeding herschikken dat ze zelfs aan hun scheten niet te herkennen zijn

Vrachtvliegtuigen vol cash komen overgevlogen van kaaimaneilanden en andere belastingsparadijzen, waar het belast en benut wordt door de landen waaruit het weggesluisd werd.

Emmisienormen worden dusdanig teruggeschroefd dat vele multinationals failliet gaan, en ceo's op tv zeggen schouderophalend

het is nu eenmaal de rede, de logica wint, de wereld heelt.

grote halgen op marktspleinen voor economen ''als valse profeten destijds met de dekmantel der opiniemaker orakelend '' zij zullen de eersten zijn wiens nekken we horen knakken door verhanging,

lobbyisten, verraders uit het parlement, criminele multinationals als bayer monsanto , !vuurpeletons!, bankiers die achter de bubbel van de crisis zaten door het casinokapitalisme te lanceren, hedgefondsen, alle wall street makelaars en krapuul (uitschot)allemaal aan de koord , feest licht en vuur, heropflakkeringen, waarden en normen, alles cooperatief, bedrijven en banken

de buikspreekpoppen aka politici gevierendeeld, alsook belastingsontduikend miljonairsgespuis.

alle verraders en huichelaars met pek en veren door de straten,
meisjes van vijf klouteren over de dranghekkens en spuwen erop ,
vuile fucking verrader fuck you met je fucking neoliberalisme ,
casinokapitalisme en aandeelhouderpijperij,
de sociale zekerheid proberen afbreken,
dood door langzame verstikking, of uitgehongerd
jaja rijke verraders , nepdemocratie verkopen aan de mensen duurt maar zo lang et duurt,

marketing slick guys die bewerkte foto's van vrouwen de wereld instuurden en onzekerheden creeerden om zo winst te maken, worden de kop afgetrokken door ijslandse strongmannen van 2 m 10 en hun rompen worden gevoederd aan hyena's
en gieren

koffieplantages in brazilie worden gebombardeerd, koffie de olie van de economie, wordt duivelspek gedooopt,

Pooiers en mensensmokkelaars worden ondersteboven gehangen aan verkeerspalen van drukke wegen waar alle bestuurders en medereizigers van roeispanen worden voorzien, om deel te nemen aan het volksvermaak van het doodranselen van de monsters.

Gekoloniseerde landen in ere hersteld, en elke burger ter wereld een onvoorwaardelijk inkomen met de eigen keus er bij te werken of niet, jaques fresco zijn utopisch venusproject krijgt ntestcase.

alle lijken zijn uit de kast, alle spoken op zolder zijn verjaagd, de wierook brand nu ter viering van de onkraakbare hevig laaiende ziel in mij die zich niet liet kooien, de godsvonk krijgen ze nooit gedimd

pelgrim

Bewuste gebruiker
wat wil ik nu ,
wat wil ik nu,
ik wil zoveel ,,

een bodemloze pepzak.

een schotse kilt

nette vrouwen die hoeren in bed blijken,

onvoorwaardelijke vriendschap en liefde

toekijken hoe Milaanse vrouwenhatende modegoeroenichten ''die vrouwelijke vormen dusdanig haten dat ze via slinkse flikkerideaalnormen en boeremarketingbedrog verantwoordelijk zijn voor anorexiatsunami's;''
tot bloedens toe in de aars gepureestamperd worden door een sodomierobot, in een tjechische verlaten autobandenfabriek
omcirkeld door applaudiserende joelende pervetine junks, die slechts het handengeklap en krankzinnigengelach staken voor het zetten van een nieuwe shot pervetine.

ik wil zoveel,

ik wil een mensenjacht meemaken op een oekraieens prive domein van een exentrieke baron,
waar ik gierend als ngek vlotte beursmakelaarsuitschot opjaag als wild , terwijl ze driedelige maatpakken dragen van over de 7000 euro,straffende voor hun riante jaarlijkse bonussen ter waarde van een modale gezinswoning die ze verkregen hebben voor het snuiven van coke op vele winterdagen ,vanaf hangtieten van algerijnse hoeren.

Bilderbergachtige groepen en consoorten die op conventies in ondergrondse atoomkelders in alaska , simultaan cyanidepillen
slikken uit doodsangst .

Ik wil lijkbleke politici op tv horen aankondigen dat alle ingrepen in negatieve zin op de sociale zekerheid teruggeschroefd worden.en niks van hun gezeik als legitiem nog herkend wordt.

Van inzichten verrijkt zegt een woordvoerder het zijn niet de luie chipsvretende op de bank liggende burgers die voor problemen zorgen, maar de arrogante ambitieuzen der aarde die alles willen veranderen die niemand met rust laten.

De rijkste families op aard, zullen de plastische chirurgen zodanig belasten dat ze dag en nacht onder amfetamines die smoelwerken moeten onherkenbaar maken , en hun dietisten hun voeding herschikken dat ze zelfs aan hun scheten niet te herkennen zijn

Vrachtvliegtuigen vol cash komen overgevlogen van kaaimaneilanden en andere belastingsparadijzen, waar het belast en benut wordt door de landen waaruit het weggesluisd werd.

Emmisienormen worden dusdanig teruggeschroefd dat vele multinationals failliet gaan, en ceo's op tv zeggen schouderophalend

het is nu eenmaal de rede, de logica wint, de wereld heelt.

grote halgen op marktspleinen voor economen ''als valse profeten destijds met de dekmantel der opiniemaker orakelend '' zij zullen de eersten zijn wiens nekken we horen knakken door verhanging,

lobbyisten, verraders uit het parlement, criminele multinationals als bayer monsanto , !vuurpeletons!, bankiers die achter de bubbel van de crisis zaten door het casinokapitalisme te lanceren, hedgefondsen, alle wall street makelaars en krapuul (uitschot)allemaal aan de koord , feest licht en vuur, heropflakkeringen, waarden en normen, alles cooperatief, bedrijven en banken

de buikspreekpoppen aka politici gevierendeeld, alsook belastingsontduikend miljonairsgespuis.

alle verraders en huichelaars met pek en veren door de straten,
meisjes van vijf klouteren over de dranghekkens en spuwen erop ,
vuile fucking verrader fuck you met je fucking neoliberalisme ,
casinokapitalisme en aandeelhouderpijperij,
de sociale zekerheid proberen afbreken,
dood door langzame verstikking, of uitgehongerd
jaja rijke verraders , nepdemocratie verkopen aan de mensen duurt maar zo lang et duurt,

marketing slick guys die bewerkte foto's van vrouwen de wereld instuurden en onzekerheden creeerden om zo winst te maken, worden de kop afgetrokken door ijslandse strongmannen van 2 m 10 en hun rompen worden gevoederd aan hyena's
en gieren

koffieplantages in brazilie worden gebombardeerd, koffie de olie van de economie, wordt duivelspek gedooopt,

Pooiers en mensensmokkelaars worden ondersteboven gehangen aan verkeerspalen van drukke wegen waar alle bestuurders en medereizigers van roeispanen worden voorzien, om deel te nemen aan het volksvermaak van het doodranselen van de monsters.

Gekoloniseerde landen in ere hersteld, en elke burger ter wereld een onvoorwaardelijk inkomen met de eigen keus er bij te werken of niet, jaques fresco zijn utopisch venusproject krijgt ntestcase.

alle lijken zijn uit de kast, alle spoken op zolder zijn verjaagd, de wierook brand nu ter viering van de onkraakbare hevig laaiende ziel in mij die zich niet liet kooien, de godsvonk krijgen ze nooit gedimd

I like the way you think lol :tongueout: :wink: :grin:...

L

Lid 147679

Gast
@PsychedelicMagic las hier nog eentje over koning beatrix, koningin beatrix doet het altijd goed in lulverhalen
bazenverhaal ook dit, klassiekertje

Gelukkig bestaat dit topic,
ik zou niet weten waar ik mijn oncontroleerbare schrijfdrang die ik nu heb door de sterke pep,
anders zou moeten loslaten ?

Ik en een mijn bebaarde bikerkameraad zaten op de bank met nspiegel vol lekkers ,
die klaarlag op de salontafel voor overdadig vertier .

Tot we beiden hevig opschrokken van de rinkelende vaste telefoon,
Uit strakheid en reflexmatig handelen neem ik de hoorn van de haak,
een nasale stem van een telemarketeer,

sterf schorem dacht ik eerst ,

en mijn maat duwt de speakerphone aan

Waardoor de echo van de nasale verkopersstem die door de woonkamer schalde hem een nog hoger muppetgehalte gaf.

Hij formuleerde via weinig ommewegen de vraag of we geinteresseerd waren in encyclopediën aan spotprijzen !

Sneller sprekend voegde hij er aan toe, de eerste 100 toehappers krijgen er een gratis poster bij van een naakte lola brood.

Die stond helemaal niet met der tieten bloot in de playboy sneerde ik hem toe , jij klootzak.

Durf jij het aan mij zowaar op te bellen en me blaasjes wijs te maken???

Meteen sprong mijn bikervriend recht met gebalde vuisten zijn klemmende tanden tonend ,alsof ie me wou backen.

Neen neen meneer, u heeft gelijk, betreffende u playboy argumentatie

maar dit betreft een zeldzame shoot, van haar getrokken in een kraakpand ter ere van een goed doel;
voor dwergmaltezers in Ibiza die daar de staarten afgekapt worden ,
omdat de beau monde dat daar mooier vind,

en praktischer daar er geen kakresten aanklodden aan die vieze staarten !

Lola steunt dit met hart en ziel

en wou zelfs full on naakt poseren met de schaamlippen open !

De barbaar die achter me stond riep bulderend , ik doe mee ! ik bestel ze !
Maar ze moeten geleverd worden binnen de twee uur ,

uhm stamelde de man ok ik ga akkoord ik zet er onze snelste koerier op !

Ik time het kloothommel !!!!! zei men maat
Twee seconden te laat, en ik krijg ze gratis !

Nou mooi zeg ik , inhakend, dan zie ik dat wijf der prammen en der kut ook eens !
Nu ze rijp is ...

Ja gelukkig ben jij niet vatbaar voor pepgeilte zei men bebaarde medegebruiker zich de neus volstouwend.

Er werd intussentijd gesnoven en gedronken,

op tv komt een nieuwsflash over dwergkonijnen en een grote mollenplaag in het vondelpark in amsterdam

als grap van stonede franse toeristen,
die dachten dat de nederlanders wel tegen een mollenplaagje konden.

Ik verloor hierbij mezelf in een vlaag van zinsverbijsterende woede !

Wat denken die fransen hier te doen brieste ik !

ons komen besodemieteren????

Wist je dat die fransen hun wijven lusten net als hun kazen? smeuiig en stinkend !!!

En dan komt dat gespuis hier mollenplagen uitlokken!!

Ik ben nu niet zo amsterdams gezind,
maar nfrans mag zich hier keurig gedragen !

Tulpen , kaas, klompen , wiet en truffels kopen ja !
nhoertje of twee op de wallen ok

Maar hier durven grappen uithalen, dood door een vuurpeleton verdienen ze !!!!

Levenslang een kerker in zonder licht !

waterboarden !

onderzeiken !

Hun gehemelte schaven met een rasp

teennagels uittrekken met koperen tangen tot hun voeten dusdanig gezwollen staan dat ze wekenlang enkel zwemvliezen als schoeisel kunnen dragen om buiten te komen.

en sterke hallucinogene drugs in hun aars pluggen

en dan ben ik nog mals !

De snerpende deurbel deed ons zo schrikken dat we elkaar vastnamen van het schrikken !

En onderbrak mijn met beschuimde mondhoeken ontsierde mond van een peprant die niet gauw zou gestopt zijn zonder aanleiding.

Een koerier van postNL staat voor de deur met ngrote doos en onder zijn oksel een grote posterrolkoker

Ok bedankt zei ik en nou oprotten naar je eigen contreien en vlug zei ik roodaangelopen,de surinaamse koerier ging in snelle tred over de schouder kijken met ogen vol schrik vlug naar zijn bestelwagen !

Ik sloeg de deur hard toe !

Mijn handen zweten van vooropwinding als ik de schroefdop van de posterkoker draai

Bij het ontrollen van de poster kregen we de zware teneerslaging te verwerken dat het een poster betrof van koningin Beatrix op nkameel in egypte in de jaren 70

Van razernij en shock sloeg ik steil achterover op de salontafel met de mooie speedberg.

Die brak in drie stukken, ik hoorde men naam roepen in de verte !

Ik dwaal weg,

er komt in een psychedelisch visioen een groot complex systeem van kristallen bollen op me af.

Waarin ik al mijn mogelijke reincarnaties zag.

Een aarsworm van ndik amerikaans wijf,

een mus zonder vleugels in een belgisch plattelandsdorp

een aangespoelde mossel in vlissingen

een duizendpoot onder een wakke steen in een afgelegen limburgs bos

of een blinde kat met slechtwerkende darmen,

ik krijs ,en krijs !

was ik dan zo'n schoft?

Ik kom bij zinnen,

ik ben zeiknat, van overgoten geweest te zijn van nvaas vol water,

ik zie de kop van mijn vriend in het lelijkste perspectief,

vanonderdoor , de dubbele kinnen beter onthullend,

Ik roep mijn huis uit ! Ik wil rust

Hij haaste zich als een hardloper tijdens een olympische recordpoging weg,

ik zak onderuit in de zetel, zucht, en zie op tv noude sketch van andre van duyn,

nou mss moet ik mijn leven maar eens herzien, wat aardiger worden ofzo?

die gedachte verloor zeer snel zijn kracht en keek wat er van de pep te redden viel,

en heb ndorpsdronkaard die steeds aan de winkelkarstalling van de plaatselijke lidl , goedkope tjechische pils slurpt,

en zich bezighoud met lallen en bemoeiziek naderen als ie nvrouw wat blikschade ziet maken op de parking.

Wat vaak gebeurd!!!

Welnu die man, heb ik de poster cadeau gedaan, hij lachte en zei ik dacht eerst die scheurt ier een stuk van die plastic golfplaat af van de winkelkartstalling en gaat mij havenen en snijden met die scherpe randen,

krijg ik nou beatrix in der lekkere jaren cadeau

de wereld draaid rond en door rond en door riep ie me na.

Trippy langkous

Badass junkie
Omdat je nu nog maar ingewijd wordt in de geheime corridoren van het drugsforum.
Wees voorzichtig meisje
Velen kwamen niet terug van hier.
Waarom krijg ik soms geen melding als iemand mij citeerd? 🤔

En ik zal uitkijken haha, alweer een tijdje geleden dat ik pep heb gedaan trouwens. Word weer eens tijd!

Bovenaan