1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bk-ebdp

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Qwertyuiopa, 28 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Extra koolstofketens aan de staart is eigenlijk gewoon onzin, verhoogt enkel de bijwerkingen.

Deze BK-MD(M)A analogen meuk kreeg ik er bij bestellingen altijd gratis bij gesmeerd van vendors omdat ze er anders blijkbaar niet vanaf kunnen komen.

PsyTekZ, acht.zes en Qwertyuiopa vinden dit leuk.
  2. Incubi666

Incubi666 Newbie

L8jkt doen geweldig goedje om.te testen. Ga zeker eens proberen.

3. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Ik dus óók niet.
    Die afterdip was zó erg kut, dat ik het restant van het grammetje weggedonderd heb.
    10 dagen lang in de prak.
    Ik heb het al uitvoerig beschreven, maar in dit geval zet ik het hier toch nog eens in het kort hier neer.
    3 dagen gebruiken, 10 dagen een giga kater.
    Nooit meer, deze rc.

Ik heb dit topic nog eens in zijn geheel doorgelezen en ik zie, dat ik meerdere keren de afterdip beschreven heb...eigenlijk tot vervelens toe misschien.
    Ik geef hiermee aan, dat die afterdip zó ontstellend vreselijk is, dat ik deze zo vaak heb benoemd....
    Voila, eenieder die dit leest, die zij gewaarschuwd.
    Bezinnen alvorens te beginnen!

Laatst bewerkt: 14 apr 2019
  4. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Denk dat 3 dagen gebruik ook wel bijdraagt aan de dip.

5. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Natuurlijk, daar heb je volkomen gelijk in ....
    Maar toch, het lijkt me altijd goed om ook dit te beschrijven.
    Ik neem aan dat er vele anderen zijn die van een mixje gecharmeerd zijn...
    Een goed berekende mix kan het gebruik en de ervaring van dat gebruik tijdens een feestje enorm ten goede komen, toch?
    Bijvoorbeeld een kort werkende rc in werking laten overgaan in een andere rc, die bijvoorbeeld weer een extra energieburst geeft?
    In mijn cannabis tijd was ik een grote fan van mixen van soorten cannabis.
    Dat leverde vaak hèle leuke ervaringen op.
    Als ik eens goed ga zoeken heb ik nog wel ergens recepten van die mixen liggen.
    Ik heb ze altijd goed vastgelegd.
    Want soms wil je ze nog eens namaken. Probleem is wel, om juist dezelfde soorten weer te kunen scoren.
    Dat dan weer wel.
    Ikzelf neem géén wiet of hash meer.
    Ik zeg alleen nooit... nooit!

Laatst bewerkt: 14 apr 2019
  6. Incubi666

Incubi666 Newbie

Ook besteld zullen zien wat ik er van ga vinden. Kan ik dan nog steeds wandel en hond uitlaten gamen etc of ben je dan helemaal.van de kaart
    Pupillen groot etc. En ze zeggen dat het 12 uur duurt. Ik gebruik dagelijks 40mg diazepam zou dat kwaad kunnen

7. Qwertyuiopa

Qwertyuiopa Experimenterende gebruiker

Je kan opzich nog gewoon alles doen. Gamen vond ik persoonlijk goud, je zit er helemaal in dan! Ook een wandeling zul je energie genoeg voor hebben!

8. Incubi666

Incubi666 Newbie

Goed om te weten dat ik nog in alles in staat ben moet wel voor mijn hond kunnen zorgen. En energie ach heerlijk kan ik blijven lopen en heerlijk liquid nicotine roken.
    Misschien vrijdag eens testen echt een weegschaal heb ik niet pak wel een redelijk klein kristalletje eruit bij pakken kan altijd nog.

Qwertyuiopa vindt dit leuk.
  9. Qwertyuiopa

Qwertyuiopa Experimenterende gebruiker

Duurt wel een uurtje voordat het opkomt dus pak niet te snel bij. Zelf heb ik 100mg in een capsule gepakt en 3 uur later nog eens 80, daar ging ik heerlijk op! Maar dat wordt lastig zonder weegschaal.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Bk-ebdp
  1. Rossmore
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.529