Bewustworden van de realiteit

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik heb helemaal geen behoefte aan dat soort bewustwording.

okay het duurde even voordat ik een bijpassende emoji had gevonden..
er waren ook minder positieve.. maar ik wilde het toch grappig, positief tot wellicht ambigu houden.

ik lees uit alles dat je je benadeeld voelt in het hele acht.zes gebeuren.
die ene opmerking deed'et'em voor mij..
maar ergens heb ik het gevoel.. en altijd gehad.. dat je een goeie peer bent.. dus ik zou graag snappen hoe de vork in de steel zit.
anyhoo.. gepasseerd station.
komt'ie dan hè!

Martinus

Wijs gebruiker
Als tandarts heb je er baat bij dat mensen hun tanden rotten. Gezien ze afhankelijk zijn van jou rotte tanden om werk te houden.

Wat nou dat de oorzaak van rotte tanden is dat mensen een obsessie hebben met hun tanden wit houden voor de mooie looks.
Heb jij wel eens tanden van dieren gezien? Die zien er echt niet allemaal parel wit uit.

Dus men ging tanden poetsen voor de schoonheid en zo haalde men de beschermende laag vuil weg en begonnen de tanden te rotten.
Toen kwamen er tandendokters die daar wel werk in zagen en voor je het weet heb je een industrie die 37 miljard waard is.

Stel je voor dat dat de waarheid is. ^^ Oh tinfoil hat, you are so much fun to wear.

Hija de la luna 1

Bewuste gebruiker
Ok, een vaccin, de mogelijke resultaten:
1) het is alleen een complot en je verandert hierdoor in een willoze, makkelijk bestuurbare, traceerbare burger.
2) je wordt er (tijdelijk) ziek van, je raakt niet beschermd tegen het virus en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
3) het heeft totaal geen effect, positief of negatief en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
4) je wordt er (tijdelijk) ziek van, maar je raakt wel beschermd tegen het virus.
5) je raakt uitsluitend beschermd tegen het virus.

In mijn opinie:
1 is onmogelijk en alleen maar paranoide.

2 en 3 zijn te paranoide. Ook de mainstream media (nos & zo) komen hierachter en publiceren dit.

4 en 5 lijken mij het meest logisch. Bij 4 wil ik wel graag weten hoe ziek ik er van zou kunnen worden, voor ik dit vaccin neem. Ook hier vertrouw ik de mainstream media.

Noem mij naief, noem ik jou paranoide :)
Je vergeet optie 6 ....als genoeg mensen zich wel laten vaccineren , beschermen ze OOK mee de anderen....dat is pas sociaal gedrag in mijn ogen en makkelijk voor de anderen.

Ratelende

Experimenterende gebruiker
We zijn in crisis, Een sterk immuunsysteem is nu meer dan ooit van essentieel belang.
Iedereen word geconfronteerd met een zogenaamd coronavirus, waar we in ons dagelijks leven niet meer omheen kunnen.

Ik heb nu meerdere ervaring met psychedelica, en de ontdekkingen van mijn (on) bewustzijn en de realitiet zijn in volle gang.

Nu ik weet dat er draconische maatregelen getroffen worden voor een gemuteerd griepvirus, die ieder jaar heel veel mensenleven hun tol eist. (wat echt wetenschapijk onderbouwd is)

Weet ik zeker dat hier meer achter zit.
Al is dit misschien nog een voorbereiding op wat er komen gaat. Het zogenaamde NIEUWE NORMAAL

Zoals veel mensen nu weten is er ons een agenda voorgeschoteld, die de komende 10 jaar veel veranderingen teweeg zal brengen.
en zal nog het topje van de ijsberg zijn.
We zitten als mensen natuurlijk niet stil en we kunnen steeds verder in de toekomst kijken.

Maar Omdat je niet meer uit kan gaan van een bepaalde lijn, moet je toch een overweging gaan maken en je gezonde verstand gaan gebruiken.
Je moet althans je eigen leven leiden en je niet laten leiden.

Verdeel en heers is nu meer van belang dan ooit. Egoïstisch? Brutaal? Als je je eigen waarden volgt die tegen de lijn in gaan van HET NIEUWE NORMAAL? Dat denk ik niet.

een ieder moet voor zijn eigen waarden op kunnen komen, en een eigen mening kunnen hebben.

Nu we langzaam monddood worden gemaakt, en alles steeds meer als censuur word gezien, en je recht van spreken steeds verder word afgenomen.
zegt mij genoeg om verder en groter te denken.

Ik probeer het van alle kanten optimistisch te bekijken maar ik heb het gevoel dat ik me er steeds meer in verlies.
Waarom moeten we als mens alles zo kapotmaken in de wereld.
En waarom zijn mensen met veel geld zulke machthebbers.

Uiteindelijk kiest de natuur gelukkig altijd zijn balans.

Maar tegen welke prijs...

Stel
er komt een vaccinatieprogramma, je kiest er niet voor en word heel ziek van een gecontroleerde uitbraak.
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?

Ik hoor Graag jullie meningen
Ik ben niet ingeënt, jij?
Ik vertrouw eigenlijk ondertussen niks meer want corona is nu weg , oorlog begonnen en verder kijk bijna niet meer naar het journaal eigenlijk.

Ik ben iig blij dat ik gevacineerd ben. En ik denk dat er nog zoveel is op alle fronten dat ik dat gewoon laat zitten.

Bv die strepen van vliegtuigen! Ben daar jaren mee bezig geweest de meest rare op mn film maar ja, nu weet niks.
Ik weet wel maar eigenlijk niks om er iets mee te kunnen doen dus ja

Ratelende

Experimenterende gebruiker
ik ben zo wakker, dat ik mij realiseer dat ik nog word gebruikt als ik slaap
Dat zou mij ... ook zeggen, zegt ze ook.
Maar nooit echt wie dat doet of wat dat is. Ik heb dat zelf niet maar ik zeg zeker niet je bent knettergek.
Kun jij me iets vertellen wie en of wat

Bovenaan