inner_search
Badass junkie
Ik heb het al meermaals gezegt zelfs vandaag nog.ga dan jij dan zelf ook door naar een volgend topic als jij mij toch niet wilt helpen met verdere informatie.
Een forum staat vrij om te antwoorden op wat je wil , als JIJ daar geen baat of intresse ik hebt lees er dan over of negeer het.
Als je tegen mij zegt reageer niet meer , blijf ik zeker je topic volgen en reageren hoe ik er over denk.
Je verhalen kloppen ook niet allemaal , zijn niet afgestemd op elkaar en je lijkt al te weten welke uitspraak de rechter gaat doen.
Je wil alleen maar horen wat je leuk vind en de negatieve kant schuif je van jezelf af of praat je goed met hij mag hel soms nog wel zien.
Hier heb jij nix over te beslissen.
Wat ik je aanraad is van stoppen met hoe je nu bezig bent (gaat slechter uitdraaien voor je als je zelf detecive gaat spelen).
Je ex gaat je nog meer "kloten".
En kan trouwens tege jouw ook bewijs verzamelen.
Uit je vorige topic is af te lijden dat je al wist van zen coke gebruik en had je wel nog sex met hem (topic over coke en zaad.)dus ben je even schuldig als hem als je toen nog wel toelaten om bij zen kind te zijn.
Maar nu jij ruzie hebt met hem , mag het niet meer.
Maar dat stukje zal je niet vertellen op de rechtbank neem ik aan ?
Allemaal kort door de bocht als je het mij vraagt.
Maar hey , het is een open forum ieder zen mening