ik blow zelf nog niet erg lang ongeveer vier jaar maar ik heb met veel mensen gepraat over blowgebruik van mij of over hun. de meeste mensen in de leeftijd rond de 40 vertelde ook dat het erg verandert is in de loop der jaren, vroeger was het gewoon high wat voor wiet je ook had het was meer high dan stoned. tegewoordig word je van bepaalde wietsoorten na 1 jointje al knetter stoned en is ook veel slechter voor je en de bijwerkingen van veel blowen is tegewoordig snel terplaatse maar meestal heb je het dan nog niet echt in de gaten. later merk je het oplopen van beplaade bijwerkingen/side-effect van het blowen zoals: waanideen, achtervolgingswaanzin, afstandelijk gedrag dat ook aanleid tot te laat komen bij bijv. afspraken, werk of school en je word er sloom, traag en of suf van, je vergeet dingen enz. bij mij herken ik bepaalde feiten die er staan zoals waanideen bijvoorbeld, ik was met een vriend terug aan het fietsen naar me huis en hij vertelde me dat op het nieuws iemand zijn keel was doorgesneden door visdraad omdat hij aan het fietsen was op een duinpad (net als wij waren) en iemand een lijn visdraad had gebonden aan 2 bomen. diezelfde dag fietste ik s'avonds naar de stad en over dat duinpad. ik had van tevoren een jointje op en kreeg ineens de gedachte van mischien heeft iemand hier ook visdraad op gehangen, mischien gebeurt het bij mij ook en kreeg er de rillingen van en omdat ik er egt het idee van had dit kan mij ook gebeuren....en dus ging ik rustiger fietsen. zoiets dit kwam bij niemand voor van de mensen die rond de leeftijd van 40 die ik gesproken had maar mensen rond de 18/20 kende wel bepaalde dingen terug in dit en hadden verhalen dat ongeveer op hetzelfde uitkomt en vroeg me af weten jullie nog enkele verhalen waarvan jij zoiets had als dit of een bepaalde eigenschap dat jou blowgebruik tot aanleiding heeft gebracht.