Bk-ebdp

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Extra koolstofketens aan de staart is eigenlijk gewoon onzin, verhoogt enkel de bijwerkingen.

Deze BK-MD(M)A analogen meuk kreeg ik er bij bestellingen altijd gratis bij gesmeerd van vendors omdat ze er anders blijkbaar niet vanaf kunnen komen.

De Zandman

DF-koning
Ik pas voor dees drug.

Dat komt vooral door de heftige afterdip die de meeste mensen hier van ervaren. Op MDMA heb ik gelukkig geen afterdip maar ik ken de dip door en door na flink XTC misbruik in de jaren 90 en dat wil ik dus echt niet meer.

Ik dus óók niet.
Die afterdip was zó erg kut, dat ik het restant van het grammetje weggedonderd heb.
10 dagen lang in de prak.
Ik heb het al uitvoerig beschreven, maar in dit geval zet ik het hier toch nog eens in het kort hier neer.
3 dagen gebruiken, 10 dagen een giga kater.
Nooit meer, deze rc.

Ik heb dit topic nog eens in zijn geheel doorgelezen en ik zie, dat ik meerdere keren de afterdip beschreven heb...eigenlijk tot vervelens toe misschien.
Ik geef hiermee aan, dat die afterdip zó ontstellend vreselijk is, dat ik deze zo vaak heb benoemd....
Voila, eenieder die dit leest, die zij gewaarschuwd.
Bezinnen alvorens te beginnen!

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Natuurlijk, daar heb je volkomen gelijk in ....
Maar toch, het lijkt me altijd goed om ook dit te beschrijven.
Ik neem aan dat er vele anderen zijn die van een mixje gecharmeerd zijn...
Een goed berekende mix kan het gebruik en de ervaring van dat gebruik tijdens een feestje enorm ten goede komen, toch?
Bijvoorbeeld een kort werkende rc in werking laten overgaan in een andere rc, die bijvoorbeeld weer een extra energieburst geeft?
In mijn cannabis tijd was ik een grote fan van mixen van soorten cannabis.
Dat leverde vaak hèle leuke ervaringen op.
Als ik eens goed ga zoeken heb ik nog wel ergens recepten van die mixen liggen.
Ik heb ze altijd goed vastgelegd.
Want soms wil je ze nog eens namaken. Probleem is wel, om juist dezelfde soorten weer te kunen scoren.
Dat dan weer wel.
Ikzelf neem géén wiet of hash meer.
Ik zeg alleen nooit... nooit!

Laatst bewerkt:

Incubi666

Belezen gebruiker
Ook besteld zullen zien wat ik er van ga vinden. Kan ik dan nog steeds wandel en hond uitlaten gamen etc of ben je dan helemaal.van de kaart
Pupillen groot etc. En ze zeggen dat het 12 uur duurt. Ik gebruik dagelijks 40mg diazepam zou dat kwaad kunnen

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Je kan opzich nog gewoon alles doen. Gamen vond ik persoonlijk goud, je zit er helemaal in dan! Ook een wandeling zul je energie genoeg voor hebben!

Incubi666

Belezen gebruiker
Goed om te weten dat ik nog in alles in staat ben moet wel voor mijn hond kunnen zorgen. En energie ach heerlijk kan ik blijven lopen en heerlijk liquid nicotine roken.
Misschien vrijdag eens testen echt een weegschaal heb ik niet pak wel een redelijk klein kristalletje eruit bij pakken kan altijd nog.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Duurt wel een uurtje voordat het opkomt dus pak niet te snel bij. Zelf heb ik 100mg in een capsule gepakt en 3 uur later nog eens 80, daar ging ik heerlijk op! Maar dat wordt lastig zonder weegschaal.

Incubi666

Belezen gebruiker
Is een mespuntje gelijk aan 100mg anders doe ik het wel eye ball of neemt dat te veel risico. Ik weet dat het oraal het beste werkt kan het ook in mijn drinken doen. Of anders mespuntje op mijn tong en daarna wegspoelen.

Liesje

Newbie
Ik wil nog eens even reageren op dit bericht. Ik heb het gisteren avond nog eens genomen met mijn vriend. De vierde keer dat we het doen. Zoals jullie kunnen lezen in mijn vorige berichten ben ik daar heel gevoelig aan en heb ik echt maar heel weinig nodig. De keer hiervoor had mijn vriend me 10 Mg gegeven. Gewoon oraal. Ja ik weet het het is weinig maar voor mij echt genoeg. De seks was weer heerlijk toen en je kan een hele nacht doorgaan. Want ik kom daar niet van klaar. Mijn vriend heeft ook genomen. Weet nie juist hoeveel maar ik denk 25 of 30 Mg.
Maar toen had ik minder last van een afterdip maar ik denk dat het kwam door de pijn in mijn rib. Want ja we waren een beetje te hevig tijdens ons seksspel en hield er dus een gekneusde en gescheurde rib aan over. Dus da werd naar spoed de dag erna. Gelukkig had ik geen afterdip en hadden ze geen bloed genomen. Maar bij mijn vriend weer hetzelfde effect. Hij komt wel klaar en wordt gewoon moe en kan echt gewoon gaan slapen. Terwijl ik hier een hele nacht wakker lig.

En dus nu gisteren hebben we het nog eens gedaan. We wilden het nog eens proberen. Maar net hetzelfd. Mijn vriend is gewoon klaargekomen en is rond 1 uur gaan slapen en ik lig hier weer een hele nacht wakker. Voel me wel niet zo slecht als bij de eerste twee keren maar toch ook niet 100 procent hoor.

Maar we zouden gewoon allebei dat effect willen hebben. Zo dat we er beide van kunnen genieten zeg maar. Want mijn vriend staat seffes uitgerust wakker en kan eten en drinken terwijl ik met moeite water binnenkrijg. Op zich vind ik 10 Mg voor mij een goede dosis. Maar we willen mijn vriend hetzelfde effect geven en we weten niet hoeveel hij zou kunnen nemen.

Of hebben jullie mss een tip voor een andere rc die dezelfde werking heeft. Dus meer zin in seks en nachtje wakker mag erbij zijn.

Ik wil geen harddrug of illegale drugs omdat we beide nog leek zijn op dit vlak. Buiten fentanil hebben we nog niks gebruikt.
Aloewel dat ik daar een beter resultaat van had. Want dat begon te werken na een uur en duurde dan ongeveer 3 kwartier eer ik me goed voelde. Maar de seks was dan ook goed en de dag erachter ging veel beter bij mij. Oké toen sliep ik ook wel niet maar was ook nie slecht als met deze afterdip.
Ik zou eigenlijk geaag dat terug nemen maar weet nie hoe we er moeten aankomen.

gomega

Belezen gebruiker
Ik wil geen harddrug of illegale drugs omdat we beide nog leek zijn op dit vlak.
In mijn optiek zijn de meeste RC's, op wat psychedelica na, ook gewoon harddrugs hoor. Ik heb Bk-ebdp zelf nog nooit gebruikt, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt dat me ook gewoon een harddrug.

Gezien jouw heftige reactie op deze stof vind ik het lastig om je iets aan te raden aangezien in niet weet wat de oorzaak is van die reactie. Het kan zijn dat het aan de stof ligt, het kan zijn dat er een bepaalde vervuiling in de batch zit waar je heel gevoelig voor bent, misschien heb je wel een soort van lichamelijke/chemische 'afwijking' waardoor je reactie heel anders is dan die van de meesten of misschien ben je gewoon heel gevoelig voor stimulanten en/of entactogenen.

Als je puur opzoek bent naar iets om de seks beter te maken dan zou je kleine dosis 5-MeO-MiPT kunnen proberen. Dat is een psychedelicum met wat entactogene effecten. Hetzelfde geldt ook voor de 2C-x familie, al zit er nog vrij veel verschil tussen de verschillende soorten.

Normaal gesproken had ik je ook nog wel wat entactogene stimulanten aan kunnen raden, maar ik weet niet of dat dat heel verstandig is gezien jouw reactie op deze stof. Als je toch wat meer in deze hoek wil zoeken dan raad ik je aan om echt laag te starten qua dosering aangezien het mogelijk is dat je op die stoffen ook zo heftig reageert.

P.s. Gebruik je voor, tijdens en na gebruik ook altijd de juiste supplementen? Dat wil soms ook nog wel helpen om de kater te verminderen of soms zelf helemaal voorkomen

De Zandman

DF-koning
Ik sluit mij ( 3 maanden later ongeveer) nog even bij Liesje aan...
Jullie zijn tegen harddruggebruik. Dat is een heel gezonde instelling!
Maar, Zoals Liesje al zegt, sommige rc's doen niets onder voor harddrugs.
Ik reken de BKEPDB daar absoluut onder!
En fentanyl, nu ja, als dát geen " zware jongen" is, dan is ook heroïne er geen lijkt me zo...
Mijn idee is als volgt.
Laat zowel die BK, als fentanyl maar links liggen. Dat doe ik zelf óók.
Fentanyl zie ik als zó gevaarlijk, dat ik daar niet aan begin. Nee. En de BK: daarvoor ben ik te gevoelig. De prijs voor een beetje plezier is echt te hoog, zoals ook anderen hebben opgemerkt.
En dat plezier viel bij mij óók al bitter tegen.
Als BK een zwaardere vervanging zou zijn voor mdma, dan hoef ik die mdma ook niet. Nee.
Ik heb een paar leuke tripjes met 2fdck mogen ervaren. Van alle rc's die ik tot nu toe geresearched heb, was dit de beste en voorlopig houd ik het nu even bij tabak.
En een emmer koffie per dag.

Bovenaan