Bewijs verzamelen

inner_search

Badass junkie
ga dan jij dan zelf ook door naar een volgend topic als jij mij toch niet wilt helpen met verdere informatie.
Ik heb het al meermaals gezegt zelfs vandaag nog.
Een forum staat vrij om te antwoorden op wat je wil , als JIJ daar geen baat of intresse ik hebt lees er dan over of negeer het.
Als je tegen mij zegt reageer niet meer , blijf ik zeker je topic volgen en reageren hoe ik er over denk.

Je verhalen kloppen ook niet allemaal , zijn niet afgestemd op elkaar en je lijkt al te weten welke uitspraak de rechter gaat doen.

Je wil alleen maar horen wat je leuk vind en de negatieve kant schuif je van jezelf af of praat je goed met hij mag hel soms nog wel zien.
Hier heb jij nix over te beslissen.

Wat ik je aanraad is van stoppen met hoe je nu bezig bent (gaat slechter uitdraaien voor je als je zelf detecive gaat spelen).
Je ex gaat je nog meer "kloten".
En kan trouwens tege jouw ook bewijs verzamelen.
Uit je vorige topic is af te lijden dat je al wist van zen coke gebruik en had je wel nog sex met hem (topic over coke en zaad.)dus ben je even schuldig als hem als je toen nog wel toelaten om bij zen kind te zijn.
Maar nu jij ruzie hebt met hem , mag het niet meer.
Maar dat stukje zal je niet vertellen op de rechtbank neem ik aan ?

Allemaal kort door de bocht als je het mij vraagt.
Maar hey , het is een open forum ieder zen mening :wink:

Rivalrie

Badass junkie
Zoals ik al zei hebben we het er al over gehad om te kijken om af te kicken, samen hier voor te zorgen. Dit wil hij niet.
En ik maak hem niet kapot, ik wil hem laten zien dat hij niet goed bezig is.
En daarbij zal zijn zoon ook bij zijn vader zijn, maar niet dag en nacht. Lees dan aub wel het hele topic even door
Oké. Je bent sowieso verplicht om een advocaat aan te nemen voor de scheiding. Ik zou zeggen, vraag hem voor advies.

Wilt je ex eigenlijk wel een co-ouderschap of de kids in het weekend?

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Hier ben ik het niet mee eens. Wij zijn geen rechten forum en geen advocaten of privé detectives. Dit verhaal kan net zo goed verzonnen zijn om iemand te framen.
Dus het hele topic over drugs en de wet moet ook maar de prullenbak in gesodemieter worden? Want ja we hebben niks met de wet te maken. En het topic over alle andere dingen zoals wat ben je aan het doen moet ook maar weg want we zijn geen "wat ben je aan het doen" - forum.
Stel je niet zo aan.
En tuurlijk kan het zijn gebruikt om iemand te frame, maar de topics over bij hoeveel ghb je out gaat kunnen ook voor drogeer doeleinden gebruikt worden, dus er zit soms gewoon een risico aan vast.
Als je die mevrouw niet wilt helpen moet je dat gewoon niet doen maar ga niet lopen miepen enzo

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Helemaal eens met Albertospaghetti. Sommige reacties hier zeg. Hou je mond als je niet wil helpen en lees verder. Ze zegt toch dat die vent meerdere keren per week stevig drinkt! Een beetje blowen in de avond zou ik nog kunnen begrijpen, af en toe (eens in de paar weken) coke ook. Maar als ik het zo lees is die bijna nooit nuchter. Dus kan ik me voorstellen dat ze hem niet alleen vertrouwt met een klein kind.

Als moeder zijnde, en ook uit elkaar met de vader, kan ik me wat beter verplaatsen in je situatie.
Ik ben nu aan koken, ik stuur je vanavond een privébericht.

Martinus

Wijs gebruiker
Dit is natuurlijk ook een beetje een drugs liefhebbers forum. Niet iedereen die drugs gebruikt is meteen een probleem geval. Nu ken ik de situatie natuurlijk niet dus ik ga geen oordeel vellen, maar ik denk dat dat misschien wel de reden is waarom sommige mensen een beetje defensief reageren.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dus het hele topic over drugs en de wet moet ook maar de prullenbak in gesodemieter worden? Want ja we hebben niks met de wet te maken.
Vreemde conclusie dit. We hebben alles met de wet te maken.
En het topic over alle andere dingen zoals wat ben je aan het doen moet ook maar weg want we zijn geen "wat ben je aan het doen" - forum.
In dat topic wordt niemand mogelijk vals beschuldigd of mogelijk geframed met vergaande gevolgen. Plus in dat topic wordt geen juridisch advies gegeven door drugs gebruikers. Iets wat je over moet laten aan een expert.
En tuurlijk kan het zijn gebruikt om iemand te frame, maar de topics over bij hoeveel ghb je out gaat kunnen ook voor drogeer doeleinden gebruikt worden, dus er zit soms gewoon een risico aan vast.
Zo'n topic over GHB heeft in ieder geval nog toegevoegde waarde gezien het als informatiebron gebruikt kan worden. Dit topic is mogelijk verzonnen en kan leiden tot het verneuken van iemands leven. Of het leven zelf van de ts want op deze manier bewijs verzamelen is niet toelaatbaar en zorgt voor een slechte beurt in de rechtszaal.
Als je die mevrouw niet wilt helpen moet je dat gewoon niet doen maar ga niet lopen miepen enzo
Wat jij miepen noemt, noem ik kritisch zijn.

Rivalrie

Badass junkie
Als hij echt nooit nuchter is dan was zij niet op dit forum. Met andere woorden, ze spreekt niet de volledig waarheid (denk ik).

Aantonen dat hij altijd aan de drank en drugs zit kan makkelijk met een testje via de rechter.

benzzzy

Badass junkie
Als zijn xrugs gebruik zwaar problematisch is dan zal een urine test met gemak gebruik aantonen.

Cocaine blijft vrij lang in het systeem zitten voornamelijk met frequent gebruik.
Als het enigzins onverwacht voor hem is dan zal hij positief testen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Als hij echt nooit nuchter is dan was zij niet op dit forum. Met andere woorden, ze spreekt niet de volledig waarheid (denk ik).

Aantonen dat hij altijd aan de drank en drugs zit kan makkelijk met een testje via de rechter.

Dan moet er wel aanleiding voor zijn. Als hij het goed weet te verbergen..

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik vind wel dat een kind het recht heeft om zijn vader te kennen. En als hij de verantwoordelijkheid niet kan dragen, hierbij begeleiding krijgt. Hij kan ook overdag omgang krijgen, zonder slapen. Als je het kind bewust weg probeert te houden bij z'n vader, neemt het kind jou dat later kwalijk.

transformated

Badass junkie
Ik vind wel dat een kind het recht heeft om zijn vader te kennen. En als hij de verantwoordelijkheid niet kan dragen, hierbij begeleiding krijgt. Hij kan ook overdag omgang krijgen, zonder slapen. Als je het kind bewust weg probeert te houden bij z'n vader, neemt het kind jou dat later kwalijk.
True het kind zal altijd contact willen ook al zal hij jaren niet spreken tegen ze vader of moeder later voel je toch een drang. Nu ik clean ben heb ik weer contact met me moeder anders de laatste 4 jaar heb ik haar niet gesproken omdat ik niet wou, had er geen nood aan onder invloed.

Danny0531

Belezen gebruiker
Was dat nu zo moeilijk om een "normaal" antwoord te geven?
Iedereen doet zijn ding om zijn redenen. Ik heb graag bewijs. En als jij mij daardoor laag vind, dan moet jij dat vinden.
En daarbij, bewijs dat er dagelijks cannabis gebruikt word, zal dan ook nodig moeten zijn niet waar?
Of gaat meneer of mevrouw de rechter dat op mijn woord geloven? Dat zou leuk zijn
Zoek lekker een advocaat die kan je beter helpe

Mira

Newbie
Dat een vraag voor zo veel ophef kan zorgen. Maar goed dat is geloof ik altijd al wel zo geweest met fora, iedereen heeft immers een andere mening en een ander standpunt. Ik ga het hierbij laten. Bedankt voor de mensen die mij wel hebben kunnen helpen. Excuses voor de mensen die ik blijkbaar tot last ben geweest.
Niemand leest hier zo goed heb ik al wel in de gaten. Ik neem mijn ex zijn kind niet af. Hij mag hem gewoon zien, zelfs alle dagen als hij wilt! Ik hou van mijn ex. en een eventuele uitspraak van de rechter dat hij op het slechte pad zit is niet om hem kapot te maken, maar om hem te helpen, om in te zien dat hij verkeerd bezig is. Maar jullie mogen daar verder jullie eigen oordeel over trekken.
Nogmaals, bedankt voor de mensen die mij wel hebben kunnen helpen!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dat een vraag voor zo veel ophef kan zorgen. Maar goed dat is geloof ik altijd al wel zo geweest met fora, iedereen heeft immers een andere mening en een ander standpunt. Ik ga het hierbij laten. Bedankt voor de mensen die mij wel hebben kunnen helpen. Excuses voor de mensen die ik blijkbaar tot last ben geweest.
Niemand leest hier zo goed heb ik al wel in de gaten. Ik neem mijn ex zijn kind niet af. Hij mag hem gewoon zien, zelfs alle dagen als hij wilt! Ik hou van mijn ex. en een eventuele uitspraak van de rechter dat hij op het slechte pad zit is niet om hem kapot te maken, maar om hem te helpen, om in te zien dat hij verkeerd bezig is. Maar jullie mogen daar verder jullie eigen oordeel over trekken.
Nogmaals, bedankt voor de mensen die mij wel hebben kunnen helpen!
Ik hoop dat je een goede advocaat kunt vinden. Sterkte met je situatie.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Dat een vraag voor zo veel ophef kan zorgen.
Ik begrijp het wel, van beide kanten. Maar denk er even rustig over na zou ik zeggen.

Wanneer het kinderen betreft kunnen de emoties nou eenmaal hoog lopen, het blijft echter in het belang van het kind ook belangrijk dat je jezelf genuanceerd kunt opstellen. Je geeft duidelijk veel om je kind, dat je partner de boel flink verneukt heeft en dat je flink pissig bent op hem geloof ik direct. Maar ook tegen jou woede naar de vader toe mag het kind beschermd worden.

Als je een overtuigend betoog wilt geven en optimaal in het belang van je kind wilt kunnen handelen zul je toch echt de emoties enigszins onder controle moeten krijgen. Dat zal ook in je eigen belang wezen. Ik denk dat de reacties ook relatief fel zijn omdat veel mensen aan dit onderwerp kunnen relateren. Ik denk dat iedereen wel kan waarderen dat je kind een ouder heeft die om hem of haar geeft en jullie beiden hier dan ook het beste gunt.

Laatst bewerkt:
R

Revolutionair

Gast
Als jij als moeder je kind gaat weg proberen te houden van der vader. Dat gaat je later problemen opleveren.
Een kind gaat op zoek naar der vader en als ze er achter komen dat de oorzaak jij bent!
Dan kan jij minachting van je kind krijgen.
Je mag een kind nooit de toegang tot zijn eigen vader ontzeggen omdat hij wel eens drugs gebruikt.

Moeders zoals jou zouden ze moeten straffen!

Laatst bewerkt door een moderator:

Mira

Newbie
Als jij als moeder je kind gaat weg proberen te houden van der vader. Dat gaat je later problemen opleveren.
Een kind gaat op zoek naar der vader en als ze er achter komen dat de oorzaak jij bent!
Dan kan jij minachting van je kind krijgen.
Je mag een kind nooit de toegang tot zijn eigen kind ontzeggen omdat hij wel eens drugs gebruikt.

Moeders zoals jou zouden ze moeten straffen!
zoals ik zei word er niet gelezen. Ik ga het kind niet weg houden bij zijn vader. Zijn vader mag het kind iedere dag zien als hij wilt! Lezen is ook een vak

Mira

Newbie
@Mira

Zoals ik al zei, als jij en je ex er niet samen uitkomen dan bepaal jij dat niet maar de instanties en/of rechter.

Probeer zelf ook eens te lezen zou ik zeggen.
Dat weet ik ook wel dat ik daar niet over beslis :) Daarom gaat deze situatie ook naar de rechter en komt er een advocaat. Maar mag ik geen vragen stellen, ondanks dat het niet mijn beslissing is?

R

Revolutionair

Gast
Bewijs verzamelen dat hij zwaar aan de drugs is en het proberen het op te nemen is proberen de voogdij in handen te krijgen. Dat is wat heb gelezen is een duidelijk plannetje hoor.
Gelukkig kreeg je meteen de goede reacties.
Bijna niemand is het met je eens.
Gelukkig maar...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Dat weet ik ook wel dat ik daar niet over beslis :) Daarom gaat deze situatie ook naar de rechter en komt er een advocaat. Maar mag ik geen vragen stellen, ondanks dat het niet mijn beslissing is?
Dat heb ik niet gezegd, ik reageer op:
Ik ga het kind niet weg houden bij zijn vader. Zijn vader mag het kind iedere dag zien als hij wilt!
Als de rechter zegt dat dit niet mag, dan mag het gewoon niet.

Als er een jong kind is, dan moet er altijd een nuchtere volwassene zijn die in geval van nood de touwtjes in handen kan nemen want een jong kind kan dat zelf niet. Als je ex zijn gebruik kan laten als jullie kind bij hem is zie ik niet zo'n groot probleem, maar als het een hardcore verslaafde is die zijn gebruik ten aller tijde op de eerste plaats zet, dan heb je uiteraard wel een punt. Maar dat wordt me niet geheel duidelijk uit je verhaal, dat trouwens toch ook maar van 1 kant komt.

Laatst bewerkt:

रति

Wijs gebruiker
Ik ben het helemaal met je eens hoor. En mensen hier moeten niet zo kort door de bocht reageren.
Ik hoop dat je de zaak verliest
Denk er eens aan wat een kind te verduren heeft van een vader die ernstig aan de coke en drank zit.
Dat wil je geen enkel kind aandoen toch? Een kind kan niet inschatten of bepaald grof gedrag van een verslaafde vader aan de vader ligt of aan hem (het kind). Het kind denkt automatisch dat het aan hem ligt. Zo wordt negativiteit van vader op kind overgedragen. Nee. Juist heel goed dat er een moeder is die het voor het kind opneemt. En de vader moet ballen tonen en zich verantwoordelijk opstellen als vader zijnde. Aangezien hij dat weigert snap ik 100% dat ts niet wil dat het kind wordt beïnvloed door die verslaafde vader.

R

Revolutionair

Gast
Denk er eens aan wat een kind te verduren heeft van een vader die ernstig aan de coke en drank zit.
Dat wil je geen enkel kind aandoen toch? Een kind kan niet inschatten of bepaald grof gedrag van een verslaafde vader aan de vader ligt of aan hem (het kind). Het kind denkt automatisch dat het aan hem ligt. Zo wordt negativiteit van vader op kind overgedragen. Nee. Juist heel goed dat er een moeder is die het voor het kind opneemt. En de vader moet ballen tonen en zich verantwoordelijk opstellen als vader zijnde. Aangezien hij dat weigert snap ik 100% dat ts niet w

Ik zie het zo een verhaal heeft 2 kanten.
Er zijn genoeg mensen die wel eens drinken en coke snuiven. Ik ga niet achter iemands verhaal staan als ik de andere kant niet heb gehoord.
Als ze zou zeggen hij hij heeft zijn kind misbruik of hij slaat mij of zijn kind dan is het een ander verhaal.
Wat ik hier lees is een kwade ex die wraak via het kind probeert te nemen overduidelijk.
Ik zie dit zo vaak gebeuren eerst was het een blower die af en toe coke gebruikte en toen ze tegen gas kreeg werd hij ineens een alcoholist.
Ik kan wel begrijpend lezen hoor.
Ik lees woede en verhalen die steeds erger worden.
En via een kind spelen is het oude bekende verhaal van vrouwen waar ik van walg.

रति

Wijs gebruiker
Ik zie het zo een verhaal heeft 2 kanten.
Er zijn genoeg mensen die wel eens drinken en coke snuiven. Ik ga niet achter iemands verhaal staan als ik de andere kant niet heb gehoord.
Als ze zou zeggen hij hij heeft zijn kind misbruik of hij slaat mij of zijn kind dan is het een ander verhaal.
Wat ik hier lees is een kwade ex die wraak via het kind probeert te nemen overduidelijk.
Ik zie dit zo vaak gebeuren eerst was het een blower die af en toe coke gebruikte en toen ze tegen gas kreeg werd hij ineens een alcoholist.
Ik kan wel begrijpend lezen hoor.
Ik lees woede en verhalen die steeds erger worden.
En via een kind spelen is het oude bekende verhaal van vrouwen waar ik van walg.
Niet iedereen is zo. Laten we iemand niet bij voorbaat veroordelen zonder het hele verhaal te weten.

Ik neem het sowieso voor het kind op. Later zal hij begrijpen waarom zijn moeder hem in bescherming nam.

R

Revolutionair

Gast
Niet iedereen is zo. Laten we iemand niet bij voorbaat veroordelen zonder het hele verhaal te weten.

Daarom moet je eerst zijn verhaal horen om een oordeel te kunnen vellen over deze situatie.
Ik lees gewoon een boze ex verhaal die bewijs aan het verzamelen is.
En hierbij het kind in de strijd gooit.
Vandaar mijn reactie.

रति

Wijs gebruiker
Daarom moet je eerst zijn verhaal horen om een oordeel te kunnen vellen over deze situatie.
Ik lees gewoon een boze ex verhaal die bewijs aan het verzamelen is.
En hierbij het kind in de strijd gooit.
Vandaar mijn reactie.
Ik betwijfel of we zijn verhaal gaan horen hier. Tenzij hij ook op dit forum zit natuurlijk.

Maar als niemand een oordeel kan vellen over deze situatie is het beter om er ook geen oordeel over te hebben toch?
Ik neem het voor het kind op, want deze mag nooit het slachtoffer zijn van volwassenen. En een cokeverslaafde vader vind ik zelf al slecht nieuws in dit opzicht. Wat de moeder betreft, ts kan evt meer details geven indien zij dit wil. Maar vanuit privacy opzicht (maar ook vanwege het veroordelende karakter van veel reakties hier) snap ik goed dat ze daar geen zin in heeft...

transformated

Badass junkie
Ik ben zelf opgegroeid met een ouder die 30 jaar lang heeft geworsteld met alle pijnstillers, slaappillen enzovoort... De ander ging op andere zitten. Eerlijk gezegd deze vrouw vraagt wat advies wat raar overkwam bij de eerste post. Dat weten we allemaal ook, maar wij weten niet het hele verhaal dus kunnen we ook maar een oordeel vellen wat negatief of positief overkomt.
Naar mijn mening moet de moeder geen opnames maken maar zoals ze zegt naar de instanties gaan en die zullen het nodige doen.
De vader zal wel moeten clean worden voor de rechter en het kind.
Maar het belangrijkste blijft je kind nog altijd, die zal hier het meeste last van hebben want dat kind is ook nog jong. Het heeft een grotere impact dan dat je denkt.
Het is al erg genoeg dat jullie niet meer te samen zijn.

• Like
Waarderingen: Mira

inner_search

Badass junkie
Ik denk dat @Mira in die 3 weken heeft besloten van haar man te gaan scheiden...
Hier wil ik toch even op inpikken..
Als het al zo slecht gaat ik de relatie (Dit veranderd niet zo meer even op 3 weken , want ze wist van zij gebruik)zat ze al langer met het plan te scheiden.
Dan heb je imo geen sex meer met die man/vrouw.
Zoals @Revolutionair ook al duiden.
Haar verhaal gaat van kwaad naar erger met de reactie's die ze hier krijgt.
Eerst coke , dan blowen en dan maar postst later 3 a 4 x per week zuipen.
Srr typ alles in 1 post wat hij gebruikt want nu geloof ik geen barst van wat hier nog allemaal gezegt word door haar.
Spijtig voor de kleine die de dupe is van de vechtscheiding.

Ik snap zelfs niet waarom ze hier blijft posten in dit topic , ze krijgt bijna enkel reacties te horen die ze niet graag hoort , zegt dat iedereen die haar niet kan helpen (met bewijs te verzamelen tegen haar ex) om haar met rust te laten en niet te reageren.

Of @Mira die nou leuk vind , of jij minder leuk vind , is niet aan ons (de mensen die reacties geven) om daar wakker van te liggen , wij geven gewoon onze persoonlijke ongezouten mening.

Ik zou persoonlijk hier zelfs geen topic voor gestart zijn maar direct een topadvocaat onder de arm nemen en daarop verder gaan.
Na een paar posts kreeg ze al te horen dat eigen gemaakt bewijs niet telt in de rechtbank, en dat is wat ze vroeg.
Dus eigelijk mag dit topic gesloten worden.

De Zandman

DF-koning
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld worde!

Een hele wijze zin uit dat oude boek.
Ik kom dit woord hier en daar tegen in dit thread.

Oordelen, zullen we dit overlaten aan Die Ene, en/of een bevoegde rechter?
Dan hebben we tenminste 1 belangrijk ding in dit topic bereikt!

Verder geef ik over deze kwestie geen commentaar.
Ik kan er pas meer over zeggen als ik alle feiten en omstandigheden ken.
En dat is nu niet het geval.

Anderemaan

Wijs gebruiker
De vader heeft een slechte invloed. Naast de drugs gebruikt hij ook veel alcohol. Enkel het één of in combinatie, word hij een erg negatieve en onvertrouwbaar individu die niet meer in de gaten heeft waar hij mee bezig is. (tevens de reden van onze relatiebreuk)
Wel handig om dit erbij te vermelden als je zo iets post op een drugsforum. Wel ben ik het er absoluut mee eens dat het fout is en slecht voor het kind. Maar dit komt door uw ex, niet door de coke.

Persoonlijk ben ik van mening dat het hier gaat om het verslaving probleem en niet om het coke gebruik zelf. Het gaat hier om het verkeerde gedrag van iemand.

Bewijs verzamelen dat hij coke gebruikt voegd niets toe, bewijs zijn verkeerde gedrag. Coke als bewijs legt alleen maar meer taboe op drugs, iets wat wij hier proberen te verminderen. Waarom wel coke en geen alcohol, dat laatste brengt naar mijn mening meer schade en wangedrag met zich mee, en inderdaad zeker in combinatie..

Een beetje nuance helpt, anders praat iedereen hier juist langs elkaar heen. Succes met het hele proces, hopelijk doe je het juiste.

ATGC

Bewuste gebruiker
Ik denk dat bij dit soort zaken de opstelling erg belangrijk is. Als je 1 ouder hebt die rustig is en een geloofwaardig verhaal vertelt dan krijgt deze meestal meer sympathie dan iemand die onstabiel is mede door drugsmisbruik.

Krampachtig aan "bewijs" proberen te komen is een sluiproute die waarschijnlijk meer kost dan het oplevert. Dus doe je best om als een goede ouder over te komen en er ook aan te werken zo'n ouder te zijn, hou je bij de feiten en heb een lange adem.

Ik ben geen ouder maar gezien de schade die ik bij vrienden heb gezien door dysfunctionele ouders zet ik er gerust een grote mond over op.

Bovenaan