Beste bier

Djo

Badass junkie
*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje! :beer:
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim? :beer:

Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan! :wave:
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Djodjo zei:
*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje! :beer:
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim? :beer:

Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan! :wave:
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )

w000t! :mrgreen: :sunglasses: ik leef weer :mrgreen: :wave:

Ik drink eigenlijk altijd bavaria :) :smoke: maar als je dit niet lust halen we effe samen een jupiler :stoned:

Party time :) :hearteyes:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Carslberg--->probably the best beer in the world :hearteyes: :smoke: :wave:

zoals dit?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hertog Jan! meesterlijk bier
Vind Grand Prestige van Hertog ook wel lekker af en toe..

Leiny

Belezen gebruiker
misschien een beetje corny maare vind amstel en heineken het lekkerst, wiekse is ook wel okeej :beer:

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty :openmouth:
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hersenspinsel zei:
Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty :openmouth:
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken

haha ik noem het echt paarden pis .... zo ranzig al dat hollandse pils.

Bier is geen pils.

speeseend

Wijs gebruiker
Zolang het geen 20cent-pils is, vindt ik het allemaal wel te haggelen. Grolsch, Carlsberg of een

gaan er wel wat beter in dan de rest van de a-categorie.

PROOST!

P.S. van Bavaria ga ik écht flink over m'n gier, jakkie bah!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Bavaria? Scheer je weg schavuit! Harrr! :openmouth:

Hertog Jan heerscht, vooral de glazen :grin:
Palm staat sterk op de tweede plaats, met de concurrentie ver achter zich gelaten.

In een bruin cafeetje wil een Leffe Dubbel er ook wel ingaan. Van de tap welliswaar. En na een dag in de brandende zon op het strand gelegen te hebben vind ik het heerlijk om een Hoegaarden te drinken. Zonder fruit welliswaar anders is ie al dood als ze bij je tafeltje aankomen :)

smakbol

Newbie
aha, eindelijk een topic naar mijn hart :)

algemeenhoudt ik van de normale belgische pintjes (jupiler, stella) maar ik ben helemaal zot van mijn favoriete drug allertijde : Duvel!
misschien niet zo bekend in nederland (en ook niet zo gemakkelijk te verkrijgen) maar mijns inziens iets dat iedereen gewoon geprobeerd moet hebben!

(het Allerbeste bier blijft trappist van westvleteren .. maar daarvoor moet je voor 1krat een hele dagtrip doen...)

982

Bewuste gebruiker
Sinds ik niet zoveel geld meer omhanden heb... drink ik vaak amstel of de B merken (brouwmeester, schutters, jaeger of schultenbrau).

Vroeger was ik veel specifieker maar mn smaakpupillen zijn een beetje aangetast heb ik het idee

:beer:

Supervlieg

Wijs gebruiker
smakbol zei:
aha, eindelijk een topic naar mijn hart :)

algemeenhoudt ik van de normale belgische pintjes (jupiler, stella) maar ik ben helemaal zot van mijn favoriete drug allertijde : Duvel!
misschien niet zo bekend in nederland (en ook niet zo gemakkelijk te verkrijgen) maar mijns inziens iets dat iedereen gewoon geprobeerd moet hebben!

(het Allerbeste bier blijft trappist van westvleteren .. maar daarvoor moet je voor 1krat een hele dagtrip doen...)
Ehm Duvel wordt toch echt overal verkocht hier hoor maat :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
Westmaller Tripple :hearteyes:

Verder lust ik eigenlijk alle bier wel, maar als ik mocht kiezen zou ik toch voor Hertog Jan of Grolsch gaan :)

Bovenaan