Blauwe no. 1 pil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghanzibaldhi

Experimenterende gebruiker
Hallo mensen, ik heb van de week een klein partijtje (50 voor €100,-) blauwe ronde pilletjes met de bedrukking "No.1"
ingeslagen, in de veronderstelling dat deze net zo goed zouden zijn als de welbekende en beruchte driehoeken, die ik overigens normaal ook zou kopen, maar die waren op (de dealer maakte mij, als goedgelovige, wijs dat deze van hetzelfde kaliber zouden zijn als de driehoeken).

Helaas was het een kat in de zak; helemaal GEEN effect, voelde me alleen maar kut, wou naar huis ipv blijven in de discotheek. Ik vermoed dat er mCCP in zit. Zou iemand me meer informatie over deze pil kunnen geven? alvast bedankt, grtzz

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Bij MCCP zou je toch iets moeten voelen.

De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking.
De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn

Bron: Trimbos

De enige manier om meer over de pil te weten te komen is door ze te laten testen...

azgaza

Badass junkie
www.drugs-test.com voor adressen waar je je drugs kan laten testen. Je geeft ze dan één pil en die sturen ze naar het lab en dan krijg je een week later de uitslag wat er in staat. Omdat testen de enieg zekerheid biedt willen we op het forum geen topics over specefieke pillen, dus ik sluit je topic. Succes met testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan