TimKGB zei:BAVARIA!
Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan en Jupiler dus. En Grolsch. Nogmaals, mijn mening is feit.Eier zei:Hier wordt Jupiler aan toegevoegd.Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.

TimKGB zei:geen grolschen geen hertog jan
jupiler is ok!
![]()
Serenity zei:TimKGB zei:geen grolschen geen hertog jan
jupiler is ok!
![]()
Val dood.
Djodjo zei:*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje!![]()
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim?![]()
Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan!![]()
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )
maar als je dit niet lust halen we effe samen een jupiler
)hersenspinsel zei:Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty![]()
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken
karen zei:bavaria !!!
Psycho_Chrono zei:Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:
Guiness
Murphy's
Strongbow
Adrenochroom zei:karen zei:bavaria !!!
en nog meer
.acidboy zei:Psycho_Chrono zei:Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:
Guiness
Murphy's
Strongbow
Mee eens, je vergeet Kilkenny![]()
Trouwen?boterkoek17 zei:franciskaner weissbier is ook errug lekker
deadlock zei:Trouwen?boterkoek17 zei:franciskaner weissbier is ook errug lekker
Ehm Duvel wordt toch echt overal verkocht hier hoor maatsmakbol zei:aha, eindelijk een topic naar mijn hart
algemeenhoudt ik van de normale belgische pintjes (jupiler, stella) maar ik ben helemaal zot van mijn favoriete drug allertijde : Duvel!
misschien niet zo bekend in nederland (en ook niet zo gemakkelijk te verkrijgen) maar mijns inziens iets dat iedereen gewoon geprobeerd moet hebben!
(het Allerbeste bier blijft trappist van westvleteren .. maar daarvoor moet je voor 1krat een hele dagtrip doen...)