Dubz zei:Een bom geeft een grotere inslag.
Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.
Dubz zei:Een bom geeft een grotere inslag.
Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.
atbboy zei:Dubz zei:Een bom geeft een grotere inslag.
komt de politei + bomopruimingsdientst gaan ze je foulliere vinden ze alleen een vloetje met 0.,4 gram pepen kuntnen ze je 00k niks maken
Sorry voor het slechte typen maarr komt omdat imk al aardig strak sta...
En ik wk t gewonn senl typen
heb ne tff 2 flinke lijenn genomen en ben all aardig opgefokt en onrusig
timmaniac zei:speciaal voor jou een een spreuk en bijbehorend wandtegeltje: !!
''Haastige Spoed(/Speed) is Zelden Goed!
![]()
Oom Klaas zei:0.4 gram, 1 bommetje?
Wil je 2 nachten wakker zijn...?
goh vreemd heknolselderij zei:kleine bommetjes zijn meestal al genoeg nmaar ik krijg dr altijd buikpijn van
atbboy zei:Hoeveel moet ik dan in een zo`n bommetje doen en hoelang blijft het werken?
Of toiletpapierChris Pontius zei:Alles dat snel verteerd wordt en niet schadelijk is.
Een vloeitje bijvoorbeeld.

Exceptional Insight zei:Of toiletpapierChris Pontius zei:Alles dat snel verteerd wordt en niet schadelijk is.
Een vloeitje bijvoorbeeld.![]()

Een echte gebruikt capsulesChris Pontius zei:Exceptional Insight zei:Of toiletpapierChris Pontius zei:Alles dat snel verteerd wordt en niet schadelijk is.
Een vloeitje bijvoorbeeld.![]()
Dat is alleen voor de echte junks.
![]()