Blauwe lotus

Fightforce

Experimenterende gebruiker
Ben het al erg lang van plan, maar morgen ga ik dan waarschijnlijk eindelijk eens de blauwe lotus nuttigen.. zag m toevallig vanmiddag ergens in het water groeien waar ik m dan ook vandaan wil halen..

Ik meen gelezen te hebben dat je er thee van kan zetten, ong 5g voor een hele pot geloof ik wat neerkwam op 1g per persoon?
Ik vraag me af hoeveel bloemen/hoe groot de bloem moet zijn voor een goeie dosis voor 1 persoon.. heb ook geen weegschaal..

Is er iemand die me wat meer info kan geven, er is namelijk niet heel erg veel op internet over te vinden..

Ervaringen zijn uiteraard meer dan welkom :wink:

Fightforce

T'is m niet geworden, we wachten wel ff tot we wat meer weten, neem geen risico :)

Kan je ze ook laten drogen? En wat moet je nou precies eten? de bladeren of wat anders?
Kan in die Erowid verslagen ook niet veel feiten vinden.. bovendien hebben de meeste mensen daarvan poeder van de Smartshop..

Anyone?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kan er gewoon een theetje van zetten, van bladeren en bloem dus. Best wat gewone muntthee bijdoen voor de smaak.

Ik vind het een teleurstellend effect. Zeer perifeer.
Er zijn echt wel leukere middeltjes te vinden in de natuur...

Maar experimenteren kan nooit kwaad natuurlijk... :grin:

Fightforce

ErnstJünger zei:
Je kan er gewoon een theetje van zetten, van bladeren en bloem dus. Best wat gewone muntthee bijdoen voor de smaak.

Ik vind het een teleurstellend effect. Zeer perifeer.
Er zijn echt wel leukere middeltjes te vinden in de natuur...

Maar experimenteren kan nooit kwaad natuurlijk... :grin:

Hoeveel moet je dan drinken voor een chill effect? Een hele pot of een mok ofzo? :grin:

Bovenaan