Wellicht moet ik voor de duidelijkheid het hèle rapport hier neerzetten, want, er zijn ook wel enkele positieve kantjes aan dit stofje...
Ik zal wat aanvullen!
Zoals gezegd is het een zeer potent stofje, en dat merkte men en ikzelf ook natuurlijk, in de sportzaal.
BK komt na een uurtje langzaam in, en dat het een soort van pep is, moge duidelijk zijn.
Maar, veeel sterker dan 3 MMC. Dat is eigenlijk ook pep maar nét weer iets anders. Leuker, lekkerder ook.
Normaal roei ik op zo een roeimachine in een tempo van 28 volle slagen per minuut en dat 15 minuten achter elkaar.
En dan moet je dat dus eens doen met een restje 3 MMC wat al lekker overgaat in de BK....
Het resulteerde die middag in ruim 20 minuten vol gas, 34 slagen per minuut, en ik trok zowat dat hele verrekte ding in stukken naar mijn beleving!
Moe worden is er dus niet bij, en louter omdat ik bekijks kreeg, stopte ik, en begon vervolgens aan allerlei valbreek technieken die ik in een ver verleden geleerd heb, en ja, nóg meer bekijks!
De reactie van " wat heb jij ineens...een pilletje gehad??!" Deed mij asap die sportzaal verlaten!
Die dag, die keer, ok. Leuk. De dag daarna, bij het verkeerde afweging, dat werd dus heel akelig.
Zó akelig, dat ik hier dus niet verslaafd aan ga worden.
Integendeel!
10 dagen depri is mij te zwaar. En dan ook nog zo diep. Nee dank u beleefd...
Ik heb dit rc geprobeerd omdat ik eigenlijk mdma wilde researchen.
Dit middel zou er veel op lijken, want echte mdma heb ik nog niet kunnen bekomen. Voila dus.
Ik ga er nu van uit, dat die mdma ook geen drug voor mij is... en nee, ik hengel hier dus beslist niet naar die mdma. Ik zeg het toch maar even.
Als je van mdma óók zo een dip krijgen kunt, nee dank u....