Black outs van benzo's wat is dat?

Bigvloei

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

Ik gebruik wat ik doe niet verstandig is l. Daar wil ik dan ook niet teveel op ingaan in dit topic.

Ik heb zowel flualprazolam als clonazolam en heb de afgelopen 12 uur zeker 12 pellets Ad 0,5 mg clonazolam en 6 pellets flualprazolam genomen. Naar mijn idee functieneernik nog steeds nogmaals waarvan er 2 gesnoven. De benzo's komen van een betrouwbare vendor maar hoor mensen een black out krijgen van 0,125 clona. Hoe kan het dat ik 6mg clona + 6mg flual neem en er niet bijzonder veel van merken. Daarnaast heb ik 6 bier en een flink sterke baco gedronken. Ik merk er niets tot nauwelijks van behalve dat mijn coördinatie wellicht iets slechter is.maar niet bijzonder slecht.

Ik lees horrorverhalen dat mensen echt compleetout gaan van 10x het mindere. Ik slik pas 2 weken bemos dus tollerantie valt ook mee.

Hoe kan dit?

Hardcore_frk

Badass junkie
Volgens mij kun je het vergelijken met blackouts/gaten in je geheugen na een avondje flink zuipen.

Ik gebruik al 15 jaar diverse soorten (hoge) doseringen (RC) benzo’s, vaak in combinatie met flink wat alcohol, en ik heb dit nog nooit echt zo ervaren. Natuurlijk sla je niet alle details van de avond even goed op, dan als je nuchter zou zijn. Maar dat is wel compleet verschillend tot de avondjes helemaal kapot gaan aan de alcohol, waarvan ik sommige avonden helemaal niet eens meer kan herinneren.

Maar ik ken de verhalen van internet omtrent de benzo’s. Altijd erg vermakelijk om te lezen. Maar ik herken mijzelf daar absoluut niet in.

witte270

Bewuste gebruiker
Ik gebruik eigenlijk nooit benzo's maar eigenlijk alleen sporadisch bij niet in slaap kunnen vallen na psychedelica. Echter heb ik dit dus wel echt een keer goed verziekt, ik had dus vier pellets van flualprazolam genomen en heb dus kennelijk meer dan 24 uur in coma gelegen. Lekker zonder tolerantie, niet echt slim en niet aan te raden.

Ook wel eens gehad met 1 pellet flualprazolam dat ik midden in de nacht wakker wordt met geen idee hoe ik in mn bed ben gekomen of waar mn telefoon is. Laatste uur is dan gewoon 'weg.'

Wat ik zeg, ik gebruik liever helemaal geen benzo's en vind dit zelf altijd bloed irritant en eng ook. En ja op Reddit lees je wel eens leukere verhalen van gasten die opoeens in een holding cell ergens wakker worden.

CuriousExplorer

DF-koning
Volgens mij kun je het vergelijken met blackouts/gaten in je geheugen na een avondje flink zuipen.

Ik gebruik al 15 jaar diverse soorten (hoge) doseringen (RC) benzo’s, vaak in combinatie met flink wat alcohol, en ik heb dit nog nooit echt zo ervaren. Natuurlijk sla je niet alle details van de avond even goed op, dan als je nuchter zou zijn. Maar dat is wel compleet verschillend tot de avondjes helemaal kapot gaan aan de alcohol, waarvan ik sommige avonden helemaal niet eens meer kan herinneren.

Maar ik ken de verhalen van internet omtrent de benzo’s. Altijd erg vermakelijk om te lezen. Maar ik herken mijzelf daar absoluut niet in.
Op het laatste...
Ikzelf heb het enkel met Zolpidem dubbele dosis. Dan lig ik hele verhalen te vertellen tegen mijn vriendin, of ga ik plots rondwandelen en 's morgens herinner ik er niks van. 🤐

L

Lid 152247

Gast
Beste forumleden,

Ik gebruik wat ik doe niet verstandig is l. Daar wil ik dan ook niet teveel op ingaan in dit topic.

Ik heb zowel flualprazolam als clonazolam en heb de afgelopen 12 uur zeker 12 pellets Ad 0,5 mg clonazolam en 6 pellets flualprazolam genomen. Naar mijn idee functieneernik nog steeds nogmaals waarvan er 2 gesnoven. De benzo's komen van een betrouwbare vendor maar hoor mensen een black out krijgen van 0,125 clona. Hoe kan het dat ik 6mg clona + 6mg flual neem en er niet bijzonder veel van merken. Daarnaast heb ik 6 bier en een flink sterke baco gedronken. Ik merk er niets tot nauwelijks van behalve dat mijn coördinatie wellicht iets slechter is.maar niet bijzonder slecht.

Ik lees horrorverhalen dat mensen echt compleetout gaan van 10x het mindere. Ik slik pas 2 weken bemos dus tollerantie valt ook mee.

Hoe kan dit?
Waar baseer je op dat je vendor betrouwbaar is?

Zelfs met hoge tolerantie kan je dit effect niet hebben. Slechte batch dus.
Maar mjjn vraag is oprecht. Waar baseer je het op?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Beste forumleden,

Hoe kan dit?
Als ik de spelling van deze post bekijk dan bekruipt me het idee dat je mogelijk wel eens last zou kunnen hebben van 'delusions of sobriety'; een bekende bijwerking van benzo's. De genoteerde doseringen zijn in ieder gevaal zeer hoog. Pas ermee op, want je krijgt dan al snel last van tolerantie en daarmee lichamelijke afhankelijkheid.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Op het laatste...
Ikzelf heb het enkel met Zolpidem dubbele dosis. Dan lig ik hele verhalen te vertellen tegen mijn vriendin, of ga ik plots rondwandelen en 's morgens herinner ik er niks van. 🤐
Zolpidem is erg ja haha, ik neem m nu in bed , licht uit en kijk ipad. Eerste week, liep ik rond, en heb van een sinasappelschil een mondje gemaakt en door huis geroepen, kijk een vagina . ...

vertelde mijn 16 jarige dochter gierend de volgende dag, ik ben van grappen maken , grote mond, maar dit was shamefull. Schaaaaaaam. En 1 keer zus gebeld. Die vroeg de dag erna, gaat t wel goed met je ???? ...
Prima pil. ,maar nemen en licht uit, in bed en slapen 🤣👻

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zolpidem is erg ja haha, ik neem m nu in bed , licht uit en kijk ipad. Eerste week, liep ik rond, en heb van een sinasappelschil een mondje gemaakt en door huis geroepen, kijk een vagina . ...

vertelde mijn 16 jarige dochter gierend de volgende dag, ik ben van grappen maken , grote mond, maar dit was shamefull. Schaaaaaaam. En 1 keer zus gebeld. Die vroeg de dag erna, gaat t wel goed met je ???? ...
Prima pil. ,maar nemen en licht uit, in bed en slapen 🤣👻
En telefoon uit 🤣 heb bij zolpidem ook rare bijwerkingen denk aan slaapwandelen terwijl ik daar nooit last van heb. Heb dat een paar keer gehad op flurazepam en een halve fles whiskey met 50mg oxy.

Verder heb ik hier alleen last van met de z-benzo zolpidem

joetsie

Badass junkie
Beste forumleden,

Hoe kan dit?
Ik heb dat eens aan de huisarts gevraagd.Hij zei allemaal horrorverhalen.Maar zoveel als jij slikt,slik ik niet.Een black out is dat je vandaaag niet meer weet wat je gister deed.Mijn man had dat met alcohol.Lag hij dronken op de bank in slaap,haalde zijn gebit eruit en gooide die in de kamer.

Laatst bewerkt:
L

Lid 152247

Gast
Eerlijk is eerlijk. Soms kan je er wel achteraf om lachen.

Maar zo onschuldig is een blackout niet.
Je slaapt niet, je bent niet flauwgevallen.
Neen
Je bent bewusteloos met geheugenverlies door vergiftiging.

Het zou in een crime.scene prima passen.
Stel je voor dat in de media.word gewaarschuwd voor een nieuwe drugs die je.totaal overneemt
.van agressie, onschuldig dansen op de brug, tot springen van de brug..dat de drugs je steeds meer vergiftigd tot bewusteloosheid of de dood erop volgt. Inclusief geheugenverlies en bij blijvend gebruik permanente schade!!(korsakoff)

Iedereen zou moord en brand schreeuwen dat deze drugs keihard aangepakt moet worden.

En ondertussen staat het gewoon in je supermarkt....

Edit..ooh super sorry dit.gaat over benzo! Naja
Heb er nu zoveel tijd in gestopt..wat je er uit kan halen:

Een black out is geen kattenpis en levensgevaarlijk!!! Gas aandraaien en bewusteloos 'black out' gaan..

Beste is innemenm.op papiertje naast je bed schrijven hoe laat en hoe veel!
Leg de pillen vooral op een andere plek.dat is dan het enige voordeel van geheugenverlies
Je kan ook niet bij pakken lol.

Paranoize.

Badass junkie
Geheugen verlies, in een soort slaapwandel modus functioneren, letterlijk omvallen / out gaan. Dat is een benzo blackout. Been there done that😒 ben wel eens tegen de rand van me kast omver gevallen.

L

Lid 152247

Gast
Geheugen verlies, in een soort slaapwandel modus functioneren, letterlijk omvallen / out gaan. Dat is een benzo blackout. Been there done that😒 ben wel eens tegen de rand van me kast omver gevallen.
Het is geen slaapwandelen
Je raakt bewusteloos
Daarvoor kan het voelen alsof je dronken/wankel bent. Je lichaam zet dan alles op alles om je niet bewusteloos te raken. Het nadeel van korte termijn geheugenverlies is dat je niet weet of je 5 minuten of 3 uur kwijt bent.
Uiteindelijk gaat je bewusteloosheid over in slapen.maar als je daar geen voorgeschiedenis mee hebt zal dat niet voorkomen (of dus de verkeerde term)

Ik denk ook niet dat je wakker werd van de knak tegen de kast of wel?

joetsie

Badass junkie
Eerlijk is eerlijk. Soms kan je er wel achteraf om lachen.

Maar zo onschuldig is een blackout niet.
Je slaapt niet, je bent niet flauwgevallen.
Neen
Je bent bewusteloos met geheugenverlies door vergiftiging.

Het zou in een crime.scene prima passen.
Stel je voor dat in de media.word gewaarschuwd voor een nieuwe drugs die je.totaal overneemt
.van agressie, onschuldig dansen op de brug, tot springen van de brug..dat de drugs je steeds meer vergiftigd tot bewusteloosheid of de dood erop volgt. Inclusief geheugenverlies en bij blijvend gebruik permanente schade!!(korsakoff)

Iedereen zou moord en brand schreeuwen dat deze drugs keihard aangepakt moet worden.

En ondertussen staat het gewoon in je supermarkt....

Edit..ooh super sorry dit.gaat over benzo! Naja
Heb er nu zoveel tijd in gestopt..wat je er uit kan halen:

Een black out is geen kattenpis en levensgevaarlijk!!! Gas aandraaien en bewusteloos 'black out' gaan..

Beste is innemenm.op papiertje naast je bed schrijven hoe laat en hoe veel!
Leg de pillen vooral op een andere plek.dat is dan het enige voordeel van geheugenverlies
Je kan ook niet bij pakken lol.
ja mijn man heeft ook korsacov,en levercirosse.En het ergste het is zo te koop!

Paranoize.

Badass junkie
Het is geen slaapwandelen
Je raakt bewusteloos
Daarvoor kan het voelen alsof je dronken/wankel bent. Je lichaam zet dan alles op alles om je niet bewusteloos te raken. Het nadeel van korte termijn geheugenverlies is dat je niet weet of je 5 minuten of 3 uur kwijt bent.
Uiteindelijk gaat je bewusteloosheid over in slapen.maar als je daar geen voorgeschiedenis mee hebt zal dat niet voorkomen (of dus de verkeerde term)

Ik denk ook niet dat je wakker werd van de knak tegen de kast of wel?
Ik stond weer op en ging naar beneden richting de wc, volgende ochtend werd ik wakker met een bed vol bloed en een heel spoor bloed naar beneden, deurklinken onder bloed. Was niet best joh! :sweat:

Sheaira

Wijs gebruiker
Met etizolam heb ik dat nooit maar als ik 1 mg flualprazolam neem dan heb ik het bijna standaard. Eerste keer dat ik het nam wist ik de volgende dag niet eens meer hoe ik überhaupt in bed was gekomen, best eng. Met andere benzos geen ervaring en hou ik ook zo haha.

Paranoize.

Badass junkie
Met etizolam heb ik dat nooit maar als ik 1 mg flualprazolam neem dan heb ik het bijna standaard. Eerste keer dat ik het nam wist ik de volgende dag niet eens meer hoe ik überhaupt in bed was gekomen, best eng. Met andere benzos geen ervaring en hou ik ook zo haha.
Ik heb wel eens 's nachts me baas proberen te bellen LOL, toen de volgende morgen onderweg naar me werk werd ik gebeld waarom ik belde.... Zei maar dat het perongeluk ging🤣 Denk dat ik me probeerde ziek te melden ofzo🥲

Bovenaan