Bewustworden van de realiteit

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Gympie

Badass junkie
Ik heb helemaal geen behoefte aan dat soort bewustwording.

okay het duurde even voordat ik een bijpassende emoji had gevonden..
er waren ook minder positieve.. maar ik wilde het toch grappig, positief tot wellicht ambigu houden.

ik lees uit alles dat je je benadeeld voelt in het hele acht.zes gebeuren.
die ene opmerking deed'et'em voor mij..
maar ergens heb ik het gevoel.. en altijd gehad.. dat je een goeie peer bent.. dus ik zou graag snappen hoe de vork in de steel zit.
anyhoo.. gepasseerd station.
komt'ie dan hè!

Martinus

Wijs gebruiker
Als tandarts heb je er baat bij dat mensen hun tanden rotten. Gezien ze afhankelijk zijn van jou rotte tanden om werk te houden.

Wat nou dat de oorzaak van rotte tanden is dat mensen een obsessie hebben met hun tanden wit houden voor de mooie looks.
Heb jij wel eens tanden van dieren gezien? Die zien er echt niet allemaal parel wit uit.

Dus men ging tanden poetsen voor de schoonheid en zo haalde men de beschermende laag vuil weg en begonnen de tanden te rotten.
Toen kwamen er tandendokters die daar wel werk in zagen en voor je het weet heb je een industrie die 37 miljard waard is.

Stel je voor dat dat de waarheid is. ^^ Oh tinfoil hat, you are so much fun to wear.

Hija de la luna 1

Belezen gebruiker
Ok, een vaccin, de mogelijke resultaten:
1) het is alleen een complot en je verandert hierdoor in een willoze, makkelijk bestuurbare, traceerbare burger.
2) je wordt er (tijdelijk) ziek van, je raakt niet beschermd tegen het virus en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
3) het heeft totaal geen effect, positief of negatief en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
4) je wordt er (tijdelijk) ziek van, maar je raakt wel beschermd tegen het virus.
5) je raakt uitsluitend beschermd tegen het virus.

In mijn opinie:
1 is onmogelijk en alleen maar paranoide.

2 en 3 zijn te paranoide. Ook de mainstream media (nos & zo) komen hierachter en publiceren dit.

4 en 5 lijken mij het meest logisch. Bij 4 wil ik wel graag weten hoe ziek ik er van zou kunnen worden, voor ik dit vaccin neem. Ook hier vertrouw ik de mainstream media.

Noem mij naief, noem ik jou paranoide :)
Je vergeet optie 6 ....als genoeg mensen zich wel laten vaccineren , beschermen ze OOK mee de anderen....dat is pas sociaal gedrag in mijn ogen en makkelijk voor de anderen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan